Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavien lasten vaatemerkkejä

13.02.2008 |

Hei,

Lapseni on pian 10-vuotias, 145cm pitkä ja painaa noin 55kg eli ylipainoa hänellä on. Ikuinen ongelma ja harmin paikka on sopivien housujen löytäminen. Olisko kellään vinkkejä, millä vaatemerkillä olisi tarjolla D/E- mallin farkkuja, verkkareita ja toppahousuja tai mitä tahansa housuja? Henkkamaukalta olen jotain D-mallin housuja tilaillutkin. Kummastuttaa, että mediassa ja joka paikassa puhutaan kuinka lapset ovat nykyään niin lihavia, mutta vaatetarjonnassa se ei kyllä näy..

*Poeme*

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

slim, regular ja x-wide.

Itse olen niistä niin innostunut, sillä meidänkin neidin housut pysyy jalassa, kun ostaa tuota slim mitoitusta

Vierailija
2/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha toi, että ei haluta tukea lihavuutta, niin ei tehdä vaatteita. Miksiköhän kaikenlaisia " isojen tyttöjen" -mallistoja on vaikka kuinka. Alastiko pitäisi pulleiden lasten kulkea? Sekö auttaisi laihtumaan?

En nyt kuollaksenikaan muista, minkä merkkisiä vaatteita lapsellani on, mutta ne ovat D-mallisia ja ostettu Vartty ja Venny-nimisestä lastenvaateliikkeestä Tuusulasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

d- ja e-mitoitettuja vaatteita. mallit eivät aina ole niin älyttömän muodikkaita, mutta siistejä kuitenkin.

Vierailija
4/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois vaan tulla sanomista jos lapsi ei kävis koulua kun se ei ole vielä laihtunut tarpeeksi mahtuakseen vaatteisiin.

Vierailija:

Alastiko pitäisi pulleiden lasten kulkea? Sekö auttaisi laihtumaan?

Vierailija
5/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaatteita ei ole koska lihavuutta ei haluta " tukea" ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi