Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUTÄHTÖSET-05 helmi-maaliskuun pinoa

10.02.2008 |

meidän pinot niin minejä=(

että tässä 2kk pino.

meil on nyt läppäri ja aika outo tai tää hiiri

varsinkin mut ostamme joskus langattoman

hiiren.

oon krapulas,argh...

lasten kanssa kolmisin,

meen nytten,olo niin karmea,

mut pakkohan tätä uutta konetta on rassata=)

äitiliini ja Juho 281105 LA oli 2.12.05(muistelen vaan)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää kaikille!!

Mulla oli tänään neuvolalääkäri ja pojulla oli kaikki hyvin,ja maanantaina on ultra,JEE!!

Meidän tytöt voivat hyvin,ei ollla oltu kipeinä ollenkaan,onneksi.

Ja nuorimmainen neiti on nyt oppinut syömään itse,onhan se aika sottaavaa,mut ajan kanssa sujuu jo paremmin:)

tytöt040507 ja masuvauva rv 36+3

Vierailija
2/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen muuttoa ainakin nyt pinoudun,

rupee jänskättään,mut eniten oon malttamaton,

eilenkin kävin talolla lasten kans kävelyllä

ja hienoa kun loppusuora on jo=)

meillä korvakierre jatkuu Juholla ja syykin selvisi

kun taas imettiin mätää korvasta(se huuto on kamalaa,

sydäntäsärkevää),putki toinen on poistunut,

arvasinkin sen kyl.

Lapsilla molemmilla aika Kirurgikeskukseen 27.3(kiva synttäri-

päivä mulla heh heh).

Ite olin sairaslomalla ke-pe mahataudin takia=(

Ihme kyllä mutta onneksi lapset eivät saaneet sitä.

Nuha mulla 3kk ollut,kokeilen nyt allergialääkettä.

muutan siis 23.2=)

tuun ku ehdin ja voin.

äitiliini ja Juho sekä Katri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sananen täältäkin...

Anzku: Meillä oli tuo sama hengenahdistus tilanne viime talvena. Flunssan jälkeen kova yskä, kolme kertaa lääkärissä käytiin ennenkuin uskoivat kuinka pahaksi tuo hapen pumppaaminen kyljillä meni. Nimittäin meillä oli niin, että aina kun piti nukkua niin hengitys meni pahaksi ja yskä yltyi. MUtta kun päästiin lääkäriin oli tilanne paljon parempi. Kun oli ollut pystyssä ja raikkaassa ilmassa siinä lääkärimatkan aikana. Mutta infektioastmaksi sitten todettiin ja meillä on lääkepiiput nyt kotona. Kortisonsuihke aloitetaan heti, jos flunssanoireita havaittavissa. Samoissa tutkimuksissa sitten löytyi mm. siitepöly-ja luonnonkumiallergia. Jotta ahkeraa lääkärissä käyntiä vaan teillekkin suosittelen, jos tilanne siltä näyttää. Meillä ehti keuhkopuoli menemään silloin aikas huonoksi, kun lääkärit vaan puhu flunssasta.

Täällä on kovasti sairasteltu, kuumeflunssan jälkeen tuli vesirokko. Se meni kylläkin aikas helpolla ohi ja hyvä kun nyt on sairastettu pois alta.

Eilen taas tyttö alkoi oksentamaan kun tuli hoidosta, mutta oli ihan virkeänä sen jälkeen. Viimeksi oksensi hoidossa kun oli kalasoppaa, nyt oli ruokana ollut uuniseitiä ja muusia. JOten oisko sitten allerginen kalalle tai ei siedä lämmitettyä maitoa...? Onko kellään ollut samankaltaista?

Tällä kertaa jutut oli vaan sairastamispuolta, tulen sitten jokupäivä kirjottelemaan jotain mukavempia juttuja :)

Pytyllä käydään jo aika hyvin, vaipat silti hoidossa, kulkona, öisin ym. Mutta kaippa se tästä kohta kuivaksiopettelu on paremmalla puolella.

Terkuin: Liinuksi+Aada 2v ja risat

Vierailija
4/12 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamme la,23.2 :)

täs on nyt kovasti hommia sitä ennen

ja muuton jälkeen laittamista,

mut huikkaan aina välillä .

