Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en kyllä haluasi, että lapsestani tulisi Skorpioni (horoskooppi)

Vierailija
12.02.2008 |

vähän suunnittelua raskauden alkuun, niin saa lapselle kivan horoskoopin ja luonteen

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on jousimies ja tosi outo.... tyttäreni vaaka ja aika ailahtelevainen. Itse olen skorpioni. En tosiaan mikään täydellinen ihminen, mutta paljon ystäviä minulla kyllä on ja oikein mukavasti olen pärjännyt elämässäni :)

Vierailija
22/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nykyään ei koskaan tiedä,jos vaikka joku haluaisi laittaa tuon skorpparin lapselleen nimeksi;=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naiset edes vähän näkisivät vaivaa ja selvittäisivät miehensä horoskoopin, niin saisitte heti tietää, miten suhteenne tulee toimimaan. Ei tarvitsisi jälkikäteen ihmetellä.

- ap

Vierailija
24/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- ap

ps. teidänkin lapsista kasvaa aikuisia...

Vierailija
25/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä monet horoskooppiskovaiset on tätä hämmästelleet, ollaanko me jotenkin " doomed" pariskunta?

Vierailija
26/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten te voitte väittää, että horoskoopit on huuhaata??

ei todellakaan ole. Tunnen itseni lisäksi monia, jotka ovat juuri sitä, mitä horoskooppi sanoo heidän olevan.

- ap

Otappa ihan piruuttaan selvää mitä ne oikeasti on sekä miten ne määräytyy ja mikä on tilanne vuonna 2008. Saatat yllättyä...

Olen opiskellut astrologiaa ja TIEDÄN horoskooppien olevan huuhaata.

Vierailija
27/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Yksi joka yritti esikoista yli vuoden ja kuopusta lähes saman ajan. Eipä paljon kiinnostanut sattuuko " mukava" horoskooppi...

Vierailija
28/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin siitä tulikin.

Kuopuksen kohdalla toivoin että se olis leijona, mutta rapu se on, ja hyvä niin, enpä muista sitä surreeni edes vaivasta sekuntia. Mulla on ihanat lapset!

Vierailija
29/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä hauku muita!

- ap

Vierailija
30/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaan astrologiseen tulkintaan tarvitaankin paljon muutakin kuin pelkkä syntymäpäivä

Vierailija
31/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäisempää ihmistä ei varmaan maailmassa ole, mutta en kyllä usko, että se horoskoopista johtuu.

Vierailija
32/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä oikeesti toivon, että et tule raskaaksi suunnitelmiesi mukaan ja että lapsesi on oikein tosi rasittava tapaus! T. Skorpionin äiti, jonka pojasta piti tulla lasketun ajan puitteissa vaaka, mutta joka syntyikin vasta 14 vrk myöhemmin! Ja on muuten ihana poika, nyt jo murkku!

Vierailija
33/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollaan huviksemme katselleet horoskooppikuvauksia ja todenneet ettei kukaan meidän kaveriporukassa istu horoskooppimerkkiinsä.

Vierailija
34/34 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteelta ja muutenkin :P

Onneksi vaan mä joudun kärsimään tästä horoskoopista ja sen tuomista paineista. Omat tytöt on leijona ja oinas.