Lihavien lasten vaatemerkkejä
Hei,
Lapseni on pian 10-vuotias, 145cm pitkä ja painaa noin 55kg eli ylipainoa hänellä on. Ikuinen ongelma ja harmin paikka on sopivien housujen löytäminen. Olisko kellään vinkkejä, millä vaatemerkillä olisi tarjolla D/E- mallin farkkuja, verkkareita ja toppahousuja tai mitä tahansa housuja? Henkkamaukalta olen jotain D-mallin housuja tilaillutkin. Kummastuttaa, että mediassa ja joka paikassa puhutaan kuinka lapset ovat nykyään niin lihavia, mutta vaatetarjonnassa se ei kyllä näy..
*Poeme*
Kommentit (5)
Aika paha toi, että ei haluta tukea lihavuutta, niin ei tehdä vaatteita. Miksiköhän kaikenlaisia " isojen tyttöjen" -mallistoja on vaikka kuinka. Alastiko pitäisi pulleiden lasten kulkea? Sekö auttaisi laihtumaan?
En nyt kuollaksenikaan muista, minkä merkkisiä vaatteita lapsellani on, mutta ne ovat D-mallisia ja ostettu Vartty ja Venny-nimisestä lastenvaateliikkeestä Tuusulasta.
d- ja e-mitoitettuja vaatteita. mallit eivät aina ole niin älyttömän muodikkaita, mutta siistejä kuitenkin.
Vois vaan tulla sanomista jos lapsi ei kävis koulua kun se ei ole vielä laihtunut tarpeeksi mahtuakseen vaatteisiin.
Vierailija:
Alastiko pitäisi pulleiden lasten kulkea? Sekö auttaisi laihtumaan?
Ehkä vaatteita ei ole koska lihavuutta ei haluta " tukea" ?
slim, regular ja x-wide.
Itse olen niistä niin innostunut, sillä meidänkin neidin housut pysyy jalassa, kun ostaa tuota slim mitoitusta