Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa ei siedä alkoholia, mistä kertoo?

Vierailija
01.01.2008 |

Nyt vuoden ajan olen saanut äärettömän rankan krapulan jos olen juonut hiukankin alkoholia. Eilenkin join 5 annosta alkoholia ja kotiin päästessa alkoi pahoinvointi. Ravasin vuoroin vessassa oksentamassa ja välillä ripuloimassa.



Olen nuori, juonut aina kohtuudella ja vain muutamia kertoja vuodessa. Mitä kummaa tää voi olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tulla ihan terveelle ihmiselle joka ei ole alkoholin suurkuluttaja?



ap

Vierailija
2/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Voiko tulla ihan terveelle ihmiselle joka ei ole alkoholin suurkuluttaja?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen toista lasta pystyin juomaan krapulatta mitä vain, mutta sen jälkeen vain siideriä. Yksikin väkevämpi, myös viini, saa aikaan kammottavan koko päivän kestävän krapulan.



Minä en myöskää juo kuin 2-3 kertaa vuodessa.

Vierailija
4/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoholi tosin aiheuttaa samanlaisen reaktion.



ap

Vierailija
6/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ekan siiderin jälkeen eilen vatsassa velloi. Alkoholi ei näköjään sovi mulle ollenkaan. Join sitten useammankin huonosta olosta huolimatta ja yöllä näin oikein zombie-unia ja aamulla päätä särki ja on huono olo :( Hyi h...tti, en juo enää ikinä. Eilinen juomisen määrä 4 siideriä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan