Sain tietää ettei poikani ole minun!!!
Ihan pyörällä päästäni. Ei mennyt vielä tajuntaan asti. Miten tästä eteenpäin? Olen uudessa liitossa, johon syntyi vauva. Niin tämä asiakin selvisi.
Ristiriitaiset tuntemukset. Ex kohtaan lähinnä vihamieliset
Kommentit (29)
Vierailija:
ja selvittänyt, koska minulla oli vaikeuksia uskoa sitä. Ei todellakaan ex puheiden perusteella tai oman päättelyn tuloksena. Se on fakta, enkä sitä muuksi voi muuttaa, vaikka haluaisin
Oletko vielä ehtinyt miettiä miten tämä muuttaa suhdettasi poikaan? Aiotko jatkaa " isänä" oloa? Entä elatusmaksut, niitähän ei tarvitse maksaa kun et ole biol isä?
Sinä suret verisidettä jota ei ollut. Jätätkö ei-biologisen-vaan-sosiaalisen-lapsesi suremaan isää, joka oli mutta meni, koska äitikin oli valehdellut?
Olen melko hyvin tienaava mies. Niinkuin totesin, lapsi viaton välikappale. Hänen ei pidä kärsiä. Ei tunnesidettä mikään katkaise.
Asia kovin tuore, ajatustyö kesken..
Syyllistäminen ei auta ketään. Ex vastuuseen teostaan, tavalla tai toisella. Asianajajat löytävät tästä kyllä rikosnimikkeitä.
Toivottavasti en tee hallaa pojalle. Kiitos sympatiasta ja kannustuksesta
Asian kirjoittaminen jäsensi taas asioita
En vain ymmärrä, mitä kiksejä tällaisesta jutusta voi saada, mutta ehkä elämä on joillakin tosi tylsää.
säälittää eniten se poika :(((
Ethän vaan " lyö luukkuja kiinni" hänen suhteensa. Voin kuvitella mielessäni pienen pojan, joka menettää ISÄN tällä tavalla tuossa iässä. Surun ja hädän, sekä ihmetyksen, miksi ISÄ hylkää..!!
Ajattele ap kiltti myös pojan tunteita!
Kamala akka, jos on tiennyt koko ajan, että ap ei ole isä! :Z
Mutta jos haluat, niin jatkat pojan isänä oloa. Tiedä sitten koska se oikea ilmaantuu kuvioihin, koska äitihän voi ilmottaa lastensuojeluun ja teettää testit kaikille panoillensa ja jos näin käy ja se biologinen isä haluaa oikeudet/yhteishuoltajuuden, niin sille ei sitten voi mitään, sinä olet pois kuvioista virallisesti ja voipa äiti hankkiutua hankalaksi ja estää tapaamiset ym.
ja selvittänyt, koska minulla oli vaikeuksia uskoa sitä. Ei todellakaan ex puheiden perusteella tai oman päättelyn tuloksena. Se on fakta, enkä sitä muuksi voi muuttaa, vaikka haluaisin