en kyllä haluasi, että lapsestani tulisi Skorpioni (horoskooppi)
vähän suunnittelua raskauden alkuun, niin saa lapselle kivan horoskoopin ja luonteen
Kommentit (34)
Vierailija:
22
tarkkaan astrologiseen tulkintaan tarvitaankin paljon muutakin kuin pelkkä syntymäpäivä
Miten voi uskoa astrologiaan, kun se ei vastaa (toisin kuin väitää) taivaankannen tapahtumia? Voisiko joku perustella nuo mainitsemani asiat astrologiasta (Käärmeenkantajan puuttuminen, merkkien jakautuminen vuodelle jne).
22
Vierailija:
Jostain syystä monet horoskooppiskovaiset on tätä hämmästelleet, ollaanko me jotenkin " doomed" pariskunta?
Täällä on toinen samanlainen pari, ja erittäin hyvin menee. Ymmärretään toisiamme ja olemme tärkeistä asioista samaa mieltä.
todellakin on ihan toista olla tasapainoinen vaaka tai järkevä jousimies.
En tunne yhtään mukavaa skorpionia.
- ap
Ihanan puhelias, persoonallinen ja karismaattinen tyyppi. Ja kokemusta hänestä yli 15 vuotta.
Aika vahva usko horoskooppeihin...
kukaan enää tosissaan horoskooppeihin usko? Jösses mitä porukkaa
En tunne yhtään mukavaa ihmistä joka olisi syntynyt tällaiseen aikaan!
Vierailija:
Vierailija:
En tunne yhtään mukavaa skorpionia.
- ap
Omalla skorpionilapsellani on ehkä maailman kivoin luonne.
T. Kaksosäiti
- ap
ps. teidänkin lapsista kasvaa aikuisia...
Ei kukaan tuollaista idiotismia sanoisi tosissaan, eihän?
Miehenkään horoskoopista en ole varma. Omani kyllä tiedän.
Toivottavasti lapsestasi tulee veemäinen, nariseva kiukuttelija kakara.
Horoskooppihan sen luonteen täydellisesti kertoo, joten anna tulla!
ei todellakaan ole. Tunnen itseni lisäksi monia, jotka ovat juuri sitä, mitä horoskooppi sanoo heidän olevan.
- ap
enkä kyllä ainakaan itsestäni löydä mitään samanlaista luonteenpiirrettä. Pärjäisi luultavasti elämässä vähän paremmin, jos olisi tyypillinen skorpioni-luonteinen :(
Se on ihan tosi että on aika " vaikea" luonne, vähän sellainen musta-valkoinen. Johtuuko se sitten loppujenlopuksi horoskoopista? No, on myös erittäin hurmaava kun sille päälle sattuu, iloinen ja huumorintajuinen. Ei siedä vääryyksiä ja ja menee heikoimman puolelle, aika pelkäämätön luonne.
Mä en koe että skorpioni olisi luonteeltaan mitenkään muita merkkejä kamalampi.
Siis voiko joku selittää minulle miten voitte uskoa horoskooppeihin kun eiväthän ne edes seuraa tähtitaivaan tapahtumia?
Eläinradan kuvioista Käärmeenkantaja puuttuu, merkit jakautuvat astrologiassa tasaisesti koko kalenterivuodelle (toisin kuin tähtitaivaalla jossa Skorpionin aika kestää oikeasti vain 2 viikkoa ja koko eläinradan kierto on alle vuosi, eli todellisuudessa merkit ovat nykyaikaan mennessä siirtyneet noin yhdellä eteenpäin verrattuna alkuperäisiin), Aurinko ja Kuu ovat planeettoja. Voisiko joku selittää?
Justiinsa.. mun ainoa maanis-depressiivinen itsemurhan tehnyt ystäväni oli vaaka. Että niin tasapainoinen... ja kaikki muutkin tuntemani vaa' at on kyllä kaikkea muuta kuin tasapainoisia.
Itse naimisissa skorpparin kanssa, ja onhan se välillä hieman omituista tunteiden tuuletusta, mutta ainakin vilpitöntä ja aitoa. Ja tekee tälläiselle perus-kauriille erittäin hyvää, ei jämähdä itsekään tunetyhjiöön.