Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40 vuotias mies olla kiinnostunut 25 vuotiaasta naisesta ja kuinka yleistä tämä on?

Vierailija
21.11.2008 |

Onko kenelläkään kokemuksia ja miten on tapahtunut?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 41 ja tyttöystäväni 27 joten läheltä liippaa. Naiseni on vielä ikäistään nuoremman näköinen ja usein häneltä mm. kysytään papereita k-20 -ravintoloissa.

Asia tuntui alkuun aiheuttavan kovinkin paljon huvittuneisuutta lähipiirissäni mutta kun porukka on huomannut että olen tosissani, olemme mm. ostamassa yhteistä asuntoa ja suunnittelemma lasten hankintaa, väki hyväksyy sen kyllä. Pääasiahan ovat kuitenkin omat tunteet ja se, jos asia ei häiritse itseä. Alkuun oli kyllä sellainen olo kuin todennäköisesti seksuaalivähemmistöillä on kun tulevat ensi kertaa kaapista. Jotenkin kaikkien kanssa pitää muka asiasta keskustella ja vakuuttaa, aivan kuin olisin selitysvelvollinen suhteestani naiseen joka on ollut täysi-ikäinen jo melkein 10 vuotta.

Vierailija
22/41 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppistä, joka ei olisi kiinnostunut parikymppisistä naisista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama homo.

m

Vierailija
24/41 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässähän naiset ovat mielestäni kauneimmillaan, joitain harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta.

-Mies

Vierailija
25/41 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinpiirtein 17-25-vuotiaina, ainakin fyysisesti.Toki poikkeuksiakin on.

Niin kauan kuin mulkku seisoo, ollaan kiinnostuneita mieluiten alle kolmekymppisistä.

Katsokaapa raharikkaita miehiä. Naiset pääasiassa alle 3-kymppisiä,

Vierailija
26/41 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 25 ja mies 40. Ikäeroa ei suhteessamme juurikaan huomaa. Turha sita ikää on miettiä, jos suhde toimii.

Vierailija
27/41 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö siis äsken en huomannut että täähän ei siis varsinaisesti ollutkaan mikään parisuhdepalsta :) No mutta kuitenkin, jos nelikymppinen on kiinostunut nuoremmasta naisesta seksin merkeissä niin eikös se nyt ole ihan normaalia :D

Vierailija
28/41 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 31 ja mies 45, suhteemme alkoi kolme vuotta sitten. ei sitä ikäeroa edes niin hirveesti huomaa eikä ajattele. seksi on tosin taivaallista - molempien mielestä ;)

Vierailija
29/41 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi nainen-vanhempi mies -yhdistelmä on mitä herkullisin

Vierailija
30/41 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 90% heteromieheistä on kiinnostunut 25v naisista. Vakavaan suhteeseen heistä kaikki eivät kylläkään lähtisi. 25v naiseen liitetään vahvasti ajatus hedelmällisuudestä - mies, joka ei halua lapsia, saattaa karttaa "vauvakuumeista" ikäluokkaa.

Jos olisin itse tähtäämässä uuteen suhteeseen, niin katselisin naisia ikähaarukasta 20-35v. Yläraja tulisi halustani saada lisää lapsia. Optimi olisi 30v.

Vierailija
31/41 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä taatusti huolisi yli nelikymppistä miestä, vaikka olisi millainen.

Vierailija
32/41 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkea mistä nainen voi haaveilla. Sitten kun olisin ihastunut korviasi myöten, selviäsi, että mies onkin sinua 10 vuotta vanhempi!!! Kauheaa!!!

enkä taatusti huolisi yli nelikymppistä miestä, vaikka olisi millainen.

Vierailija
33/41 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v naisen hedelmällisyys optimi ? mitä ?

Vierailija
34/41 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-25v naiset ovat tietenkin biologisesti hedelmällisimpiä, mutta vauvakuumeilu tulee nykynaisissa vasta myöhemmin.

Vierailija
35/41 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nelikybänen mies panee parikymppistä naista, sehän on selvä. Ja jos se mies on henkisiltä kyvyiltään luokkaa "kuolee yhtä tyhmänä kun on tänne syntynytkin", niin voi ihan kevyesti olla myös parisuhteessa itseään puolet nuoremman kanssa.

Vierailija
36/41 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi, että olisit muotoillut kysymyksesi toisinpäin; Voiko 25v nainen olla kiinnostunut 40v miehestä.. huoh..

Mutta voi, eikä se mielestäni ole edes mahdoton ikäero.

Itselläni ja omalla miehelläni on 12v ikäeroa, minä olen nuorempi ja silti usein paljon järkevämpi ;) tai ainakin aikuisempi.....

Vierailija
37/41 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v miehistä on kiinnostuneita 25v naisista

- ja ehkä 5% 25v-naisista on kiinnostunut nelikymppisistä miehistä...

Vierailija
38/41 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiinnostunut 25-vuotiaista miehistä. Ihan fysiikankin vuoksi.

Vierailija
39/41 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nelikybänen mies panee parikymppistä naista, sehän on selvä. Ja jos se mies on henkisiltä kyvyiltään luokkaa "kuolee yhtä tyhmänä kun on tänne syntynytkin", niin voi ihan kevyesti olla myös parisuhteessa itseään puolet nuoremman kanssa.

No hehheh. Vai sillälailla, katkeraa tilitystä? Minulla 16 vuotta vanhempi kihlattu. Parisuhde ihana ja seksi loistavaa. Taloudellisestikin olemme tasa-arvoisia. Olemme molemmat myöskin erittäin fiksuja!

:)

Vierailija
40/41 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet muka aikuisempi?

minä olen nuorempi ja silti usein paljon järkevämpi ;) tai ainakin aikuisempi.....