Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M masutuubi, paljonko maksaa, suurinpiirtein? ev

Vierailija
15.02.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en nähnyt kuin valkoisia ja ruskeita. Ostin kyllä molemmat. Ihan ok, mutta olis kiva jos olis vähän pitempi, sais sillain kivasti ryppyyn vähän. Näin jossain lehdessä. Ne mammatopit, pitkä naruolkaiminen malli on hyviä! Olisko ollut n 10e.

Vierailija
2/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitäisi lähteä laulamaan karaokea ;) joten tarvitsisin nätimmän paidan alle sellaisen tuubin. Toivottavasti täältä saa myös mustana. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10e

Vierailija
4/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä keleillä lämmittääkin, mutta tietty karaokessa tulee muutenkin lämmin. Hauskaa iltaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi