Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
201/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandi ja salkkari-Joonatan täälläkin.

Tunnetaankohan me? ;)

Vierailija
202/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:53"]

Olen ollut koulussa, jossa oli Joonas Hytönen, Annabella Daily, Timo Hännikäinen, Lauri Nurkse, Olavi Uusivirta ja Heikki Paasonen. Eli voisin sanoa paremminkin, että arvatkaa koulu.:)

[/quote]

No kun olen itse ollut samassa, niin sanoisin että Kallion lukio. Mutta nuokin on kaikki ihan eri vuosilta, ei samaa vuosiluokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:27"]

Mandi ja salkkari-Joonatan täälläkin.

Tunnetaankohan me? ;)

[/quote]

Kuka Mandi?

Vierailija
204/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:53"]Olen ollut koulussa, jossa oli Joonas Hytönen, Annabella Daily, Timo Hännikäinen, Lauri Nurkse, Olavi Uusivirta ja Heikki Paasonen. Eli voisin sanoa paremminkin, että arvatkaa koulu.:)

[/quote]

Montako vuotta sä oikein kalliossa pyörit, vai oiitko opettajana? Hytönen on syntynyt 1975 ja Olavi ja Heikki 1983, joten ei ihan täsmää. Olin näiden nuoremoien kanssa samaan aikaan Kalliossa, kuten myös Jasper Pääkkönen, Eero Ritala, Jimi Constantine (vai millä nimellä Konsta nykyään kulkeekin), Krista Kosonen, Elena Leeve ja Joonas Saartamo.

Joku kysyi millainen Olavi Uusivirta oli nuorena. Mukava, avoin ja tosi hauska poika, ei niin viileä kuin nykyään enemmän sellainen iloinen säheltäjä.

[/quote]

No mä taas en halunnut antaa sellaista vastausta, et mut vois yhdistää johonkin tiettyyn vuosikurssiin. Eli mun vastauksessa on mukana sellaisia, jotka on olleet samaan aikaan ja muita. Sen vuoksi jäi nyt kertomatta, millaisia jotkut oli koulussa. Kallion käyneenä tietysti ymmärtää, että ihan parista tyypistä tulee staroja ja on monia, jotka saattaa taas olla tuttuja jonkun tuotannon lopputeksteistä tai ihan muulta alalta kuin teatteri tai elokuvat.

[/quote]

Mä tunnen/tiedän nuo kaikki tyypit joita tässä on mainittu, ja kaikki muut ovat tosi kivoja ja ok tyyppejä, paitsi A.b., joka oli jo lukioaikana aivan uskomattoman laskelmoiva, sellainen amerikkalaisista college-elämää kuvaavista elokuvista tuttu varsinainen NARTTU.

Ja Jasper on todella omituinen hönö.

Kaikki muut tosiaan mun kokemuksen mukaan ihan tavallisen kivoja tyyppejä.

Vierailija
205/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:15"]

Mika Salo ja Mika Häkkinen. 

[/quote]

Ihanko totta! Että hekin ovat käyneet suomalaista koulua. Jo on aikoihin eletty.

Vierailija
206/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandi Lampi

Vierailija
207/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:47"]

Venla Saartamo

[/quote]

Millainen Venla oli koulussa? Muistuttiko millään lailla pukeutumiseltaan tai käytökseltään Salkkarithahmoaan jota näytteli?

Vierailija
208/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Rita Tainola, Anna Babizin ja Melasniemen kakarat.

Vierailija
209/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:47"]

Mandi Lampi

[/quote]

Ollaanko oltu samassa koulussa?

Vierailija
210/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Pääkkönen.oltiin samaan aikaan yläasteella.antin ääni on varmasti monelle tuttu lasten elokuvista ja esim.ice Age elokuvassa on laiskiaisen äänenä.hauska ja lahjakas tyyppi!

Vierailija
211/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareiden antti

Vierailija
212/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen oli loistava oppilas koulussa. Päätä olisi ollut vaikka mihin asti. Oikeasti! Ei ole läppä. Ihme sitten että miten oikein kävi niin kuin kävi. Luin tästä yhden artikkelin, jossa käsiteltiin nettivihaa. Tukiainen oli siinä esimerkkinä. Olin todella hämmästynyt, en olisi uskonut.

Vierailija
213/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Kovalainen. Iloinen, hymy herkässä. Kaikkien kaveri ja oikea aurinko. Eikä ole noussut kusi päähän vaan on ihan samanlainen kuin oli silloin lapsena kun tuossa joku kesä sitten raitilla tavattiin. Äitinsä on juuri samanlainen.

Vierailija
214/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljasen Saaran ja Teemun kanssa olin samaan aikaan koulussa. Teemu oli kunnostautunut koulukiusaaja, Saara oli mukava jo ala-asteella. Harmi vain, että Teemun kiusaamat ihmiset kostivat sitten Teemun käytöksen pikkusisko-Saaralle.:( 

Vierailija
215/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:55"]

Antti Pääkkönen.oltiin samaan aikaan yläasteella.antin ääni on varmasti monelle tuttu lasten elokuvista ja esim.ice Age elokuvassa on laiskiaisen äänenä.hauska ja lahjakas tyyppi!

[/quote]

Eikö Antti ole Jasperin setä?

Vierailija
216/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek kauppiksessa! tai koulun ruokalassa, saattoi käydämuutakin linjaa. kerran tuli vastaan. Jäi mieleen kun käveli kuin Euroopan omistaja - otti tilan haltuun. 2005, Lahti

Vierailija
217/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse Salmisen. Oli bimbo jo silloin.

Vierailija
218/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan julkkiksia, mut julkkiksen lapsia. Olin samalla ala-asteella Mika Myllylän lasten kanssa. Olin kuudennella, Myllylän lapsista vanhin ehkä kolmannella. Muuttivat tänne pikkukylälle päästäkseen vähän mediaa pakoon. Muuttivat kuitenkin pois kaiketi koska lapset osaa olla julmia.

Muistan kun opet kertoi, että Myllylän lapset tulee tähän kouluun ja älkää alkako puhumaan heille isänsä ongelmista ja muistuttelivat asiasta jatkossakin. Tietysti varsinkin vanhemmat oppilaat alkoi välittömästi kysellä ja huudella onko isi kuinka sekaisin? Jos opet ei olis jatkuvasti mainostaneet ne lapset olisivat saaneet varmaan olla aika rauhassa, eivät isästään hirveänä huudelleet niin tuskin monikaan olisi edes tajunnut, että he ovat Mika Myllylän lapsia.

Vierailija
219/2176 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere Karalahti. Oli vuotta myöhemmin kun koulutiemme erkaantuivat elämä on parasta huumetta-kampanjan keulakuva. Nautettiin ääneen kun kuultiin.

Vierailija
220/2176 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saku Koivu ja Ilkka Kanervan tytär Julia, josta tuli joku pikkumissi. Saku oli jo silloin kova jääkiekkoilija ja mukavan oloinen. Julia puolestaan seurusteli jo seiskaluokalla itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa. Luonteesta on vaikea sanoa mitään, koska liikuimme niin eri porukoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme