Moiksis kaikille! =)))
Siirryin nyt siis yk kakkoseen.
On ollut aika vähäistä tämä täällä käyminen ja tarkoitus olisi hiukan useammin jatkossa kirjaantua juttelemaan sillä minulla tuppaa käymään niin, että muuten unohdan koko asian?!
Vauvatoive ilmaantuu ajatuksiin vasta 2 päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää ja toisaalta (pidätte mua kai outona!?) olisi ihana hehkuttaa ajatuksella hieman enemmän.
Minulle sikäli outoa tälläinen sillä kolmesta edellisestä lapsesta en olisi moiseen pystynyt ja olisin katsonut kieroon sellaista jolle näin käy.
Tiedän, että piinaavaa on myös vuoden kahden odotuksen odottelu sillä siitä on kokemusta kun ei ole nuo lapsoset kovin helpolla alkuansa saaneet.
Nykyisen miehen kanssa tosin kuumeilemme vasta ensimmäistä yhteistä, joten mikään ei ole itsestäänselvyys.
Ehkä minulla on vaan nyt niin paljon kaikkea muutakin positiivista menossa, että ainakaan stressaamaan en kerkiä. ;)
Sain vihdoin kivan ja haasteellisen työn ja ajatukseni on siis ollut siinä toistaiseksi.
ON: Nyt olis kp 11/25 ja kai se ovisaika alkaa kolkuttelemaan ovella,mutta nyt vaan ei ole ovisoireita ollut ainakaan vielä. Minun piti ostaa ovistestejä tähän kiertoon, mutta se on jäänyt ja nyt hiukan harmittaa sillä olis mukava tietää mssä vaiheessa kiertoa se suunnilleen tapahtuu, että onko ennen vai jälkeen kipuilujen ja onko luteaalivaihe ok vai pitääkö Lugeihin jälleen turvautua, kuten aiemmissa vauvakuumeissa.
Pitää kaiketi hommata ovistestejä valmiiksi kaappiin niin on sitten ensi kiertoon mikäli tarve vaatii.
Nyt menen katsomaan mitä pojalleni kuuluu. Pienikun on kuumeessa eli saikkupäivää tässä vietellään...
Anteeksi!