Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Ketju mennyt näemmä siihen että yksi tyyppi sarjatrollaa kuudella viestillä (osa otettu pois) Inka Heneliuksen ulkonäöstä ja jankkaa siitä jatkuvasti, vaikka nämä ulkonäköasiat ei ole edes ketjun aiheena tai niiden arvostelu. Ihan ok on minusta ennen kaikkea toimittajan työn kautta tulisi häntä arvioida. Olkoon muuten mikä on, mutta kukaan ei ansaitse tällaista jatkuvaa sarjatrollausta samasta asiasta. Purkakoon patoumiaan muualle tai käyköön hakemassa apua itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi. Oli aika seinäkukkanen luonteeltaan, keskittyi suipistelemaan huuliaan ja näyttämään nätiltä, ei mitään mielipiteitä mistään tai kiinnostusta mitään kohtaan.
Statuksen perään oli, seurusteli mielestään ruman kaupunginjohtajan pojan kanssa vain, koska se oli kaupunginjohtajan poika.
Missit ja vastaavat ovat varmasti luonteensa puolesta jotenkin kloonattuja.
Vartiainen. Ei kyllä jäänyt hyvää mielikuvaa persoonasta, vaikka musasta tykkäänkin.
Vierailija kirjoitti:
MTK:n silloisen johtajan lapsi oli yläasteella samalla luokalla kanssani. Asia selvisi minulle vasta vanhempainillan jälkeen kun vanhempainillasaa ollut vanhempani oli tunnistanut myös vanhempainiltaan osallistuneen johtajan, puhunut tuon kanssa ja kertoi asiasta minulle.
Siis Esa Härmälän lapsi oli yläasteella samalla luokalla kanssani. En tainnut puhua tuon lapsen kanssa yhtään sanaa koko yläasteen aikana. Tuo lapsi oli koulussa paljon minua parempi ja kuului "hikareihin".
Ville Ranta, Riikka Pulkkinen ja Maija Louekari olivat kaikki samaan aikaan Oulun Steinerkoulussa. Kaikki olivat ihan rauhallisia ja fiksuja. Ville teki jo tuolloin humoristisia sarjakuvia koulun lehteen. Riikka oli aktiivinen yleisurheilussa.
Mikael Gabriel, valitettavasti. Sama koulu.
Eveliinan kanssa samassa lukiossa.
Laskelmointikin onnistuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Laura Birn. Oli näyttelijänlahjat hallussa jo silloin, opettajille mielinkielin ja esitti mukavaa, oppilaiden keskuudessa pomotteleva ja välillä ilkeilevä. Ei mikään koulukiusaaja kuitenkaan, vaan sellainen itseriittoinen neiti. Piti hovia ja oli suosittu, monet söi sen kädestä.
Ei yllätä. Sellaiselta hän vaikuttaa edelleen: itseriittoiselta.
Ja kun ura meinasi hyytyä ennen aikojaan ja elokuvaroolit käydä vähiin reilut kymmenen vuotta sitten niin keksi lähteä tirkistelevien setämiesohjaaja/tuottaja elokuvien tissienesittelyrooleihin.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Ketju mennyt näemmä siihen että yksi tyyppi sarjatrollaa kuudella viestillä (osa otettu pois) Inka Heneliuksen ulkonäöstä ja jankkaa siitä jatkuvasti, vaikka nämä ulkonäköasiat ei ole edes ketjun aiheena tai niiden arvostelu. Ihan ok on minusta ennen kaikkea toimittajan työn kautta tulisi häntä arvioida. Olkoon muuten mikä on, mutta kukaan ei ansaitse tällaista jatkuvaa sarjatrollausta samasta asiasta. Purkakoon patoumiaan muualle tai käyköön hakemassa apua itselleen.
Pakkoko sun sellaista kahelia oli huomioida ja vielä noin pitkällä kommentilla? Kohta se lehahtaa taas paikalle vastailemaan itselleen...
Mitä vähemmän sellaista tyyppiä huomioisi, sen vähemmän häntä myös kiinnostaisi tämä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni yläasteella oli Mikael Gabriel. Hän oli häirikköoppilas joka varasti lapseni kummisedältä puhelimen. Miksu aukoi päätä kaikille ja sai koulussa siksi usein pataan
Minun mieheni myös, itse olen aivan toisaalta kotoisin. Mitä olen mieheltäni ja hänen kavereiltaan miklusta kuullut niin naurattaa hänen itkuvirtensä rankasta nuoruudestaan. Itse on aiheuttanut 98 % ongelmistaan. Eikä kaikkea voi laittaa perhesuhdeongelmien oireiluun, vaan kyllä jos olisi normijärkeä päässä niin osaisi elää elämäänsä aiheuttamatta jatkuvasti ongelmia itselle ja ennen kaikkea muille siinä ympärillä. Ylimielinen pienikokoinen öykkäri. Ja on kuulema yleinen vitsi tämä että ryhtyi räppäriksi kun ei muuta osaa. Raha ei kuitenkaan korvaa sitä kaikkea pään sisäisiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sun sellaista kahelia oli huomioida ja vielä noin pitkällä kommentilla? Kohta se lehahtaa taas paikalle vastailemaan itselleen...
