Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Kekkosen kanssa samassa sateessa Helsingissä.
minä näin Kekkosen kaukaa , rautatieasemalla, pitkämies kaljuineen.
Vierailija kirjoitti:
Joonas Nordman. Oli silloin jo näyttelijä ihan omaa luokkaansa ja tosi kiva, aika vaatimaton ja ystävällinen. Erittäin pieni mies.
nyt ohjaa Big Brotheria, eikö hän oo koomikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilän Juhan. Lestasuvusta, hiljainen. Nykyään sanottaisiin kai nörtti.
Hah, oot jämähtänyt 2000 luvulle. Ei nykynuoriso todellakaan käytä enää mitään NÖRTTI sanaa
puhutaan nörteistä jotka pelailee paljon vai onko ne syrjäytyneitä. Juhishan on DI koulutukseltaan ja pääministerinä sai valtionvelkaa alas.
Vierailija kirjoitti:
Olin samassa lukiossa Metti Forsselin kanssa. Ei mitään muistikuvaa hänestä siellä. Ryhmäkuvassa näyttää tavalliselta kuten muutkin nuoret.
Minä myös. Vaikutti aika hiljaiselta, yksinäiseltä..paljon kulki yksin tai jonkun tytön kanssa. Tosin myös aika herttaiselta vaikutti. Pukeutui aina hienosti.
F1-insinööri Ossi Oikarinen. Ajatelkaa, hänkin on sellainen matalakoulutettu ja -palkkainen, säälittävä AMK-insinööri Varkauden tekusta ja pääsee telkkariin.
Muumimamma oli lukiossa samaan aikaan. Oli tuohon aikaan ihan vetävän näköinen mimmi ja oli suosittu. Jaksoi aina mainostaa sitä, miten lukion jälkeen menee teatterikorkeakouluun ja tulee kuuluisaksi näyttelijäksi.
Olikin melkoinen yllätys, kun muumimamma pamahti julkisuuteen turvonneena ja rumana Muumilaakson Tarinoissa.
Tom Cruise. Käytiin yhdessä Mäntsälän lukiota joskus 90-luvulla
En kenenkään, ei olleet julkkiksia vielä kouluaikana, monesta on kyllä tullut myöhemmin julkkis. Mikä on julkkiksen status? On ollut tv:ssä ja lehti kirjoittanut jutun? Sitten olen kai julkkis, vaikka en pidä itseäni julkkiksena.
Mika Salo, Mika Häkkinen, Jarkko Turunen (Poliisit tv-sarjasta)
Olin itseni kanssa samalla luokalla. Ala-Vempeleen lahja maailmalle.
Yksi jalkapalloilija oli samalla luokalla. Erittäin kiva poika, ja hyvännäköinen. Hyvä tanssimaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas Nordman. Oli silloin jo näyttelijä ihan omaa luokkaansa ja tosi kiva, aika vaatimaton ja ystävällinen. Erittäin pieni mies.
nyt ohjaa Big Brotheria, eikö hän oo koomikko?
Koomikko, näyttelijä, ohjaaja, juontaja, monitaituri...
Hänellähän on ollut oma show myös.
Mies oli Sanna Marinin kanssa koulussa samaan aikaan. Ja Ranta-Ahon Niko oli myös jossain kohtaa samassa koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Arja Koriseva oli aikoinaan samassa koulussa, ylemmällä luokalla vaan.
Pistän paremmaksi:
Lammen Jussi
Vierailija kirjoitti:
Kata Kärkkäisen kanssa samassa koulussa. Oli nukkemaisen kaunis. Vähän kovis ja etäinen.
Mä en muista hänen kauneuttaan. Sellainen cool oli kyllä. Ja uskalsi vängätä opettajan kanssa. Taisi olla vielä Minna siihen aikaan.
Pasi Rautiainen (jalkapalloilija) oli samalla luokalla kansakoulussa Pihlajamäessä ja oli jo silloin nopea pallon kanssa urheilutunneilla.
Litku Klemetti oli samassa yliopistossa ja paikallisessa baarissa usein. Oli ujon oloinen, taiteellinen habitus.
Minä. Ihan alaluokilta lukion viimeiselle saakka.
Martti Hyssälä. Liisa Hyssälän poika. Liedon yläasteella.