Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2282)

Vierailija
961/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Marjo Matikaisen kanssa samalla luokalla. Ihan sympaattinen ja auttavainen tyttö oli.

Vierailija
962/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jarno_Rosberg

Jos hänet luetaan julkkikseksi, niin sitten hän. Hän oli kanssani samalla luokalla useamman vuoden ajan mutta emme olleet käytännössä missään tekemisissä keskenämme. Minä olin ujo, hiljainen ja pelokas oppilas, hän taas kuului koulun kovisporukkaan jonka lähelle ainakaan minä en uskaltanut mennä koska sain kuunnella pilkkaa ja käskyn painua pois paikalta. Opin nopeasti välttelemään hänen kovisporukkaansa niin heistä ei ollut minulle välituntisin haittaa. Hän oli oman porukkansa kanssa omissa oloissaan ja minä muutaman muun kaltaiseni hiljaisen, ujon ja pelokkaan oppilaan kanssa mahdollisimman kaukana heistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistö oli kanssani samalla luokalla useamman vuoden ja kiusasi minua melko rankasti kaikki ne vuodet.

Vierailija
964/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari Paavalin kanssa olin muutamalla samalla kurssilla.

Vierailija
965/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen täällä jotkut kertovat vain nimen, kenen kanssa oval olleet samalla luokalla. Ketä kiinnostaa? Voisi perustaa toisen ketjun:

Luetellaan kaikki suomalaiset julkisuuden henkilöt

Sitä ketjua olisikin sitten kiva lukea ...

Vierailija
966/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis oli mun luokkakaveri lukiossa. Oli ihan suosittu mutta sitten hän lähti Amerikkaan tekemään uraa.

Vierailija
967/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axel smith oli samassa koulussa. Käytti nimeä jhonny silloin. Kai se oli suosittu. Pikkupoika.

Oli myös Ahteiden lapset ja vicky Rostin. Suosittuja joo. Sääliksi kävi ne. Vanhemmat ei koskaan kotona. Paljon oli ongelmia niissä perheissä

Mun äiti opetti Ahteiden lapsia, ja tosiaan oli pahoja ongelmia niillä, eikä vanhempia ilmeisesti hirveästi kiinnostanut.

Vierailija
968/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa Mari Valosaari.

Vierailija
969/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Ruutu ala-asteella. Hän oli jo silloin hyvä lätkänpelaaja, mutta ei suinkaan luokan paras. Oli kaksi muuta jotka olivat vielä parempia. 

M46

Vierailija
970/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oopperalaulaja lasketaan julkisuudenhenkilöksi, niin oopperalaulaja Marjukka Tepponen. Hän oli ilkeä ja kiero, oikea bitch. Aina ollut omasta mielestään kaikkia muita parempi. Hengasi tarkkailuluokkaisten kanssa.

Vierailija
971/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Abreu. Hän oli todella lyhyt (huomiota herättävän lyhyt) koko peruskouluiän. Luokkansa lyhyin oppilas ja todennäköisesti koko koulun lyhyin oppilas. 

En tiedä, onko Abreu vielä aikuisenakaan kasvanut yli 150-senttiseksi. Minä järkyttyisin, jos hän kävelisi vastaan uimarannalla (ilman kenkiä) ja katsoisi minua silmiin samalla tasolla. Olen aina katsonut häntä alaspäin - siis noin 25 senttiä alaspäin - enkä usko, että hän koki mitään "kasvupyrähdystä" sen jälkeen, kuin lopetti peruskoulun.

Voisin kertoa monet juorut (tositarinat) Anna Abreusta, mutta taidan pitää salaisuuden itselläni. Tai myydä ne roskalehdille. 

Taidat olla sitten itse todella pitkä? Tänä päivänä Anna on päälle 153 cm. Lyhyt joo, mutta aika moni nainen on 155-160 cm välillä. Tuntuu ettei pidempiä naisia ole enää ihan yhtä paljon kuin joskus ennen.

Ketä kiinnostaa joku nobody? Kertokaa oikeita julkkiksia!!

Vierailija
972/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mila Kajas oli luokkakaveri, aikoinaan Lahdessa.

Vierailija
973/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki Berg ja pari muuta kiekkoilijaa.

Lapsi on ollut Robinin rinnakkaisluokalla monta vuotta.

Pitääkö huhu paikkansa, että ruotsin opettaja olis Akia kehoittanut "

unohtamaan jääkiekon ja panostamaan ruotsinkielen opiskeluun?

Vierailija
974/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla ketään.

Vierailija
975/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauskin. Ei valitettavasti mitään muistikuvaa hänestä muuten kuin että hän oli aika komea nuorena.

Vierailija
976/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Remontti Reiskan kanssa samassa poreammeessa Oulussa kylpylässä. Siis Jorma Piisinen on Remontti- Reiska.

Vierailija
977/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki Berg ja pari muuta kiekkoilijaa.

Lapsi on ollut Robinin rinnakkaisluokalla monta vuotta.

Pitääkö huhu paikkansa, että ruotsin opettaja olis Akia kehoittanut "

unohtamaan jääkiekon ja panostamaan ruotsinkielen opiskeluun?

Aki-Petterihän meni ammattikoulun putkiasentajalinjalle, jäi amikset kesken kun läks NHL:n.....

Vierailija
978/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mää vai?

Vierailija
979/2282 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin Remontti Reiskan kanssa samassa poreammeessa Oulussa kylpylässä. Siis Jorma Piisinen on Remontti- Reiska.

Koulussa poreammeessa?

Vierailija
980/2282 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere Karalahden kanssa ala-asteella ja osan yläastetta. Oli hauska poika. Vilkas. Ei kovin hyvä koulussa.