Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2286)
Sara Forsberg oli samassa koulussa mutta eri luokalla. En tunne koko ihmistä, niin en voi sanoa hänestä mitään.
Teuvo Hakkarainen samalla yläasteella, jota hän ei koskaan saanut suoritettua loppuun. Teukalla ei siis ole peruskoulun päästötodistusta. Hakkaraisen veljeksiä oli useampia, hakkasivat pienempiä poikia.
Yläasteella samassa koulussa näyttelijä Minna Suurosen kanssa.
Ei ole julkkis mutta sukua julkkikselle: opiskelin jenkkilässä yliopistossa ja useammalla samalla kurssilla oli Beyoncen serkku.
Vierailija kirjoitti:
Laajasalon opistossa Julita Airaksinen luokalla. Takavuosien chattijuontaja joka tuli tunnetuksi myös Markus Pöyhösen tyttöystävänä. Julitalla oli pakkomielle kerätä facebook-kavereita ja kävi välitunnilla läpi kaikki oppilaat (myös ne joiden nimeä ei tiennyt ja aiemmin jutellut) ja komensi jokaista lisäämään hänet fb-kaverikseen. Eräänä koulupäivänä hän oli tolaltaan kun fb-tili oli hakkeroitu ja oli menettänyt kaikki tuhat someystäväänsä
Julitahan on haminalaislähtöinen, eli pää on pyörällä kuin Haminan kaupunki. Ei ihme, että on vittumainen. Oli isosiskoni kanssa samalla luokalla ala-asteella, kiusasi ja terrorisoi koko luokkaa aina kun kerkesi. Pilasi esim. isosiskoni maalaustyön kirjoittamalla siihen törkeyksiä. Kuvitteli tuolloin, että hänestä tulee varmaan seuraava presidentin morsian, toisin kävi ;D.
Kaksi julkkista on käynyt samassa koulussa yläasteella, Marita Hakala ja silloinen Juha Valjakkala, jonka nykynimestä en ole varma, enkä viitsi googletella.
Elias Kaskinen, hänen isosiskonsa oli samalla luokalla mun kanssa ja Elias nuorempana alemmilla luokilla samassa koulussa.
Darude. Oli suosittu muttei niin suosittu kuin luuli. Oli esim tarjoamassa kyytiä lallikselle vanhempiensa autossa mutta kukaan ei halunnut koska niillä Lada eikä sen kyydissä voinut näyttäytyä. Ville (tai Toni-Villehän sen nimi on) ei tätä ymmärtänyt. Pieri myös paljon.
Marilyn Monroen kanssa oltiin samalla luokalla. Pistäkää paremmaksi.
Eppu Salmisen kanssa samalla luokalla, Oskari Katajisto rinnakkaisluokalla.
Tommi Kinnunen yläasteella. Todella mukava mitä muutaman kerran kanssa hänen kanssaan juttelin. Useammin olin tekemisissä kun kävin ostamassa filmirullia tai muuta.
Tarmo Rüübel. Taisi olla alemmilla luokilla kuin itse olin.
Erika Helin. Oli vuotta alempana luokalla.
Vierailija kirjoitti:
Elias Kaskinen, hänen isosiskonsa oli samalla luokalla mun kanssa ja Elias nuorempana alemmilla luokilla samassa koulussa.
Ketään ei kiinnosta vittuakaan joku Elias Kaskinen, ei edes siskoaan.
Aku Ankka samalla luokalla, Hanhen Hantta rinnakkaisluokalla.
Sepe Susi ja Heikki Hopo luokkaa ylemmällä.
Sannin kanssa. Oli tosi mukava ja ystävällinen kaikille
Vierailija kirjoitti:
se siitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Puun kanssa yhtä aikaa samalla ala-asteella. Oli itsekeskeinen, hemmoteltu ja huomiohakuinen, vähän kiusaajatyyppi. Aikuisille oli kyllä mielin kielin ja oli varmasti opettajien suosikki.
Olin rinnakkaisluokalla Anna Puun kanssa yläasteella (muutti ulkomailta takas Suomeen) ja lukiossa samaan aikaan. Omissa porukoissaan oli. Opettajien suosikki.
Eikö se käynyt koulunsa Outokummussa? Onpa yllättävää että niinkin pieneltä paikkakunnalta täällä pyörii useampia.
Kävi kyllä muuten koulunsa Outokummussa, mutta välillä asui jonkin aikaa ulkomailla, olisiko ollut isänsä työn vuoksi. Mutta tosiaan 8-luokan aikana oli rinnakkaisluokalla.
Samassa koulussa Ritva Mustonen, V eikko Neuvonen, Seppo Ahti Rauli Virtanen Olemme kunnainarvoisan Kannaksen yhteislyseon kasv atteja
Heli Sutela oli samaan aikaan yläasteella kanssani, mutta taisi olla vuotta nuorempi.