Mitä ajatuksia päässäsi herää, kun näet raskaana olevan naisen?
Kommentit (29)
ja raukka joutuu kokemaan heräilyt jne.
Joo, oma lapseni oli vaativa ja koliikkinen, ei minkäännäköistä haikeutta noita aikoja kohtaan!
Jos tosi kaunis ja muodikkaasti pukeutunut nuori äiti, olen kateellinen.
että katsoppas vaan, nainenhan on raskaana
että onneksi en ole minä ja onneksi en ole noin paksu
mieleni saattaa tulla surulliseksi tai kateelliseksi, koska toivoisin, että voisin itse olla raskaana. kolme vuotta yritystä takana.
M
Sille on tapahtumassa maailman ihanin asia kun tulee äidiksi. Olisinpa minäkin taas raskaana. Raskaus on kaunista.
meidän n. 30 hengen työporukassa on kolme raskaana olevaa naista =) siihen näkemiseen on jo tottunu.
Just tän takia ei teekään mieli kertoa tutuille raskaudesta kuin vasta kun on ihan pakko.
Mitä se raskaus on sulta pois?!? Sen kun vaan panet ilman ehkäisyä, niin samassa jamassa olet.
tai vatsaansa alituiseen lääppivä nainen, niin rupeaa ärsyttämään oikein urakalla.
Katson myös vaatteet, kivoja/juntteja.
Olen raskaana...
naureskeli mulle, että häntä aina huvittaa nähdä raskaana olevia, ne on niin huvittavan näköisiä. Itse olin silloin 1. kolmanneksella, nyt viimeisellä..
myös ajatus uskaltaisko ottaa lähempää kontaktia, jos maha samaa luokkaa.
rv 34
ja ei enää meille kiitos :)
t. neljän äiti
Huomioni kiinnittyy vain jos äiti on poikkeuksellisen nuori tai vanha, tai osannut pukeutumisellaan korostaa vatsaa kauniisti. Joskus mieleen muistuu fiiliksiä omien raskauksien ajalta.
Helppo pukeutua tiukkoihin vaatteisiin, kun vatsa on kaunis. Synnytyksen jälkeen ei voi enää käyttää vartalonmyötäisiä vaatteita, kun vatsamakkarat ja jenkkakahvat korostuvat.