Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pullukat/ lihavat eivät käy jumppatunneilla? Minua ihmetyttää kun muita pullukoita ei jumpassa näy.

Vierailija
12.02.2008 |

Onko niin että jos on " tarpeeksi" lihava niin jumpalle ei kehtaa lähteä? Tarkoitan että luullaan että muut tuijottavat vain sun läskejä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeitä ihmisiä, jotka katsovat nenänvarttaan pitkin, jos sinne uskaltautuu! Jumpathan on tarkoitettu vain mallinmitoissa oleville, eikö?

Vierailija
2/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2-5 % todella laihoja.

n. 10-15% hoikan hoikkia.

n. 50% normaalipainoisia.

n. 25 % lievästi ylipainoisia.

n. 5% ylipainoisia.

olen jumpannut ja vetänyt jumppia n. 15vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä iltana kun on jumppa meidän lähellä niin olen töissä. Siis body pump ja kiinteytys.

Vierailija
4/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enivei, ei välttispälttis ole jumpat ihan kivoimmasta päästä niille suurimpien läskien kantajille. Kaikki löllyy ja heiluu eestaas. Vähän rauhallisimmilla lajeilla, kuten kävely, voisi aloittaa.

Vierailija
5/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei niissä kovemmissa kovin suuren ylikilomäärän kanssa pärjäisi. Täytyy olla jonkinlainen pohjakunto, jotta pysyy mukana esim. pumpissa tai edes kovatasoisessa keppijumpassa. Jos ylipainoa on, eikä kunto ole kummoinen, kannattaa aloittaa kävelyllä, uinnilla ja tosi lempeillä jumpilla.

Silloin, kun olin voimakkaasti ylipainoinen, syitäni olla käymättä jumpassa olivat:

- liikunta ylipäätään ei kuulunut harrastuksiini; en ollut kiinnostunut (vrt. " miksi kaikki eivät harrasta latinotansseja, kun se on minusta kivaa -asenne)

- olin niin ylipainoinen, etten olisi jaksanut hikiliikuntaa 60 minuuttia putkeen - joku järki pitää olla kädessä, eikä mennä sydänkohtausta hankkimaan

- en olisi kehdannut mennä kiloineni jumppaan, jossa muut olisivat timmejä ja kunnostaan huolta pitäviä. Nämä asiat kun yhdistyivät mielessäni (ja näköjään pitäisi vieläkin muistaa yhdistää) pinnallisuuteen ja ulkonäkökeskeisyyteen, ja koin, että minua olisi katsottu huvittuneena tai arvostellen.

Jumppiin siirryinkin vasta huomattavasti painoa pudotettuani ja kunnon kasvettua.

Vierailija
6/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilin vilkaisin itseäni peilistä spinningtunnilla. Ihmettelin, että mistä minulle tuollainen tyynytpylly on tullut ja mietin, että aika kauan saan polkea, että tuo tyyny tuolta ahterista pienenisi.

Käyn myös pumpissa ja keskivartalotunnilla ja pullukka olen. Kunto alkaa olla jo ihan ok, mutta läskiä on, sillä syön liikaa.

Vierailija
7/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun jumppaan lähdön, tule sinä vahtimaan lapsia. mä alan jo vetämään kenkiä jalkaan. tuu pian.

t. 6

Vierailija
8/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus :" Karmeeta miikä läski tänään oli jumpassa!"

Vierailija
9/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksan 1.5 h hyppytunnin ihan hyvin ja kyllä TEEN LIIKKEET KUNNOLLA, enkä vaan sinnepäin. Heh, tykkään vaan syödä liikaa:).

Vierailija
10/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskinä mennä sinne lyllertämään nappiverkkareissani ;)

Vierailija
11/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin (mitat 169/70) tuntuu välillä inhottavalta, kun läskit hyllyvät ja pomppivat (siis omat läskini :). Varmaan mukavampi harrastaa esim. kävelyä tai uintia.

Vierailija
12/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena kävin 4v pari kertaa viikossa. Inhosin sitä lapsena, ja inhoan vieläkin. En opi askelkuvioita. Liian yksitoikkoinen on taas tylsää. En vain pidä siitä.

Vierailija
13/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita oikeesti päästä jo yli siitä kun sun poikaystäväs lähti sen tissikkään ja pepukkaan matkaan.

Kyllä säkin vielä löydät itelles miehen jonka saat pidettyä.

Vierailija
14/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että koulun voimistelusaliin ei ole niin suurta kynnystä tulla jumppaamaan kuin hienolle salille tai fitness-klubille. Vaatteillakaan ei kukaan meidän jumpissa koreile.

Vierailija
15/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aloitus :" Karmeeta miikä läski tänään oli jumpassa!"

Vierailija
16/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhdessä jossain salissa, yöks. Koulusta jäi traumat.

Vierailija
17/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveempää on katella anoreettikon laihoja jumpaajia kuin pullukoita. Kun pullukkaa tulee tunnille, tulee ihan hyvä olo kun tuntee ettei tee turhaan tätäkään työtä, mutta laiheliinejä tekee pahaa katella ja tekis mieli jättää tunnin vetäminen sikseen..

Vierailija
18/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiaa täällä tiukkaat? Jos et saa järjestymään lastenhoitoa, niin turhaa kai se täällä on uhitella. Valitettavaa on jos kukaan ei voi lapsiasi hoitaa esim jumpan ajan. :( ap.

Vierailija
19/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin pari kuukautta sitten kyllästyin siihen " katosoitko Merja sitä läskiä" . Uimassa en ole kuullut moista

Vierailija
20/27 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kävin pari kuukautta sitten kyllästyin siihen " katosoitko Merja sitä läskiä" . Uimassa en ole kuullut moista

Mitä sinä sitäpaitti muista välität? minä oeln jumpannut siis kauan enkä ole koskaan täydellistä ja virheetöntä vartaloa nähnyt!