Mitä vähemmän sellaista tyyppiä huomioisi, sen vähemmän häntä myös kiinnostaisi tämä ketju.
Se jatkui jo aika pitkään, useammalla sivulla. Monethan ei usein mitään puolusta, laittoivat vaan yläpeukkua tämän trollauksille kuten aluksi näkyi. Passiivisten sivustaseuraajien roolissa monet yleensä, johan se tässäkin hommassa nähtiin, korkeintaan yläpeukuttavat selviäkin trollauksia. Noh onneksi eivät kaikki sentään. Mutta jonkun oli tosta huomautettava ja ketjun aiheessa pysymisestä, kun muutkaan eivät sitä tehneet vaikka aikaa oli ja homma silti jatkui. Ja tämä, "Kohta se lehahtaa taas paikalle vastailemaan itselleen...", sinä tämänkin vihjeen ja suggeroinnin sille trollille käytännössä teit, en minä. Ei ollut sitä ennen tullut takaisin mutta tuon jälkeen varmasti. Eikä se siis katselulla loppunut, piti ne raportoida koska niitä alkoi tulemaan joka sivulle. Yleensäkin tapana tehdä niin, jos jotain trollataan täällä jatkuvasti, kuten esim. Sanna Marinia, Li Anderssonia ja monia muita. Kohtuus menee jossain kuitenkin, vaikkei kaikista pitäisikään. Asialliset ja aiheeseen liittyvät viestit on taas ok.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:24"]
Olavi Virran kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Oli hyvä lauluääni, viinaanmenevä jo tuolloin.
Vautsi, 88-vuotias AV-mamma taitaa olla jo jonkin sortin ennätys!
Olavi Virta syntyi vuonna 1915, joten jos tuo av-mamma on ollut samalla luokalla Olan kanssa, niin hän on silloin 105-vuotias.
Mannerheimin kanssa oltiin samalla luokalla ala-asteella. Lellityn oloinen, sai luokan ensimmäisen kosketusnäyttökännykän.
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi oli vuotta ylemmällä luokalla. Oli suosittu ja ihan uskomattoman kaunis jo silloin 16-vuotiaana :)
No en nyt sanoisi, että on uskomattoman kaunis. Perus naapurintyttö. Joo ja olen hänet tavannut.
Lenita airiston kanssa. Kauhean negatiivinen öykkäri jo tuolloin.
No ainakin seuraavat tulee mieleen
Muutama lajinsa olympia/MM-mitalisti
Suomi-rapin uranuurtaja
Playboy-malli
Vierailija kirjoitti:
Pelle 1000000 ja Tom Packalén
Ja missähän koulussa tai kaupungissa tämä tapahtui? Olen itse ollut Pellen kanssa samassa koulussa mutta sitä koulua ei käynyt Tom Packalen. Pelle on syntynyt-54 ja Tom -69.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle 1000000 ja Tom Packalén
Ja missähän koulussa tai kaupungissa tämä tapahtui? Olen itse ollut Pellen kanssa samassa koulussa mutta sitä koulua ei käynyt Tom Packalen. Pelle on syntynyt-54 ja Tom -69.
Sorry, korjaan Pelle on syntynyt-55.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin kanssa. Oli jo silloin heikompien kiusaaja.
Vaikea uskoa että olisi ollut koulukiusaaja.
Kirjoitin ketjun alkupäähän että olin Sanna Marinin kanssa yhtä aikaa ala-asteella ja silloin ei kyllä ainakaan ollut kiusaaja. Ja vaikea uskoa että olisi ollut myöhemminkään, asuttiin samalla pienellä kylällä ja meillä on paljon yhteisiä tuttuja, joten luulisin että jostain olisi käynyt ilmi jos olisi yhtäkkiä muuttunut kiusaajaksi.
Ja kun ura meinasi hyytyä ennen aikojaan ja elokuvaroolit käydä vähiin reilut kymmenen vuotta sitten niin keksi lähteä tirkistelevien setämiesohjaaja/tuottaja elokuvien tissienesittelyrooleihin.