Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
synnytyksestä 4kk ja menkat vaan jatkuu!
13.02.2008 |
Eli huhuilempa muiden perään. Onko KELLÄÄN ollut tälläistä??? Hormonikierukka laitettiin 2,5kk sitten, vuoto runsautui ja sain lisäksi alavatsa ja selkäkipuja. Kävin uudelleen gynellä joka sanoi kaiken olevan ok ja odottelmaan sen 3kk:tta että kierukka alkaisi vaikuttaa. Vuoto on ollut niin runsasta että ajoi jo anemian puolelle ja elän yhä yöt buranalla kipujen takia. Tässä tulee hulluksi! Jos joku moisesta kärsivä kanssa sisar löytyy niin onko mistä löytynyt vaivoihin apua? Vai johtuuko tämä kaikki sittenkin kierukasta???
Kiitos neuvoista jo etukäteen!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
tosin mulla ei ole kierukkaa ja synnytyksestä on yli 9kk... Mutta mulla tosiaan tuli ekat menkat reilu kuukausi takaperin, vuotoa kesti melkein kolme viikkoa välillä loppuen, enemmän ja vähemmän. Sitten tuli kahden viikon tauko, ja nyt alkoi tas, ja tällä kertaa valuu aivan törkeesti. Mietinkin, että pitää kohta soittaa gynelle, että pitäiskö olla huolissaan. Imetän edelleen. Ihmetyttää vaan, kun esikoisesta piti käynnistellä kiertoa hormoneilla, vaikka imetyksen lopettamisesta oli kulunut aikaa jo vaikka kuinka kauan. Mulla tosin on pco, joten en tiedä mitä se vaikuttaa asiaan.