Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2428)

Vierailija
2401/2428 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure Kilpeläinen lukiossa , söpö jo silloin

Vierailija
2402/2428 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olin samassa lukiossa Tapio Korjuksen kanssa. Päästiin keväällä 1980 ylioppilaaksi. Tuohon aikaan Tapion laji oli hiihto ja lukion jälkeen tuli päälajiksi keihäänheitto. Lukiossa, jossa opiskelin, on monta kuuluisaa kilpaurheilijaa opiskellut mm. Niskasen sisarukset Kerttu ja Iivo, Enni Rukajärvi ja aika monta SM mestaruutta voittanutta pesäpalloilijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/2428 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

urho kekkonen. oli sillo vielä tuuhea tukka, kiharamainen afro. pelattiin välkällä kävyillä ja välillä käpy osu urkkia päähän ja se huusi meille että saata.nan tunarit.

Minkä ikäinen olet? 

Vierailija
2404/2428 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Puhut parturia. Mitra on syntynyt 1992. Kun hän oli lukiossa, oltiin jo vuosia aiemmin siirrytty luokattomiin lukioihin.

Omat lapset syntyi 90-luvun alkuvuosina. Kyllä heillä oli lukiossa omat luokat, joten kyseessä lienee ollut eri tavat eri paikkakunnilla.

Jotkut puhuvat niistä ryhmistä luokkina.

Luokaton lukio tuli joskus tällä vuosituhannella. 

Kuulepa, minä olen käynyt luokatonta lukiota 1988-1991. Se oli silloin kokeiluluvalla, mutta jäi pysyväksi.

Vierailija
2405/2428 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pave Maijanen oli vuotta ylempänä Lappeenrannan lyseossa. Oli tosi kiva kaveri ja siihen oli helppo tutustua.

Opiskelut veivät Helsinkiin yliopistolle ja tapasimme ihan sattumalta esim. kadulla tai Vanhan kuppilassa.

Aina muisti moikata  ja tosinaan vaihdettiin kuulumisia.

Harmi kun hyvä mies sairastui. Vaikea kuunnella esim. kappaletta "Ikävä". Kyyneleet valuvat väkisinkin silmistä.

Vierailija
2406/2428 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin että oliko julkkiksia.  No tempparit Sammy oli samalla luokalla kasilla :D

Vierailija
2407/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselin Joulupukin ja Itenun kiljunjuomista aikoinaan Alkio -opistolla, niin en uskonut että persuksi päätyy. Itenu siis Teemu K.

Vierailija
2408/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan koululainen eroaa toisistaan? Miten julkista työtä tekevä eroaa muista? En ole  koskaan ymmärtänyt sitä että on ihmisryhmä nimeltä julkkis. Ihan samanlaisian ihmisiä on kaikki. Jotkut siivoo, jotkut tanssii, jotkut laulaa, jotkut  hoitavat ja jotkut leipovat ja tarjoilevat... miten se eroo muista.

Vierailija
2409/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiteollisuuden Jouni Hynynen ja näyttelijä Heli Sutela olivat kanssani samassa koulussa, mutta ylemmillä luokilla.

Vierailija
2410/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samalla luokalla itseni kanssa. Se oli suuri kunnia.

t. Esko Eerikäinen

Vierailija
2411/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raimo TH Tienhaaran ja veljensä Rainen

Vierailija
2412/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Puhut parturia. Mitra on syntynyt 1992. Kun hän oli lukiossa, oltiin jo vuosia aiemmin siirrytty luokattomiin lukioihin.

Omat lapset syntyi 90-luvun alkuvuosina. Kyllä heillä oli lukiossa omat luokat, joten kyseessä lienee ollut eri tavat eri paikkakunnilla.

Jotkut puhuvat niistä ryhmistä luokkina.

Luokaton lukio tuli joskus tällä vuosituhannella. 

Kuulepa, minä olen käynyt luokatonta lukiota 1988-1991. Se oli silloin kokeiluluvalla, mutta jäi pysyväksi.

Juu, tarkoitin, että se ei ollut yleinen ja maan laajuinen käytäntö. 

Kuulemma sitä yritettiin jo vsta.

-82. 

Vierailija
2413/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään BB:n voittajan kanssa ja sit yks tv:ssä esiintynyt julkkiskokki ainakin mitä tulee nyt mieleen.

Vierailija
2414/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä on julkkis. 🤔 Olin samalla luokalla 5 vuotta alakoulussa Kymenlaakson kovimman helmannostajan kanssa. 🤠 Kaikki Kymppärin 20-50v. miehet tietää tämän itseään täynnä olevan kauneuskilpailussakin käyneen naikkosen. 😏 

Vierailija
2415/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me ollaan julkkiksia, ollaan julkisesti kaupassa, töissä, kaupungilla, harrastuksissa, aivan kaikkialla ollaan, se jos mikä on julkista, niin ja julkisessa terveyskeskuksessakin käymme,  Elämähän on julkista, piilossa et pysy vaikka yrittäisit. Olet syntymästä asti kaikissa rekistereissä, tiedetään että sinä olet olemassa. 

Vierailija
2416/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja Ylä-Anttila

Vierailija
2417/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merja Ylä-Anttila

Ei ollut kovin pidetty.

Itseriittoinen large kovaääninen kailottaja. Vasemmistoradikaali. Kouluneuvostossa höyrysi politiikkaa.

Vierailija
2418/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samalla luokalla itseni kanssa. Se oli suuri kunnia.

t. Esko Eerikäinen

Osaakohan se lukea hyvin

Vierailija
2419/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olin samassa lukiossa Tapio Korjuksen kanssa. Päästiin keväällä 1980 ylioppilaaksi. Tuohon aikaan Tapion laji oli hiihto ja lukion jälkeen tuli päälajiksi keihäänheitto. Lukiossa, jossa opiskelin, on monta kuuluisaa kilpaurheilijaa opiskellut mm. Niskasen sisarukset Kerttu ja Iivo, Enni Rukajärvi ja aika monta SM mestaruutta voittanutta pesäpalloilijaa.

Miksi ne ei käyneet töissä?

Vierailija
2420/2428 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan me ollaan julkkiksia, ollaan julkisesti kaupassa, töissä, kaupungilla, harrastuksissa, aivan kaikkialla ollaan, se jos mikä on julkista, niin ja julkisessa terveyskeskuksessakin käymme,  Elämähän on julkista, piilossa et pysy vaikka yrittäisit. Olet syntymästä asti kaikissa rekistereissä, tiedetään että sinä olet olemassa. 

Älä yleistä

Burkha ja väärennettyjä papereita henkkareita eri tarkoituksiin