Lue keskustelun säännöt.
H&M masutuubi, paljonko maksaa, suurinpiirtein? ev
Kommentit (4)
Tänään pitäisi lähteä laulamaan karaokea ;) joten tarvitsisin nätimmän paidan alle sellaisen tuubin. Toivottavasti täältä saa myös mustana. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
näillä keleillä lämmittääkin, mutta tietty karaokessa tulee muutenkin lämmin. Hauskaa iltaa!!
Mutta en nähnyt kuin valkoisia ja ruskeita. Ostin kyllä molemmat. Ihan ok, mutta olis kiva jos olis vähän pitempi, sais sillain kivasti ryppyyn vähän. Näin jossain lehdessä. Ne mammatopit, pitkä naruolkaiminen malli on hyviä! Olisko ollut n 10e.