Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2282)

Vierailija
941/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisiko joku etsiä Helsingin tutkielmatietokannasta viitetiedot Jyrki 69:n graduihin? Ensimmäisen tutkinnon pääaine analyyttinen kemia, toisen tietojärjestelmätiede.

Ei ole mahdollista valmistua ilman että gradusta menee tieto tutkielmatietokantaan kirjastoon. Ainakin tutkielman nimi ja vuosi on sinne lain mukaan tallennettava.

Tämä kiinnostaa. Minkä lain?

Olin samalla luokalla Kim Väisäsen kanssa lukiossa. Ei ole muuttunut miksikään. Yhtä suulas ja näkyvä oli silloinkin. Mukava tyyppi.

Vierailija
942/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku. Oli samaan aikaan Ounasvaaran lukiossa. Samalla luokalla. Ei mitään pahaa sanottavaa. Puhelias ja kaikille ystävällinen. Hänellä tosi paljon kavereita, tyttöjä ja poikia. Iloinen ja urheilullinen. 

Itse olin aika ujo ja syrjäänvetäytyvä, mutta mieleen jäi, kun olin aina viimeisten joukossa, joka  valittiin pesäpallojoukkueeseen, niin kaksi kertaa Antti valitsi minut ensimmäisenä :)

Sympaattinen tyyppi.

En fanita Tuiskun musaa, mutta tällaiselle toiminnalle iso peukku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puun kanssa yhtä aikaa samalla ala-asteella. Oli itsekeskeinen, hemmoteltu ja huomiohakuinen, vähän kiusaajatyyppi. Aikuisille oli kyllä mielin kielin ja oli varmasti opettajien suosikki.

Samanlaisen kuvan saa aikuisestakin Annasta. Ihan kuin kukaan muu ei olisi koskaan valmistunut kauppatieteiden maisteriksi yliopistosta, mitä hän jaksaa muistuttaa joka haastattelussa.

Vierailija
944/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistö, ja siitä on niin kauan etten jaksa enää muistaa.

Vierailija
945/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa koulussa Sakari Kuosmasen ja edesmenneen Pirjo Kauppisen kanssa. Sakke oli vähän vanhempi kuin minä, ja Pirjo nuorempi. Nuorimmat tämän ketjun lukijat ei ehkä tiedä keitä he ovat.Heille tiedoksi että Sakari on laulaja ja näyttelijä, Pirjo oli toimittaja ja tv-juontaja.

Vierailija
946/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisiko joku etsiä Helsingin tutkielmatietokannasta viitetiedot Jyrki 69:n graduihin? Ensimmäisen tutkinnon pääaine analyyttinen kemia, toisen tietojärjestelmätiede.

Ei ole mahdollista valmistua ilman että gradusta menee tieto tutkielmatietokantaan kirjastoon. Ainakin tutkielman nimi ja vuosi on sinne lain mukaan tallennettava.

On se mahdollista. Munkaan gradusta ei ole mitään tietoa missään tietokannassa. 

Ei munkaan. 

Vierailija
947/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto oli mun luokkakaveri.

Silloinkin jo oli hinku kuuluisuuteen, päästä esille jne. Toisinaan tuntui, että vetää roolia. Kuitenkin ystävällinen, mukava. 

Saara on julkisuudessa puhunut siitä, että oli kiusattu. En ainakaan itse koskaan nähnyt pienintäkään viitettä tästä, pikemminkin päin vastoin. Tuntuu, että "kiusaus" on saattanut olla enemmänkin vain omaa epävarmuuden tunnetta. Tai sitten jotain tosi piilossa tapahtunutta. 

Vierailija
948/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axel smith oli samassa koulussa. Käytti nimeä jhonny silloin. Kai se oli suosittu. Pikkupoika.

Oli myös Ahteiden lapset ja vicky Rostin. Suosittuja joo. Sääliksi kävi ne. Vanhemmat ei koskaan kotona. Paljon oli ongelmia niissä perheissä

Vierailija
949/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sania kahtelin rinnakkaisluokalla seitsemän vuotta. Vieläkin mielelläni kahtelen, vaikka ehkä parempi, jotta etäältä.  Ihana nainen, ei pahaa sanottavaa.

