Naiset, kenen rahoilla elätte? Yhteisillä, ei kelpaa vastaukseksi
Kommentit (67)
Vierailija:
tajuavatko kotiäidit kenen ne heidän käyttämänsä rahat oikeasti ovat
Tiedätkös ap, että meillä mies haluaa antaa rahansa koko perheen käyttöön, haluaa että hoidan lapsiamme kotona. Eli tottakai tajuan että mieheni pussista tulee enemmän kuin omastani. Oletko nyt tyytyväinen : ) ? Mitä muuta haluat minun tajuavan?
T. Kotiäiti
Vierailija:
tajuavatko kotiäidit kenen ne heidän käyttämänsä rahat oikeasti ovat
" tajuavatko työisät, kuka heidän lapsensa OIKEASTI hoitaa" .
Minun miehelleni oli kunnia-asia tuoda kotiin rahaa, koska minä hoidin hänen lapsiaan niin hyvin.
Mutta siis nytpä kuulitte tämänkin, joku kaheli nainen maksaa kaiken ja elättää korkeakoulutettua miestäänkin kotihoidontuella.
[/quote]
Kannattaisiko sinun (nro 27) ehkä alkaa kirjoittaa kuukausittain lasku miehellesi ylöspidosta??????
Olen lopettamassa opiskeluja enkä siksi käy töissä ja opintotuet on loppu.
Vierailija:
Mitä vittua? Saathan kuitenkin kotihoidontukea ja lapsilisää...
Tähän kiinnitin huomioni siksi, että oon ite 9 kk lapsen kanssa kotihoidontuella ja joudun silti maksamaan kaikki omat menoni ja vielä lapsenkin näillä " huipputuloilla" . Mieheni on hyväpalkkaisessa työssä, mitään tukia elämiseemme emme saa ( kotihoidontuen lisäksi ).
Mies ei kuitenkaan osta juuri mitään ruokaa, ei edes vauvalle. Sanoo aina vaan että on paljon laskuja... Ei ole ikinä selittänyt mitä laskuja, ei kuitenkaan omista esim. autoa ja velkojakin pitäisi olla ainoastaan pieni opintolaina. Ja tulot siis ovat lähemmäs 3000 e.
Mä jouduin luopumaan kaikesta jäädessäni hoitamaan lastani kotiin. En käy kahviloissa, en shoppaa mitään, hyvä kun rahat riittävät lapsen sapuskaan ja vaippoihin. Monesti oon ollut päivän ilman lämmintä ateriaa, esim. tänään. Miehen mielestä mun pitäis vaan mennä töihin eikä valittaa.
Teen tän vaan siksi että lapsellani on varmasti paras olla vauva-aika kotona...
Mutta siis nytpä kuulitte tämänkin, joku kaheli nainen maksaa kaiken ja elättää korkeakoulutettua miestäänkin kotihoidontuella.
Mikä oli ap:n kysymyksen pointti? Aika monet naiset tienaa nykyään ihan mukavasti, ainakin paremmin kuin miehensä.
Raha menee samaan tiliin. En ihan ole aina varma " kumman euro" vähennetään tililtä kun maksan kortilla.. Tämäpä olikin haastava ja mielenkiintoinen kysely, pohdinpa tätä oikein kunnolla..
Armas ap, mikä sulla viiraa? Mieti tovi sinäkin, mitä väliä kuka tienaa toisten perheessä ja kuka maksaa mitäkin.
Meillä on onneksi toistaiseksi onnellinen, yhteinen ja rakastava perhe. Meidän ei tarvitse miettiä kumpi maksaa, kunhan tulee maksettua. Koita kestää ja jatka senttiesi laskemista.
;D