Mitä ajatuksia päässäsi herää, kun näet raskaana olevan naisen?
Kommentit (29)
Ja säälin tunteita herää sitä mairean onnellista odottajaa kohtaan, ja toivon että ei sillekin tuu koliikkilapsi ja vaikea synnytys ja kaikkea kamalaa. Ja toivon ettei odottaja ole ruusunpunaisissa unelmissa eläjä.
niin mietin että huhhuh, kuka tuonkin on paksuksi pamauttanut... ja näitä on paljon. Epäsiistejä läskejä, narkkeja, teinejä... Mutta jos on tavallisen ja fiksun olinen niin mikäpä siinä, hymyilen hänelle.
viettämään perimmäisen tärkeää elämänvaihetta. Ja mielessäni on myös haikeus, koska se kaikki on osaltani jo ohi ja olen pätkätyöläisen oravanpyörässä eläkeikään asti.
että voi raukkaa kun ei tiedä tuon taivaallista mitä eka saati toka lapsi tuo tullessaan. Mutta ainahan ei voi tietää odottaako viidettä vai esikoista. Itse varmaan herätän lähinnä kauhua kun työntelen pieniä kaksosiani ison mahani kanssa :) juu tiedän kyllä mitä tuleman pitää, mikään ei voi olla helpompaa kaksosten jälkeen kuin hoitaa YHTÄ vauva!!!!
Toki ihailen kauniita mahoja, ja äitejä mutta tosiaan myös helpotus kun meille ei enää vauvoja tule. on ollut raskasta, ihanaa aikaa mutta mennyttä...
Ja meillä ei ole ensimmäistäkään lasta, eikä edes haluta. :) Onnellinen tietysti olen, jos nainen näyttää onnelliselta asian johdosta.
Kateus =/
Vuosien lapsettomuus on sen tehnyt, tunnen niin vieläkin vaikka pieni 2 kk poikani on nyt tässä vieressäni.
Jättimahat on kyllä ihania, mulla oli pieni vauvamaha. Pakko myöntää mutta vähän kiinnitän huomiota siihen onko tullut kiloja, typerää! Siis tutuista tämän huomaa.
Nainen on kaunis raskaana, kaikesta huolimatta =)
ja saa mahdollisimman terveen vauvan ja selviää itse synnytyksestä terveenä. Ja heti perään tunnen kipua omista kokemuksistani.