Lue keskustelun säännöt.
viikonlopuksi ruokaa...
01.02.2008 |
ajattelin huomenna lihapullia tehdä kermakastikkeeseen ja perunoita, jälkkäriksi rahkaa ja sunnuntaina broileria spagettipedillä ja laskiaispullia
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tänään maksalaatikkoa ja sitten täydellä vatsalla kauppaan tekemään vkonlopun ruokaostokset.