Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunarifanit hoi

Vierailija
07.03.2023 |

Onko kukaan pysyny laskuissa, montako kertaa Brooke on ollu naimisissa ja kenen kanssa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus laskea mutta sekosin. Siksi olenkin nyt suljetulla.

Vierailija
2/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin katsomisen kun Stephanie kuoli, koska Stephanie vs Sheila dialogi 90-luvulta parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sarjan tuotantokaan enää tietää. Lisäksi on vielä pieleen menneitä häitä, mitätöintiin päättyneitä avioliittoja ja pari tapausta, jossa ei oikeasti edes ollut koskaan naimisissa.

Vierailija
4/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää yhtään häitä Brookelle. Tuskin kukaan ollut naimisissa niin montaa kertaa kuin Brooke tai pitänyt niin monet häät.

Vierailija
5/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://en.wikipedia.org/wiki/Brooke_Logan

7 eri miestä, Ericin kanssa 8 kertaa, Ridgen kanssa 8.

Mä oon unohtanu ton Whip Jonesin, kuka se oli?

Vierailija
6/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups, Ericin kanssa 2 kertaa siis. Sori typo.

Vierailija
7/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin katsomisen kun Stephanie kuoli, koska Stephanie vs Sheila dialogi 90-luvulta parasta.

Minä kuolin järkytyksestä kun kuulin, että Stephanien näyttelijä on lesbo. Koska Stephanie & Eric forever, mutta missä chemistry? Onneksi sentään on Sheila. Ehkä vähän hullu, mutta kukapa ei olisi.

Vierailija
8/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi  googlen mukaan että 15 kertaa.

" Brooke has been married a total of 15 times. 8 times to Ridge, 2 times to Eric plus Thorne, Bill, Grant, Whip and once to Nick."

Vierailija
9/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli sellainen lipevä onnenonkija, joka sai vahingossa selville Deaconin olevan raskaana olevan Brooken lapsen isä. Omien sanojensa mukaan halusi auttaa Brookea ja valehteli olevansa lapsen isä. Tuo mies oikeasti kuumana Brookeen ja halusi hyötyä,mutta Brooke ei tuntenut miestä kohtaan mitään ja torjui miehen. Menivät kuitenkin naimisiin tuon huijauksen takia. Olivat naimisissa hetken ja sitä taisi seurata mitätöinti. Mies sai jonkun huipputyötä korkealla palkalla.

Vierailija
10/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grantin kanssa ei koskaan ollut virallisesti naimisissa. Vihkijänä toiminut laivan kapteeni oli huijarikapteeni, jolla ei ollut vihkimisoikeutta.

Vierailija
11/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Ridge?

Ja miten ihmeessä kukaan kestää miestä, joka heti harmistuessaan menee toisen naisen luoksi?

Vierailija
12/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou mai gaad, siinä on naitu ristiin, rastiin ja poikittainkin 😆

Vierailija
13/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran taas ei ollut Ridgen kanssa virallisesti naimisissa kun kuolleeksi luultu Ridgen vaimo Taylor olikin elossa vankina itämaisen prinssin palatsissa.

Vierailija
14/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grantin kanssa ei koskaan ollut virallisesti naimisissa. Vihkijänä toiminut laivan kapteeni oli huijarikapteeni, jolla ei ollut vihkimisoikeutta.

Grant oli Sallyn oma kultapuppeli. Mihin se Sallyn tyttärentytär hävis?

Vierailija
15/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grant kuoli syöpään kun oli naimisissa Macyn kanssa. Kuinka monta kertaa sitten Taylor, Eric, Ridge, Thorne ja Deacon ovat olleet naimisissa? Erichän ei ole edes Ridgen oikea isä, vaan isä on paljon Forrestereitakin rikkaampi italialainen laivanvarustaja Massimo Marone, jolla oli ilmeisesti yhteyksiä rikollisjärjestöihin.

Vierailija
16/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun Brooke oli ekaa kertaa naimisissa Ericin kanssa, Brookella oli tosi helpot vuorosanat, ei tarvinnut kuin huokailla ja sanoa: Oi Eric.

Vierailija
17/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Taylor ja Eric jossain kohtaa naimisissa?

Vierailija
18/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä Whip tehnyt jossakin vaiheessa lyhyen paluunkin ja ollut hetken Taylorin kanssa naimisissa?

Vierailija
19/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kaliforniassa avioliittolainsäädäntö ja naimisiin meneminen jotenkin helpompaa kuin Suomessa? Las Vegasissa Nevadassa tuo on ilmeisesti lievin ja eronkin saa helpoiten? Joka tapauksessa tämä sarjaa pilkkaa tai ainakin parodioi häitä ja avioliittoa.

Vierailija
20/45 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grant kuoli syöpään kun oli naimisissa Macyn kanssa. Kuinka monta kertaa sitten Taylor, Eric, Ridge, Thorne ja Deacon ovat olleet naimisissa? Erichän ei ole edes Ridgen oikea isä, vaan isä on paljon Forrestereitakin rikkaampi italialainen laivanvarustaja Massimo Marone, jolla oli ilmeisesti yhteyksiä rikollisjärjestöihin.

Nick oli Massimon poika. Eli kaikki veljet ja isänkin on Brooke läpikäynyt.