Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ollut kiireinen päivä työttömänä

Työtön mies
13.09.2023 |

Aamulla kalaan ja siellä 5 tuntia ja sitten kalan perkausta, 30 ahventa sain ison kokoisia ja piti polkee sitten kotiin vielä 10 km venesatamasta ja kotonakin piti perata ahvenet ruodottomaksi fileeksi. Paistoin sitten äsken ahvenia ja söin päivällisen. Kyllä taas meni 8 tuntia nopeesti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon istunu tänään sohvalla vaan. Tvtä katsellen. Toki mulla työtkin on, mut ei tänään.

Vierailija
2/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakastin täynnä kalaa jotain 11 kg ahven fileitä. No viikonloppuun mennessä joku tulee ne ostamaan varmasti ja saan sitten 200 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän rankkaa on kalastus, pitää herätä seiskalta aamulla ja puol ysi pitää olla jo meren rannalla ja sit lähes koko päivä merellä. Illalla tulee uni nopeasti.

Vierailija
4/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus on hyvä harrastus työttömälle. Suurin osa työttömistä notkuu kotona ja ryyppää varmaan ja polttavat röökii ja on huono kunto niin eivät jaksa lähtee mihinkään.

Vierailija
5/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ruoka on hyvä kalastaa. Kaupassa maksaa monta kymppii ahven.

Vierailija
6/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Yllättävän rankkaa on kalastus, pitää herätä seiskalta aamulla ja puol ysi pitää olla jo meren rannalla ja sit lähes koko päivä merellä. Illalla tulee uni nopeasti.

Kyllä se istuminen menee, mutta täytyy pitää sitä vapaakin kädessä, on se rankkaa.

Vierailija
7/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastus on hyvä harrastus työttömälle. Suurin osa työttömistä notkuu kotona ja ryyppää varmaan ja polttavat röökii ja on huono kunto niin eivät jaksa lähtee mihinkään.

Kyllä tietysti. Olutta ja sipsejä. Jotkut naiset juovat oluen sijasta siideriä. Ja valtavista televisioista katsomme maksukanavia aamusta (siis 13.00 lähtien) iltaan. Olemme lihavia ja huonokuntoisia ja tietenkin niin tyhmiä, että maksamme kymmeniä euroja kuussa hölmöyksistä. Niin ja röökiä poltetaan ketjussa, sisällä, vaikka taloyhtiö on kieltänyt. Ainoa harrastus tv:n lisäksi on pikavippeily.

Äh, ei nyt lähde.

Vierailija
8/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat tuommoista tehdä niin miksi olet työtön? 

Vierailija
9/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

% h meni kun kiertelin oman ja naapurikuntien kirpparit. Taas sieltä tarttui mukaan mm. Arabiaa sopuisilla parin euron hinnoilla. Kympin ajattelin laittaa sille hinnaksi kun vien omaan pöytään myyntiin.

Vierailija
10/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys se vasta rankkaa on vaikkei tee mitään. Kyllä työttömien pitäisi saada seksiä naisilta ilmaiseksi ja muutenkin naisten pitäisi seurustella työttömien kanssa.

Vierailija
11/14 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kaupunkiin, kävin työkkärissä tekeen sen pakollisen työnhaun vaikka katkopäivä olisi ollut vasta 11.12. Sitte pankkiin hakeen rahaa ja sit kaljaa ostaan. Bussilla takas ja siitä lähtien netissä. Nam, kivaa. Seuraavat pakolliset menot vasta ens kuussa, jee.

Vierailija
12/14 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parina viime kesänä yrittänyt houkutella työtöntä kaveriani kalaan, mutta hänellä ei mielestään ole aikaa lähteä. Television katseluun ja tietokoneen näppäilyyn riittää aikaa. Ennen kävimme useinkin kalassa. Itselläni jää kokoaikatyöstä huolimatta hyvin aikaa kalastaa ja harrastaa muutakin.

Epäilisin, että tässäkin on kyse sellaisesta yleisestä passivoitumisesta jonka ansiosta kaikki syömisestä, paskantamisesta ja sohvalla istumisesta poikkeava saa aikaan jonkinlaisen ylirasitustilan.

Vierailija
13/14 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen työtön, tietysti mä istun vaan sohvalla, poltan tupakkaa, tietysti mulla on huono kunto ja tietysti mä ryyppään.

Vierailija
14/14 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi tekemään ahventa mieli, kun luin juttusi, ei ole lähikaupassa ollu kun joskus viime vuonna. Etenkin puna ahven on  herkullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi