Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2282)
Ninja Sarasalo(malli) ja oli jo silloin malli hommissa.
https://www.google.com/search?q=Ninja+sarasalo&oq=Ninja+sarasalo&aqs=ch…
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös samasta koulusta vuotta alemmalla luokalla ollut.
Niin mistä koulusta (ts. kenelle vastasit)? Tässä ketjussa on 986 viestiä ennen sinua.
Olli Jokisen. Meni yläasteella välitunnille vain pakotettuna, kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini oli Sofia Belorfin kans samassa koulussa. Ihan järkyttävä kiusaaja oli koulussa tämä diiva.
Olen kuullut samaa myös! Miks se sitten kehtasi väittää siinä sarjassaan että häntä kiusattiin? Veljensä ei sanonut mitään, tiesi varmaan totuuden.
Se Sofiahan kiusasi itse salilla olevaa miestä salakuvaamalla, ja varmaan siksi koska miehellä ei lukenut treenivaatteissaan isolla Chanel, Celine tai Balenciaga? Kiusattu ihminen ei kiusaisi koskaan muita noin!
Minäkin olen kuullut omilta Ylivieskan sukulaisilta että hänen silloisia omia paksuja hiuksia kehuttiin, mutta väittää nykyään että muut lapset olisivat kutsuneet peruukiksi ym.
No mutta nythän sillä on pää täynnä ostettuja jatkeita, ollut vuosikaudet, eli peruukki käytännössä päässään eli sai mitä tilasi? :D
Juha Tapion kanssa. Ja vaimonsa Raijahan (nyk. jonkun ison lääkärifirman toimari?) oli samassa koulussa. Seurustelivat jo silloin lukioaikana. Juha esitti koulun juhlissa aina hyvin saman tyyppisiä mies & kitara -biisejä kuin mitä vetää nykyäänkin. Olivat seurakuntanuorissa muistaakseni molemmat mukana.
Pekka Poudan kanssa samalla luokalla ala-asteella.
Pekka puhui koko ajan säästä jo silloin, aika rasittava.
Olin lukiossa samassa koulussa kuin Axl Smith, on tosin pari vuotta nuorempi kuin mä.
Panu Larnos, Anna Abreun entinen poikaystävä oli samoilla tunneilla. Sekä myös Virve Rostin tytär oli myös..
Jaana Pesosen (siis Sykkeen Marjut) kanssa olin samassa koulussa. Mukava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola. Aivan järkyttävä bimbo, anteeksi vain. Oli vähän myötähävettävää olla hänen kanssaan joskus luokassa. Hienoa, kun on saanut jalkansa oven väliin medioissa. Varmaan kiitokset vanhemmilleen. Äiti on aikamoinen jyrä, tyrkki muut vanhemmat tieltään aikoinaan koulun tilaisuuksissa kun oli se tärkeä ihminen.
Tää äiti (kai äskettäin kuollut?) kertoi joskus elämästään ja taustastaan jossain lehdessä. Oli kotoisin Kainuusta, jossa naisen piti olla kiukkuinen että pärjää.
Tytär oli hänen mielestään liian kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Virpi Butt
Oliko kympin tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Virpi Butt
Erottuiko miten?
Olin Emilia Vuorisalmen (Leppilampi) kanssa samalla luokalla. Oli hyvin itsevarma ja eloisa. Tykkäsi pukeutua vähiin vaatteisiin ja tuoda itseään esiin. Ihan ok mukava kai kuitenkin. Mutta en ihmettele yhtään, että pyrki myöhemmin julkkispiireihin ja julkkismiehen kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Virpi Butt
Mun työkaverin sukunimi on myös Butt. En ole ikinä kehdannut kysyä että onko lähteistäkin sukua Virpille. Tuo on aika harvinainen sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:24"]
Olavi Virran kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Oli hyvä lauluääni, viinaanmenevä jo tuolloin.
Vautsi, 88-vuotias AV-mamma taitaa olla jo jonkin sortin ennätys!
Palveluasunnossani on nopea netti, ja minullahan ei muuta olekaan kuin aikaa :D
Ihana!!!! Surffaileva mummo!!! ♡♡♡
Täällä toinen surffaileva mummo, mutta en voi kertoa kouluni julkkiksista, kun on pieni paikkakunta.
Kiihdytysajaja Anita Mäkelä oli rinnakkaisluokalla. Oli jo koulussa sellainen ystävällisen oloinen ja vaatimaton persoona, mitä on nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:24"]
Olavi Virran kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Oli hyvä lauluääni, viinaanmenevä jo tuolloin.
Vautsi, 88-vuotias AV-mamma taitaa olla jo jonkin sortin ennätys!
Palveluasunnossani on nopea netti, ja minullahan ei muuta olekaan kuin aikaa :D
Ihana!!!! Surffaileva mummo!!! ♡♡♡
Täällä toinen surffaileva mummo, mutta en voi kertoa kouluni julkkiksista, kun on pieni paikkakunta.
Joo, parempi on, että et kerro. Et kertoisi kuitenkaan kuin nimen. Tiedämme jo, että laulajat, tubettajat, missit, tv-juontajat jne ovat käyneet koulua.
Vierailija kirjoitti:
Majka Nurminen, Lola Odusoga, ja Mira Luoti. Luostarivuoren yläasteella. Saattoi olla muitakin, täytyy miettiä.
Mitä järkeä tällaisessa vastauksessa on? Kun vaan luetellaan nimiä?
Täällä myös samasta koulusta vuotta alemmalla luokalla ollut.