äitiliini ja lapset

Vierailija
5/12 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa!!!

minä olen vierailevana tähtenä tuolta joulutähtöset -06 pinkasta :)

ihan vahingossa avasin tämän pinon ja rupesin lukemaan ja mietin että onpas outoja nimimerkkejä ja hokasin sitten että onkin väärä pino :D

heh.... mut eipä se haittaa mittään :) tulin siis vaan moikkaamaan joulutähtiä -05 :) meijän joulutähellä piti syntyä 19.12.06 mutta yllättäen jäpikkä potkittiin vasta pihalle 3.1.2007. näin se on meijänkin jouluntähti jo vuoden täyttänyt ja teillä jo on jo 2vuotiaita. vähän on aika kiitänyt :)

mutta terggui tänne kaikille pienille joulutontuille+muoreille ;)

--Miilukka + Lenni (+company)

Vierailija
6/12 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää pääsiäistä!

itellä sairastelukierre jatkuu vaan,

ei sitä tervettäpäivää näköjään näe=(

nuhan lisäksi nyt kuumetta ja alilämpöä vuorotellen,

kova yskä ja kauhee kurkkukipu,

sama tauti oli miehellä joku aika sitten.

vieraita oli Kokemäeltä ja kivaa oli vaikka en kunnossa olekaan.

,

nyt on tuskaa ku klo 6 aina lapset herää ja kipeenä heräät niitten

kans=(

lapset virpoi eilen EKAN kerran,Katri oli aivan tohkeissaan,

hyvin meni,yksi paikka vaan oli ku meil vaan 1 naapuri vasta,

viittä taloa rakennetaan.

Juho ei puhu lauseita,paria 2-3 sanan lausetta joskus harvoin sanoo,

sanoja en oo enää laskenut mut jotain 40-50 varmaan,

lisääntyy kyl sanat koko ajan.

Katri täs iäs puhui täysin,mut ne on niin erilaisia,

Juhon puhe mennyt juoksemiseen heh heh

äitiliini,Juho ensi viikolla jo 2v4kk ja Katri 6v7kk

Vierailija
7/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin sitten viime yö sairaalassa!! kassuun iski ihan tavan nuha keskiviikkona ja torstaina yski,mutta ei muuten kuin esim. juoksun päätteeksi. pe-la välisenä yönä valitteli aika paljon ja kun itki,niin myös yski paljon.. kuumetta ei ollut lainkaan,mutta lauantai aamuna pikkumiehen hengitys muuttui oudoksi. meillä oli juuri syksyllä ensiavun kursseja ja siitä sitten osasinkin päätellä,että jotain häikkää nyt on,kun hengittää apulihaksia käyttäen ja huohottaa koko ajan. luulin kyllä,että saadaan vain jokin kuuri yskään ja päästään sitten kotiin,mutta ottivatkin heti sisään ja happinaamarin kautta hengitteli lääkettä muutaman tunnin välein. yölläkin sai muutamaan otteeseen samaa lääkettä.. ei muuten paljon nukuttu!! :(

lääkäri ei selittänyt sen kummemmin,mikä tuon hengen ahdistuksen aiheutti,ilmeisesti virusperäinen tauti,joka sitten noin pienillä vielä vaikuttaa keuhkorakkuloihin. voi olla vain ainutkertainen juttu,mutta voi myös uusiutua ja jos alkaa noita ahdistuksia ilmaantua tiheään,tutkitaan astman mahdollisuus..

sanon kyllä,että voi kökkö!! juuri kun vasta saatiin korvat kuntoon ja yksi ainut kuukausi oli terve,niin nyt sitten tämä vielä!!! toivon kyllä,että jää tuohon yhteen kertaan,ettei nyt enää mikään astma pukkaa päälle..

muuten meille kuuluu hyvää :) käytiin yksityisellä rakenneultrassa ja vauva voi loistavasti ja vilauttipa haaroväliäänkin sen verran,että pienen pieni poika sieltä olisi kesällä tulossa :DD

mukavaa helmikuun jatkoa ja hyvää ystävänpäivää jo valmiiks :)

-annu,kassu ja pienimies 19+5-

Vierailija
8/12 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiinpa kaukana,soo soo missä kaikki,nyt kirjoittaan heh heh

enpä oo itekään ehtinyt mutta kuihtua uhkaa tää pino=(

vieraileva tähtikin kera pienemmän joulutähden oli käynyt,saapi

käydä hih=)

aika rientää,2v3kk tuli Juhollekin ikää ku marraskuinen oli.

heips siis!

tosin pikana nytkin ku pitää mennä hakeen lapsia hoidosta,

tulee kuntoiltua ku 6km lenkki tulee käveltyä nyt täältä

kun haen Juhon hoidosta yhteensä.

