Jee! -5kg jo tänä vuonna :)
" enää" 17 jäljellä ja mahtuisin taas hääpukuuni. :)
(kaksi lasta tehtynä välissä.. ;) )
Kommentit (14)
Mullakin on kiloja tipahtanut jo 4, ja normaalipainon puolella jo ollaan. Kesään mennessä tarkoitus nipistää 4-6kg lisää.
Mä alotin loppiaisena ihan itsekseni laihduttamaan ja -5,5kg. Repsahduksia tulee aika ajoin, mutta niistä ei saa lannistua. Mulla enää 4 kg jäljellä niin painan sit saman verran kuin 8 vuotta sitten. Kolme lasta pyöräyttänyt ja se kyllä näkyy.
Muista! Älä nyt vaan luovuta, ja muista repsahtaakin välillä, ettei mene mielenkiinto koko hommasta!
itsellä tippunut vasta 3 kiloa, samanverran vielä olis pudotettavaa, mutta nut jumottaa aika pahasti!!!
normaalipainon rajoissa olin painonpudotuksen aloittaessani, eli ei ne niin helposti tipu... =(
mutta tsemppi on kyllä kohdillaan ,liikun ainakin 4 kertaa viikossa ohjatusti ja siihen päälle muut omat jumpat ym...
kesään mennessä pitäis olla timmissä kunnossa, eli aikaakin vielä on!!
Itselläni alkaa myöskin melkoinen spurtti painon pudottamiseksi. Kunhan saan tämän raskauden kunnialla läpi. Painoa on tullut hulppeasti yli 20 kiloa, joten työtä riittää...
Itse lasken painonvartioiden pisteitä. Tökkii välillä vaan niin lujaa. Mitä syötte kun makean nälkä yllättää? Jonkun pienen suklaapatukan vai mitä, ideoita!
niin en saa sitä himoa sit loppumaan eli vedän koko pussin/paketin. Ootteko syöny niitä pv suklaapatukoita, millasia on? Niissä ilm. käytetään keinotekoisia makeutusaineita jotka ei niin terveellisiä vai olenkohan väärässä? Pääosin hallitsen syömistä ihan ok, mut välillä makeanhimo niin valtava etten saa sitä kuriin. :)
Mulla tippunut 4,1 kg. Minäkin lasken pisteitä, mutta " soveltaen" . Jos tekee mieli jotain hyvää, niin syön. Muutenkin otan rennommin 2-3 päivänä viikossa, jolloin pisteet paukkuu... Mulla näköjään riittää laihtumiseen, että syön vain arkipäivinä suht niukasti, mutta silloinkin muutaman pisteen enemmän kuin mitä pv sallisi. Pelkään niin kovasti, että keho menee säästöliekille. Liikun vähän joka päivä.
Mä olen laskenut pisteitä 1.1.08lähtien ja nyt 6,5kg lähtenyt. Mäkin pidän kerran viikossa namipäivän. Otan muutenkin pisteiden laskuun silleen rennosti...viellä 13,5 tavoitteeseen.
Itellä tippu 5kk aikana -13kg ja senkin jälkeen tasaseen tahtiin tippunu vielä 3kg.
Normaalia ruokaa syön, annoskokoa pienentämällä ja liikkumalla olen tähän päässyt! Herkkujakin syön kohtuudella, välillä vähemmän ja välillä enemmän. Yhtä-kahta herkkupäivää viikossa max. joskus jää väliin kokonaan.
Nyt paino alkaa olemaan sellasilla lukemilla ettei enää sais tippua.
On tähän työtä saanu tehdä, ei ne kilot olis sohvalla maaten lähteny. Elämänmuutos mulle tuli ja ihanaa huomata kun kunto on kasvanut. Nyt tunnin juoksulenkki tuntuu ainoastaan ihanalta.
Niin mulla kilot pikkuhiljaa kerty raskauksien jälkeen joita ollut kolme. Neljäs ja viimeinen lapsi on tervetullut ja sitten ei olekkaan näin isoa urakkaa onneks tiedossa enää:)
Raskauden aikana painoa ei ole tullut ku alle 10kg, mutta sitten ekan vuoden aikana olen onnistunu mässäämään itelleni muutamia kiloja aina lisää mitä ennen raskautta oli paino:(
Terv. 166cm ja 55kg
Tsemppiä jatkoon! T: 10kg liikaa, eikä yhtään innostusta pudottaa...