Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jättäisitkö 8kk lasta hoitoon pe-su

Vierailija
14.02.2008 |

olisiko aiiiivan kamalan hirveä teko jos näin tekisimme.

hoitaja olisi lapseme ns. " varamummo" eli ihan aikuinen ja kokenut hoitaja

meillä on 2 lasta ja molemmat menisis samaan hoitopaikkaan joten olsii toisistaan " turvaa"

tämä 8kk ei vierasta hoitajaa.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut aieminkin yökylässä yön yli.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes tajusin,e ttä täällä on tähän aikaan vastailemassa kotiäidit jotka pitää lastaan työtä tärkempänä ja ovat perehtyneet siihen minkäikäisenä ja kuinkapitkäksi aikaa lapsen voijättää hoitoon :D

Tuuppa AP illalla takaisin niin saat mielusia vastauksia uraäideiltä ;)

Vierailija
24/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt himpun verran vajaa 9kk ikäinen ja ikävöi mun perään ihan hirmuisesti =( tätä on ollut nyt vajaan kuukauden ja ei tarvii kun kaupassa käydä niin toinen raukka konttaa ovelle itkemään äitiä.. Ei auta vaikka ovat isän ja siskon kanssa kotona, äidin perään ollaan nyt. Muistan esikoiseltakin tämän vaiheen ja juuri tässä iässä.

Menoihin ehtii sitten myöhemminkin.

Vierailija
25/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en jos olisi pe aamu-su ilta

Vierailija
26/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätät vauvan yökylään viikonlopuksi. Viet hoitoon ja thats it! Mitä sitä täältä kyselemään.. tsiisus.

Ja en, itse en jättäisi.

Vierailija
27/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ovat normaaleja lapsosia aj hoidossakin ovat olleet jo tuon ikäisenä muutamia öitä.

ei se äiti ole niin kaikkivoipa osaa ne muutkin hoitaa.

en yhtään ihmettele ku usein lapset vierastaa ja roikkuu äidissä kun ei muiden anneta hoitaa niin kait se siihen yhteen hoitajaan kiintyy. mitä tuokin sitten kertoo kun ei isäkään kelpaa?

ihan voit ap nyt jo hoitoon lapsesi laittaa

Vierailija
28/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lapsesi hoitoon ja nauti :)

Vierailija
29/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi itse olla erossa...

Vierailija
30/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina soveltanut laajasti hyväksyttyä ohjetta, että 1vrk eroa ensisijaisesta hoitajasta ikävuotta kohti. Eli 8kk ikäistä en jättäisi edes vuorokaudeksi, saati sitten kahdeksi. Koko viikonlopuksi voisin jättää vasta 2-vuotiaana, silloinkin tarkkaan harkiten.

Niin ja jos se nyt ketään kiinnostaa, niin olen " työäiti" .

Vierailija
31/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain osaa päättää jätänkö viikonlopun lontoossa väliin minkä mieheni on lahjaksi antanut vaiko menenkö.

-ap-

Vierailija
32/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos kulta en minä nytten matkaan kanssasi lähde vaikka hoitajankin olet hankkinut..

mietin vain milät hänestä tuntuu. itse kun olen ruikuttanut yhteisen ajan vähyyttä ja kun toinen nyt on yllättänyt niin minä kieltäydyn.

lisään vielä että aiemmin ei ole tälasia saati muitakaan yllätyksiä tullut.

-ap-

Vierailija
33/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mun miehelle, että jätettä9is noin pientä yhtän mihinkään....

Sitäpaitsi meillä on kaikki ollut täysimetyskellä 6kk joten tuossa vaiheessa suurin osa päivän aterioista tulee vielä tissiistä....

Tässä paljastui siis sekin että vauvasi on meeelko pitkälle pulloruokittu....

Vierailija
34/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teillä ei ole ollut yhteistä aikaa ollenkaan, ja heti ensitöiksi mies varaa koko viikonlopun reissun? Eikö olisi kannattanut aloittaa vaikka leffalla ja ravintolaillallisella...? Vai käyttekö jo usein jossain ja sinä silti marmatat?

Vierailija:

ei kiitos kulta en minä nytten matkaan kanssasi lähde vaikka hoitajankin olet hankkinut..

mietin vain milät hänestä tuntuu. itse kun olen ruikuttanut yhteisen ajan vähyyttä ja kun toinen nyt on yllättänyt niin minä kieltäydyn.

lisään vielä että aiemmin ei ole tälasia saati muitakaan yllätyksiä tullut.

-ap-

Vierailija
35/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
36/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vissiin mulle tarkoitettu tuo: Kun isäkään ei kelpaa...

Että, meillä on kyllä isä kelvannut ja on kyllä paljon hoitanutkin ihan alusta asti molempia, oikein hyvin ovat aina viihtyneet . Mutta nyt vaan on ollut vajaan kuukauden kovin äidin perään, johtuneeko sitten vauvan iästä vai mistä.. en tiedä.

Ja ihan ilomielin annan isovanhempien ja siskoni hoitaa lapsiani, mutta yökylään en tuota pienempää (9kk) vielä anna.

Vierailija
37/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain värjännyt hiuksia raskausaikana? Ainakin käytit kilotolkulla hiuslakkaa ja kotona muita kemikaaleja......?

Vierailija
38/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko?

Vierailija
39/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso sitten huomenna mitä teen. joko menen tai en.

-ap-

Vierailija
40/87 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavaan kysymykseen vastasi lasten psykologi, joka oli kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että tuo on aivan liian pitkä aika jättää lapsi hoitoon muualle kuin omille vanhemmilleen, edes tuttuun mummolaan.

Pienten lasten normaaliin erillistymiskehitykseen kuuluu tietyissä ikäkausissa jonkinasteinen takertuminen äitiin - temperamentin mukaan, joten hoitoon vieminen siksi että tämä " taipumus" saataisiin karistettua lapsesta on aika väärä lähestymistapa asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän