Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko imettäjä laihduttaa yhtään? Miten?

Vierailija
13.02.2008 |

Meillä on tilanne se, että jos en tee jotain näille kiloille, niin ne kilot masentaa mut täysin. Kuitenkin imetän lastani, jolla ikää 9kk ja 3 sopivaa ruoka-ainetta menyyssään. Lapsi ei ole eläessään saanut milliäkään korviketta, koska EPÄILLÄÄN maitoallergiaa, ja kuulema nyt turhat kokeilut ja altistukset saattaisivat sekoitta kuviot täysin. Omin päin ei imetystä siis parane lopettaa, koska se on ainoa maidonlähde tällä hetkellä, mutta kiloille haluaisin kyllä näyttää ovea. Edes kevyet 5kg pois kesään mennessä!

Voiko imetyksen aikana laihduttaa, ilman että siitä on vauvalle haittaa? Miten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva syö myös kiinteitä.

Vierailija:

Eikö se niin ollut että lapsen ollessa 4kk sai ruveta olemaan laihdutusmielessä. Mulla kohta sen 4kk ja tähän asti olen vain estänyt nousemasta, jossain vaiheessa on aloitettava painon alas hilaaminen.

Vierailija
2/7 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikaisusta 9.

-8-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkut pois, paljon kasviksia ja hedelmiä ja vettä!

Liikuntaa!

Vierailija
4/7 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä laihtuu. Siis jos syöt kalorimäärän, joka ei normaalielämässä lihota eikä laihduta, niin imetys kuluttaa sen verran että laihtuu.

Neuvona siis että älä mässää vaan syö normaalisti.

Itsekin olen ylipainoinen (BMI 26), ja nyt imetyksen aikana kilot karisevat minkä kerkiävät. Ekan kahden viikon aikana oli kaikki 15 raskauskiloa jo kadonneet ja nyt putoaa edelleen.

Ja en *laihduta*, vaan syön normaalisti ja terveellisesti.

Vierailija
5/7 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään paastoa/dieettiä/kalorien laskentaa, vaan syöt vain terveellisesti sen verran, että nälkä lähtee. Myös vaihtaminen kevyt-tuotteisiin voi tiputtaa painoa, jos niitä et jo käytä. Tästä ei pitäisi olla haittaa imetykseen, kun vain muistat syödä kunnolla!

Vierailija
6/7 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellisesti ja harrastat liikuntaa. Laihdut siten ilman imetystäkin, imetys nopeuttaa laihtumista. Kaloreita ei saa vähentää ns. normaalimäärästä, mutta syöt siis terveellisesti ne kalorit (n. 1700-1800/vrk ?)

Vierailija
7/7 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se niin ollut että lapsen ollessa 4kk sai ruveta olemaan laihdutusmielessä. Mulla kohta sen 4kk ja tähän asti olen vain estänyt nousemasta, jossain vaiheessa on aloitettava painon alas hilaaminen.