Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohde 171666, mielipiteitä

Vierailija
14.02.2008 |

Paljonko tarjoisit kuvien perusteella?

Mitä hyvää/mitä huonoa?

Ajateltiin käydä katsomassa, mutta kertokaa mielipiteitä että näen hyviä ja huonoja puolia!

Siis etuovi . com

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisin 187k.

Vierailija
2/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko liikaa, kuitenkin " vanha" talo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa on keittiö. Ainakin mua ahdistaa keittiön kapeus. Itse asiassa olen asunut viisi vuotta hyvin samanlaisessa asunnossa, mutta neliöitä oli vajaa 20 vähemmän, jolloin myös huoneita oli yksi vähemmän. Pohja ei oikein toiminut, tuntui ahdistavalta.

Mutta ihan siistissä kunnossa tuo näyttäisi olevan ja ihan ok pintamateriaalit alakerran lattiaa lukuun ottamatta.

Vierailija
4/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervannassakin on aika kovat hinnat nykyään, sinne rakennetaan paljon uudiskohteita ja isoja työnantajia on keskittynyt sinne teknologiakeskukseen. Tuohan oli tarjouskauppakohde, eli myyjä olettaa saavansa tarjouksia yli tuon asetetun lähtöhinnan. Minusta joku 180-200 t lienee kohdallaan, mutta ainahan sitä voi vähemmänkin tarjota.

Vierailija
5/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siistissä kunnossa, vaikka kylppärit onkin jo muutaman vuoden takaista tyyliä. Hervanta nyt alueena ei ole paras mahdollinen.

Äkkiseltään tuon ikäisissä näyttäisi Hervannassa olevan neliöhinta noin 1900 Euroa. Tietysti kohtalainen kunto hiukan nostaa, mutta toisaalta neliössä ei ole hirveästi merkitystä, onko neliöitä 100 vai 102 vai 105. Tietysti isompi hiukan nostaa hintaa, mutta ei enää niin suoraan.

Jos laitetaan tuo 1900 ja kerrotaan se neliöillä, niin hinnaksi tulee 203 300. Huomioiden hiljentyneet markkinat ja sen, että neiöitä voisi olla ihan yhtä hyvin 103 tai 105, niin minusta tuo 195 000 Euroa on ihan oikeaa tasoa. Yli 200 000 Euron en menisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan