Seuraus seksistä, jota on harrastettu, vaikka itseä ei ole huvittanut?
Tämä ketju vastakkaiseksi tuon Pihtaamisen seuraus-ketjun kanssa.
Kyse siis seksistä johon olet ryhtynyt omasta vapaasta harkinnastasi, vaikka itseä ei olisi sattunut juuri huvittamaankaan. Entä jos tätä on jatkunut kauan esim vuosikausia, niin mitä siitä on seurannut?
Kommentit (44)
Vierailija:
Miksi mies ei suosiolla tiskaa sitä 10-15 minuuttia ja harrasta sen jälkeen hyvää ja nautinnollista seksiä halukkaan naisen kanssa?
Ne tiskit saa tiskata, pyykit laittaa, lattiat imuroida, lapset nukuttaa ja silti ei tapahdu mitään. Akka sen kun kylmenee.
Miksi mies tarvitsee pikaiseen masturbointiinsa naisen?
Kai se yksi kerta sadasta voisi vaikka vaihtelun vuoksi olla naisen kanssa? Tuntuuko se kohtuuttomalle? Jos asiat kotona on hoitanut mallikkaasti.
Think about it.
Vierailija:
tekemään mitään pelkästään vaimonsa iloksi, nauttimatta itse siitä ?Aika paljonkin varmaan.
mies (kauheaa kyllä) jopa joskus joutua tekemään kotona jotain tai pahimmassa tapauksessa jopa alistetaan hoitamaan omia lapsiaan..Mielestäni jotain imurointia on kuitenkin aika huono verrata seksiin, koska se, että mies vaikka kerran kuukaudessa suostuu tarttumaan imurinvarteen ei varmaankaan riko psyykettä samalla tavalla kuin vastentahtoisesti, pakosta harrastettu seksi. Seksi on naisille yleensä paljon muutakin kuin jalkojen levittäminen, vaikka se näyttääkin olevan monelle niin vaikea ymmärtää. Jotta seksi olisi nautinnollista, tai edes kivutonta, ainakin minun on haluttava sitä palavasti ja oltava aidosti kiihottunut. Ja surkean (mitä se poikkeuksetta on, jos sitä ei ole itse halunnut) seksin jälkeen mies voi vihellellä onnellisena, minä taas alkaisin vihata seksiä ja koko miestä.
Vierailija:
Seksi on naisille yleensä paljon muutakin kuin jalkojen levittäminen, vaikka se näyttääkin olevan monelle niin vaikea ymmärtää. Jotta seksi olisi nautinnollista, tai edes kivutonta, ainakin minun on haluttava sitä palavasti ja oltava aidosti kiihottunut.
Eli toisin sanoen se oma mies ei ole sellainen, joka saa sinut haluamaan seksiä ja kiihoita sinua. Miksi se mies, johon joskus sytyit, ei enää sinua sytytä?
JiiKoo
Ehkäpä monellekin naiselle seksi on kiristysväline, yksi asia, jolla saada itselle vallantuntoa. Lyhyesti: " Jos et tee mitä minä haluan, minä en anna sulle sitä, mitä sinä haluat"
Miksi hemmetissä seksiin pitää sotkea tiskit tai imurointi? Eihän se nyt kuulu asiaan mitenkään? Ymmärrän, jos tehdään diili, että " imuroi sinä, minä tiskaan" tai " vaihda sinä autoon öljyt, minä pinoan halkokuorman" . Mutta että joku nuista laitetaan SEKSIN kanssa vastakkain, en pysty ymmärtämään.
Seksi on seksiä. Toisen tyydyttämistä ja/tai oman tyydytyksen saamista. Piste.
T. 5
Vierailija:
Ehkäpä monellekin naiselle seksi on kiristysväline, yksi asia, jolla saada itselle vallantuntoa. Lyhyesti: " Jos et tee mitä minä haluan, minä en anna sulle sitä, mitä sinä haluat"
Ai tätä tasa-arvon autuutta. Ennen aikaan akat pidettiin nätisti nyrkin ja hellan välissä. Silmä mustana jos ei muuten. Roti asioissa. Nyt voidaan tasa-arvoon vedoten työntää äijälle molo perseeseen ja pistää se nuolemaan lattioita. No ainakin yrittää. Shit happens.
Think about it.
samalla kun panee vieressä hekumallisesti jonkun tosimiehen kanssa.
Siis jos ei voi päättää siitä, että harrastaako seksiä vai ei itse, niin jo on. Mä en ainakaan kenenkään munaa ala nuolla, jos mua ei itse satu huvittamaan, jättäkööt mies sit jos haluaa :D
T: nainen24v.
Taas vaihteeksi. Lapsellista. Olevinaan kuitenkin aikuinen ihminen?
Vierailija:
Lattioita nuolemaan sen voisi toki laittaa
Tervetuloa yrittämään.
Think about it.
Suurin osa tähän ketjuun kirjoittavista katkerista feministinaisista ovat oikeasti itse helvetin itsekästä porukkaa, joille kaiken on sujuttava oman mielen mukaan. Itsekin olin 10 vuotta naimisissa tuollaisen kanssa, mutta heitin sen lopulta pihalle. Pidin toki lapset itselläni.
Ämmä oli kotiäitinä ja minä töissä, mutta silti se oli sitä mieltä, että minä teen puolet kotitöistä tai olen ilman. Maksan kaiken tai olen ilman. Harrastinkin sen kanssa seksiä vissiin kerran vuodessa keskimäärin viimeisen 5 vuoden aikana. Onneksi ei ollut enää siitä kiinni.
Nykyään on helppoa. Seksiä saa käytännössä aina kun haluaa eikä tarvi siivota sen takia. Siivoja siivoaa omassa kodissa ja omat rahat saa käyttää itse.
10 vuoden kuluttua nämä tämän ketjun itkijät ovat kaikki eronneita ja ihmettelevät mihin se elämä meni ja unelmat katosivat. Eivät kuitenkaan koskaan tule tunnustamaan olleensa itsekkäitä. Samat tyypit itkevät seksuaalisesta häirinnästä kun joku katselee niiden rintoja, jotka muutenkin ovat puoliksi esillä tungettuna push up liiveihin siinä toivossa että joku huomaisi.
Ja seurauksena on uskollinen, lempeä mies jo 19 vuotta. En vaihtais sitä mihinkään. Sitä paitsi jos ei mitenkään viiti tehdä mitään niin pyytää miestä runkkaamaan ja katsoo vierestä, eikä haittaa jos roiskii päälle, tosin siinä vaiheessa kyllä jo seksi maistuukin...
Mulla ainakin mies on ollut " vonkaamatta" kun lapset oli pieniä ja olin katki-poikki väsynyt. Tosin silloin se 1-2 kertaa viikossakin tuntu olevan melko hankala toteuttaa.
Mikään ei ole niin hellyttävää kuin mies joka tekee kotityöt, rakastaa vaimoaan ja lapsiaan paljon, maksaa kaiken ja vaimo vaan ei tajua antaa. Mies olis ihan onnellinen, jos vaan saisi seksiä. Mutta, kun ei. Ihmettelen vaan naisena meitä vaimoja.
N
Aikamoista miesten aliarviointia. Ehkä osalla se libido on niin kova, että ruumis voittaa hengen ja pillu kelpaa missä tahansa olosuhteissa ja millä tahansa ehdoilla. Silti uskon, että suurin osa miehistä haluaa seksiä vain toisen hakuavan osapuolen kanssa. Jos halut eivät kohtaa, tehdään kompromisseja. Joskus omien halujen ollessa hukassa univajeen ym. takia ehdotin omalle miehelleni, että voin " antaa" , vaikkei itseäni huvitakaan. Hän loukkaantui kovasti ja sanoi odottavansa mieluummin sitä, että alan taas itse haluta ja tehdä aloitteita. Pikkuhiljaa vauvan kasvaessa näin kävikin. Olen elänyt siinä luulossa, että tämä on ns. normaalin miehen tapa reagoida luonnolliseen asiaan - siihen, ettei toinen aina halua, varsinkaan, kun on koliikkivauvan kanssa valvomisesta puolikoomassa. Tällä palstalla sen sijaan näyttäytyvät normina kaikenlaiset katkerat kerjääjät, painostajat, ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa pettäjät ja kaikesta tästä pohjattoman katkeroituneet miehet. Surku, surku.
Seksissä antaminen on monesti hauskempaa kuin saaminen, ainakin kun rakastaa. En ymmärrä ihmisiä, jotka mainitsee samassa lauseessa kotityöt ja seksin.
Se on tosiaankin vain laiha lohtu. Löysässä hirressä roikkumista jonka tarkoitus on pelastaa se vähä mikä pelastettavissa on. Kunnon mies kuitenkin ajattelee pysyvänsä uskollisena niin kauan kuin edes jonkinlaista seksiä on. Panokset on liian kovat, lapsistaan ei haluaisi eroon mistään hinnasta ja samalla pitäisi pystyä sietämään halutonta kumppania. Siinäpä yhtälö selvitettäväksi. On kova pala jaksaa elää eukon kanssa jonka kanssa seksi ei luista. Sille pitäisi sitten muka vielä olla uskollinenkin. Elämä on niinkuin kooste huonoista puolista sekä perhe-elämästä että sinkkuelämästä.
M
Tosiaan eletään kuten sinkkuna, mutta ei saa edes runkata koska huvittaa.
Pitäisi olla iloinen perheenisä ja pitää yllä kulissia.
Vierailija:
Elämä on niinkuin kooste huonoista puolista sekä perhe-elämästä että sinkkuelämästä.
M
Vierailija:
Eli toisin sanoen se oma mies ei ole sellainen, joka saa sinut haluamaan seksiä ja kiihoita sinua. Miksi se mies, johon joskus sytyit, ei enää sinua sytytä?JiiKoo
Mutta karuja muistikuvia on. Ja vaikka mies saisi minut haluamaan seksiä ja kiihottumaan, niin ei vaan tee mieli useammin kuin korkeintaan n. joka toinen päivä.
Vierailija:
Ja seurauksena on uskollinen, lempeä mies jo 19 vuotta. En vaihtais sitä mihinkään. Sitä paitsi jos ei mitenkään viiti tehdä mitään niin pyytää miestä runkkaamaan ja katsoo vierestä, eikä haittaa jos roiskii päälle, tosin siinä vaiheessa kyllä jo seksi maistuukin...Mulla ainakin mies on ollut " vonkaamatta" kun lapset oli pieniä ja olin katki-poikki väsynyt. Tosin silloin se 1-2 kertaa viikossakin tuntu olevan melko hankala toteuttaa.
en vaihtaisi itsekunnioitustani miehen runkkualustana olemiseen. Sori vaan, mutta kuulostaa kauhealta ettei itse voi päättää mitä omalle ruumiille tehdään ja milloin.
ollut hyvä parisuhde, nautinnollista seksiä molemmille ja oman seksihalukkuuden lisääntyminen. Mun mies ei kauheasti suuseksin päälle ole, joten useimmiten sitten sanoo, että odottaa kunnes pääsee mun pimpsan kanssa rehaamaan. Ja ns. pikaiset käy mulle myös silloin, kun olen väsynyt eikä hirveästi innostaisi, ja joskus niistä tuleekin ihan muuta kuin pikaiset, kun alkaakin sitten kiinnostamaan. Miestä pikaiset ei kauhean usein kiinnosta, koska haluaa antaa mulle nautintoa ja orgasmin enkä pikaisissa saa orkkua. Mutta silloin touhutaan pikaiset, jos miehellä kovat tarpeet eli ns. tarvii saada kassit tyhjiksi.
Mä en näe miten nämä pikaiset panot tai suuseksi olisi multa pois, kun saan kuitenkin milloin vain halutessani sitä kunnon gourmeeseksiäkin. Ja mies antaa mielellään pitkään suuseksiä myös mulle. Eikä mua yhtään haittaa olla ns. seksiobjektikin mun miehelle, koska tiedän kyllä hyvin, että olen hänelle paljon muutakin kuin vain sitä.
n31
Eikö se sääliseksi satu? Vai hoidetaanko liukastus etukäteen tursottamalla KY Jellyä pimppiin?
Jos vastaan niin useinkin. Ja niin naurettavalta kuin varmaan se kuulostaakin niin sitä oikein haluaa tsempata sillä alueella jos huomaa että vaimo joskus näkee vaivaa sen eteen että seksielämä luistaa. Kyllä se kuitenkin niin on että kun tekee toiselle hyvää ja vaivan kanssa niin sen saa korkojen kanssa takaisin. Jos se suhde sitten muuten on kunossa. Syyttäminen ja syyllistäminen ei johda mihinkään hyvään minusta ikinä. Aikuista ihmistä ei voi kukaan toinen muuttaa, parasta on kun molemmat tulee puolitiehen vastaan.
M