950/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku oli rinnakkaisluokalla Olga Temosen kanssa

Vierailija
951/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukiossa samalla luokalla Mandin äidin kanssa. Tarkoitan siis Jussi lammen tytärtä.

Olimme joskus yhdessä drinksuilla, ja muistan kuinka hän silloin haaveili lapsesta ja sanoi tekevänsä lapsen heti kun pääsee lukiosta. Ja jotenkin tuntuu surulliselta ajatella että hän halusi sitä lasta niin paljon ja sitten hänelle kävi niin kuin kävi.

Hänen äidillään oli eräs ulkonäköön liittyvä jännä poikkeava, mutta kaunis piirre.

👁👁

Vierailija
952/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

edesmennyt jääkiekkoilija Ilkka Sinisalo ja hänen Carina- vaimonsa.

Koulussa siis jo tapasivat.

Vierailija
953/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ala-arvoista alkaa täällä puimaan sitä millainen ihminen Mandi oli. Uteliaita ovat ihmiset..

Eläviä saa arvostella ja haukkua niin paljon kuin sielu sietää, mutta kuolleesta ei saa keskustella.

Vähän nurinkurista, kumpaakohan voi kommentit enemmän satuttaa.

Vierailija
954/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kantelettaren" kanssa samat peruskoulut. Kiltti kympin tyttö, musiikinopettajan lellikki tietysti.

Vierailija
955/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Hilden, huomiotaherättävän ilkeä ja toooosi ailahteleva. Kiusaaja. En hetkeäkään usko miehen pohjimmaisen luonteen muuttuneen, vaikka mediassa itkeekin tekoitkuaan.

Olisi kiva kuulla millä tavalla huomiota herättävän ilkeä. Mitä hän sitten sanoi tai teki ja kenelle? Ihan uteliaisuudesta kiinnostaa, kun julkisuudessa hän antaa itsestään erilaisen kuvan.

Vierailija
956/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flinchin Villen eli Jonne Aaronin veljen kanssa. Oli aika hulivilipoika, mutta kuitenkin sellainen hyväntahtoisen tuntuinen sen häsäämisen ja pelleilyn takana. Ihan symppis joka tapauksessa.[

Eli emppis on sullakin käytynä :)

Vierailija
957/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka Hilden, huomiotaherättävän ilkeä ja toooosi ailahteleva. Kiusaaja. En hetkeäkään usko miehen pohjimmaisen luonteen muuttuneen, vaikka mediassa itkeekin tekoitkuaan.

Olisi kiva kuulla millä tavalla huomiota herättävän ilkeä. Mitä hän sitten sanoi tai teki ja kenelle? Ihan uteliaisuudesta kiinnostaa, kun julkisuudessa hän antaa itsestään erilaisen kuvan.

No näkööhän ny jokaane, notta Hildeenil o pissi päähäsä noussu!

Vierailija
958/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flinchin Villen eli Jonne Aaronin veljen kanssa. Oli aika hulivilipoika, mutta kuitenkin sellainen hyväntahtoisen tuntuinen sen häsäämisen ja pelleilyn takana. Ihan symppis joka tapauksessa.[

Eli emppis on sullakin käytynä :)

Katri-Helenan tappi.

Vierailija
959/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä Maria Ylipää yläasteella. En tuntenut, mutta olemus oli itsetietoinen ja vähän ylväs. Ei kuitenkaan ilkeällä tavalla. Jossain vaiheessa oli värjännyt hiuksensa siniseksi. Tuleva ammatti ei tullut yllätyksenä.

Vierailija
960/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Ranta-ahon kanssa samalla luokalla lapsena. Hemmoteltu ja ylimielinen rikkaan perheen kakara jo lapsena.

Sanna Marin oli samassa koulussa, muttei samalla luokalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme