Miksi pullukat/ lihavat eivät käy jumppatunneilla? Minua ihmetyttää kun muita pullukoita ei jumpassa näy.
Onko niin että jos on " tarpeeksi" lihava niin jumpalle ei kehtaa lähteä? Tarkoitan että luullaan että muut tuijottavat vain sun läskejä.
Kommentit (27)
eikä arvostele ketään, hän arvostaa liikuntaa oman tietämyksenä kokemuksensa perustella ja suosittelee sitä kaikille, paitsi ei niille anoreetikoille.
Oikella harrastajalla on terve asenne liikuntaa, terveitä elämänarvoja ja ihmisvartaloa kohtaan.
Jumppasali ei ole mikään catwalk!!!
En ole ajatellutkaan, etten voisi harrastaa liikuntaa. Usein kyllä huomaan, että tunneilla on 1-3 pullukkaa ja loput normaalipainoisia. Vaikka olisikin pullukka, voi kunto olla jo aika hyvä. Jaksan hyvin pumpit ja spinningit samoin coretunnit. Mihinkään " hypitään niin saatanasti 90 min" -tunneille en mene, sillä hyppiminen ei sovi minulle, sillä painoa on sen verran, että jalat kipeytyvät hyppiessä, samoin lantionpohja on vielä sen verran heikossa kunnossa ettei pelkkä hyppiminen kiinnosta. Kevyttä hölkkää olen kyllä kokeillut vaikka tiedänkin, että se vasta rasittaakin lantionpohjaa.
Minä ainakin suosittelen liikuntaa kaikille. Se pitää mielen virkeänä!
kyllä muuten käy..minä lasken itseni vielä pullukaksi,kaksi raskautta takanapäin ja kummastakin jäi kiloja...mutta tavoite onkin taas päästä omiin kiloihin takaisin!!!!mielessä on joka krt käynyt,kun noiden laiheliinien kanssa jumppaan samassa jumpassa,että kyl heitä varmaan huvittaa katella,ku matami pomppii ja yrittää pysyä mukana..olen ylpeä kuitenkin,että minulla onkin jo kaksi lasta ja tulevaisuus taas normaalipainoisena;)
Tehojumppaa ja kuntokursseja ym. harjoitusta sikarumille, läskeille lösähtäneille lolitoille, vaan meidän pitäisi jumpata jossain helkutin anorektikkolaumassa! No thanks!
Vierailija:
Onko niin että jos on " tarpeeksi" lihava niin jumpalle ei kehtaa lähteä? Tarkoitan että luullaan että muut tuijottavat vain sun läskejä.
Vierailija:
Itsellänikin (mitat 169/70) tuntuu välillä inhottavalta, kun läskit hyllyvät ja pomppivat (siis omat läskini :).
Jos olisivat, saisi ainakin minut pomppimaan enemmän ja tehokkaammin etten vaan muutu samannäköiseksi kuin ne!!