Alueita, joilla et kehtaisi tunnustaa asuvasi?
Mulla: Korso Koivukylä, Hakunila (kaikki Vantaalla)
Kommentit (13)
Mutta tänne muutettiin jokunen vuosi sitten ja ihan hyvin kehtaan sen jopa myöntää.
itse asiassa lähes koko itä-Helsinki !
Samoin moni paikka Vantaalla, kuten Myyrmäki jne.
Samaan kastiin menevät Korso, Kerava
Pikkusieluista määritellä ihminen ja hänen arvonsa asuinalueen tai ulkoisten puitteiden perusteella.
Matkustelu voisi avata hieman pikkusieluisten silmiä.
Vierailija:
Pikkusieluista määritellä ihminen ja hänen arvonsa asuinalueen tai ulkoisten puitteiden perusteella.Matkustelu voisi avata hieman pikkusieluisten silmiä.
t. pahapaha uraäiti
tasokkaita, rauhallisia ja hyviä monella mittapuulla.
Kai voin olettaa että teillä kaikilla on kyseissitä paikoista kokemusta, ettekä listaa niitä vain mielikuvanne vuoksi?
Toppila, Kaketsu, Haukipudas
Turun Varissuo
Karhuvuori, Peltolammi, Jukola, Ojamo
Että ne mun listaan myös. Lisäksi en haluais asua Vesalassa tai missään itähelsingissä. Vantaata en tosiaan tunne ...oon esim. luullut et Myyrmäki olis ihan jees? Ilmeisesti ei sit ookkaan.
Mitenköhän se matkustelu avartaa näkemyksiä esim. alkoholisoituneesta naapurista.
Monessa täällä mainitussa lähiössä on paljon kaupungin vuokra-asuntoja ja monissa kaupungeissa sellainen epäsosiaalisempi aines kerätään yhteen. Ja se kyllä vähentää asumismukavuutta, vaikka se oma talo olisikin kuinka mukava tahansa.
Todella pikkusieluinen olet itse, kun asetat itsesi kaiken yläpuolelle. Voi, olla että sinä olet avarakatseinen ja jalo ja ties mitä, mutta kyllä se on tosi asia, että jos ihminen sanoo asuvansa jakomäessä, niin kyllähän valtaosalle ihmisistä tulee heti mielikuva tämän ihmisen asunnosta, koulutuksesta, rahatilanteesta jne.
Myyrmäki, Martinlaakso, Hakunila. Helsingissä: Myllypuro, Itäkeskus, Kontula, Kannelmäki, Jakomäki, Mellunmäki, Pihlajanmäki. Espoossa: Suvela, Suna, Latokaski, Leppävaara, Karakallio, Vallikallio.
heh heh, tavallaan vitsi tavallaan totta.
Enkä Järvenpäässä. Enkä Vantaallakaan. Säälittäviä paikkoja.