Teini kysyy: mitä kielarissa tehdään sillä kielellä?
Tungenko mä mun kieltä yhtä aikaa kaverin kaa vai vuorotellen? Kaikki sanoo et tää tulee luonnostaan mut eipä tullu...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
kerro kans kuinka pillua nuollaan
Imitoidaan kielaria.
Vierailija kirjoitti:
Jossain 70-luvun nuorten seksuaalilasvatusoppaassa luki että ”kielisuudelmassa kielillä miekkaillaan lempeästi” . Oksensin vähän suuhun 🤮
Miekkailun harrastajana tämä määritelmä etoo.. 🤢
Tapasin ujona ja kokemattomana teininä pojan jonka kanssa oltiin aluksi kirjoiteltu kirjeitä ja puhuttu puhelimessa. Hän ei ollut itsekään koskaan seurustellut, ja musta oli jotenkin söpöä ajatella että oltaisiin kumpikin toiselle ensimmäinen. Ekalla (ja vikalla) tapaamisella hän kysyi olisiko pieni pusu ok. Menin sanomaan joo, ja tyyppi putsasi kielellään hampaani, kokeili nielurisat, yritti imeä silmämuniani ja imuroi nenän ja korvakäytävät. Tuntui kuin olisin ollut treffeillä löysähuulisen mastiffirotuisen koiran kanssa. En ehkä halua tietää millainen tyyppi olisi ollut sängyssä, imuroisi varmaan kaikki aukot läpi satunnaisessa järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerro kans kuinka pillua nuollaan
Imitoidaan kielaria.
Etsitään klitoris (jos on vaikeuksia löytää niin hommaa kartta että löydät perille) kielen päällä kirjoitetaan siihen aakkosia.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin ujona ja kokemattomana teininä pojan jonka kanssa oltiin aluksi kirjoiteltu kirjeitä ja puhuttu puhelimessa. Hän ei ollut itsekään koskaan seurustellut, ja musta oli jotenkin söpöä ajatella että oltaisiin kumpikin toiselle ensimmäinen. Ekalla (ja vikalla) tapaamisella hän kysyi olisiko pieni pusu ok. Menin sanomaan joo, ja tyyppi putsasi kielellään hampaani, kokeili nielurisat, yritti imeä silmämuniani ja imuroi nenän ja korvakäytävät. Tuntui kuin olisin ollut treffeillä löysähuulisen mastiffirotuisen koiran kanssa. En ehkä halua tietää millainen tyyppi olisi ollut sängyssä, imuroisi varmaan kaikki aukot läpi satunnaisessa järjestyksessä.
:-DDD
Olen ollut palstalla 20 vuotta, ihan liikaa, enkä ole koskaan ennen näin ääneen nauranut!!!
Sun pitäis kirjoittaa kirja.
Ap, ihan rennosti vaan.
Kun huulet koskettaa, kielellä voi koskettaa toisen kieltä. Tärkeintä on rauhalliset pehmeät liikkeet.
Kielillä leikitellään.