Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan suuri koko?

15.02.2008 |

Raskausviikkoja on nyt 31+5 ja sanoivat neuvolassa ja äitiyspolilla että vauva on tavallista suurempi ja saattaa olla käynnistys edessä. Painoarvio oli n.2kg ja kohdun mitta tänään reilu 30 cm. Minkälaisia kokemuksia muilla? Tämä on ensimmäinen raskauteni enkä yhtään tiedä pitäisikö olla huolissaan vai ei... Sokerirasitus on edessä, vaikka ylipainoa minulla ei ole ollut, ei ole valkuaista virtsassa eikä muitakaan merkkejä raskausajan diapeteksesta. Painoa on tullut tähän mennessä lisää raskauden aikana n. 11kg. Ottakaa kiltit kantaa, onko tämä epänormaalia...?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut on todella hurjia ja itse taidan ottaa tämän keskustelun mukaan synnytystapa-arvioon, jossa aion olla määrätietoinen, enkä täysin lääkärin vietävissä. En kuitenkaan aio menettää yöuniani asian takia. Onhan se myös niin, että huonoja kokemuksia kerrotaan useammin kuin niitä hyviä. Hyviäkin kokemuksia varmasti on! Kasvatellaan positiivisin mielin vauvojamme vielä hetken aikaa!

Vierailija
22/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tulipas sopivasti, juuri viime yönä näin jos jonkinnäköstä synnytysunta... Taidan minäkin printata sivut ulos ja mainita neuvolassa tai polilla että minä haluaisin kovasti välttää nämä huonoimmat kokemukset... Kun nämähän on ihan oikeitten ihmisten kokemuksia niin eivät ne siellä voi niitä olankohautuksella ainakaan sivuuttaa! Mutta niin kuin sanoit, turha vielä tässä vaiheessa liikaa hätiköidä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla