Miltä kuulostaa mun tän päivän syömiset?
Aamupala Mansikkakeittoa 1,5dl+painonvartioiden mysliä pikkuisen
Lounas Salaattia puolilautasellista, yksi kalapuikko +vettä
Välipala Ananasrahkaa 2d
Päivällinen lohta+vihanneksia ruokakermalla (5%), salaattia yli puolet lautasesta+vettä
Iltapala ruisleipäviipale kinkulla (ei levitettä), ruispaahtoleipäviipale kinkulla, lasi rasvatonta maitoa, 1,5dl mansikkakeittoa+ painonvartioiden täysjyvähiutaleita n.0.5dl
Lisäksi hikiliikuntaa 60min (cycling)
Kommentit (7)
syönkö liian vähän/paljon? Jotain muuta?
Tarkoitus ei ole hirveesti enää laihtua, vaan pitää paino tässä missä se nyt on 166cm/56kg
Näin suurinpiirtein syön jokapäivä, herkutkaan ei ole pannassa. Tällepäivälle niitä ei vaan tullu syötyä.
Niin ja vettä olen juonut enemmän mitä tuossa ed. olen maininnu. Ainakin 2L per päivä juon pelkästään vettä.
Ap
Ruokavalioon kuuluu myöskin peruna, makarooni ja riisi. Tällepäivälle niitä ei nyt tullu.
Lihaa, kalaa, broileria vaihtelen päivittäin.
Ei mulla nälkä oo:) No kyllä tuo kirjotettuna näyttää hirveen vähältä.
Mitähän sitten lisäisin, lautanen kumminki on ihan lautasmallin mukaan lastattu. (paitsi tänään ku en syöny perunaa jne..ollenkaan)
Tuossa on alle 1000 kcal eli aika kaukana kulutuksestasi. Lisäisin proteiineja ja kasvisöljyjä (esim. salaattiin). Syö muutama ruisleipä reiluilla päällisillä (juustoa, kinkkua/kalkkunaa). Vihanneksia ja hedelmiä tosi vapaasti ja vaikka raejuustoa suoraan purkista.
Itse olen syönyt tänään 2 ihan tavallista Ingmanin jogurttia, n.50g paistettua lohta ja ehkä 100g lasagnea. Plus pari litraa kotikaljaa. Hyvin on nälkä noillla näivettynyt eikä kilot kerry.
Ellei syömäsi lohiannos ollut tosi iso ja tosi rasvaista lajia.
Mut ihmiset on erilaisia