Vatsa ei siedä alkoholia, mistä kertoo?
Nyt vuoden ajan olen saanut äärettömän rankan krapulan jos olen juonut hiukankin alkoholia. Eilenkin join 5 annosta alkoholia ja kotiin päästessa alkoi pahoinvointi. Ravasin vuoroin vessassa oksentamassa ja välillä ripuloimassa.
Olen nuori, juonut aina kohtuudella ja vain muutamia kertoja vuodessa. Mitä kummaa tää voi olla?
Kommentit (6)
Vierailija:
Voiko tulla ihan terveelle ihmiselle joka ei ole alkoholin suurkuluttaja?ap
Ennen toista lasta pystyin juomaan krapulatta mitä vain, mutta sen jälkeen vain siideriä. Yksikin väkevämpi, myös viini, saa aikaan kammottavan koko päivän kestävän krapulan.
Minä en myöskää juo kuin 2-3 kertaa vuodessa.
Kaikki alkoholi tosin aiheuttaa samanlaisen reaktion.
ap
jo ekan siiderin jälkeen eilen vatsassa velloi. Alkoholi ei näköjään sovi mulle ollenkaan. Join sitten useammankin huonosta olosta huolimatta ja yöllä näin oikein zombie-unia ja aamulla päätä särki ja on huono olo :( Hyi h...tti, en juo enää ikinä. Eilinen juomisen määrä 4 siideriä...
Voiko tulla ihan terveelle ihmiselle joka ei ole alkoholin suurkuluttaja?
ap