Olen siis hengissä muutonkin jälkeen=)

viime viikko oli kyl aikamoinen,vähän liiankin intona

laittelin tavaroita ja se muutto huh huh

mut nyt täällä voi rueta vähän jo enempi nauttimaankin.

tavarat purettu ja puuttuu vaan pikkujuttuja kuten verhoja(ne ovat tulossa kyl),tauluja seiniltä ja naulakoita,

yksi sälekaihdin.

aivan ihkua kyl on olla täällä ja lapsetkin ovat ekasta yöstä lähtien

nukkuneet sikeästi omissa huoneissaan,jopa Juho jota jännitin.

en koskaan enää muuta kerrostaloon,on tää niin ihanaa.

sori hehkutus,elämäni ekat 1,5vkoa omakotitalossa asuneena vasta,hih=)

Juholla ensi viikolla aika korvalääkärille,varmaan pitää toinen putki laittaa takaisin,itellä nyt kahta allergialääkettä,

auttaispa joku tähän nuhaan joka reilu 3kk jo ollut putkeen=/

kirjoitelkaa ettei tän ikäisen tarvi rueta itkemään=)

äitiliini ja Juho 11/05 ja Katri 8/01(kouluun ilmoittautuminen ensi viikolla nyyh

Vierailija
9/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pudota alas.töistä pikana vaan

hauskaa vk.loppua ja kirjoitelkaa !

Vierailija
10/12 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaterveiset tulin laittamaan. Meillä sairastelu senkun jatkuu. Isäntäkin sai Aadalta vesirokon ja sen seurauksena keuhkokuumeen. Tuloksena 5pv taju kankaalla teholla happilaitteissa (Mutta ei siinä hengityskoneessa). Meinattiin jo pelästyä selviääkö siittä, mutta nyt jo mies kotona. MIkäpä pirun tappais... öhöm.

Tyttö oli viikon normaaliflunssassa ja nyt perään menossa viides päivä kovaa kuumetta. 39-40 vaihtelee kuumemittarin näytössä. Lähti eilen mummolaan sairastaan, kun en enään voinut olla töistä pois. Paha on mieli , kun ei itse nyt voi hoitaa.

Alankin valmisteleen iltavuoroon lähtöä.Meistä kuuluu seuraavan kerran sitten kun on muutakin kerrottavaa kuin sairauksia :)

Terkuin Liinuksi + Aada 2v3kk

Vierailija
11/12 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää palmusunnuntaita,

täällä virvotaankin vasta pääsiäislauantaina.

Katrin kaveri ollut kylässä 4h,kiva että tytöllä

seuraa=)

mä meinaan nukahtaa istualleen ku 6:15 oon herännyt

ja koko pv oltu sisällä.

mies meni vasta 15.00 töihin,

sekin melkein aina töissä=/

pääsiäisen jälkeen sillä on lomavko onneksi.

Meil mies sai armeija aikana vesirokon ja oli tosi sairas ja

sairaalassakin.

Mä ite sairastin sen 10-vuotiaana,

meil on tyttö sairastanut sen 7 kk iässä,

Juho ei vielä.

äitiliini ja Juho

p.s.saa kirjoittaa vaikka pelkkää sairaskertousta(paranemista pian)

ku muuten pinot kuihtuu ...

Vierailija
12/12 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Eetu nyt 2v3kk. Menoa, touhua ja uhmaakin riittää. Isosiskon 7 v kanssa leikit sujuu välillä hyvästi, välillä tapellaan rajusti :) Meillä elämä on aika hektistä, miehen kanssa molemmat tehdään 3-vuorotyötä. Lapsilla ei tule paljon hoitopäiviä, mutta yhdessä ollaan kotona todella harvoin. Ilman hyvää tukiverkostoa ei tätä systeemiä kauan pelattaisi.

Mites teidän lapsoset jo puhua pälpättävät? Meillä puheenkehitys ollut aika hitaanpuoleista. Eetulla todella vähän sanoja 30-40, mutta niistä vähäisistä muodostaa 3-sanan lauseita. Ymmärtää kyllä kaiken ja saa asiansa toimitettua, mutta ei millään ala toistamaan ainakaan perässä pyydettyjä sanoja. En nyt kuitenkaan ole huolissani asiasta, mutta malttamattomana odottelen milloin sanainen arkku aukeaa... Tyttö tuossa iässä jo kyllä pälpätteli pois tiehensä.

Mulla kauheaa vauvakuumetta pukkaa kun sisko sai juuri esikoispojan ja se on kyllä NIIN ihana. Meillä mies on kuitenkin sitä mieltä että 2 riittää, itse haaveilen kolmesta... No, ensi kesänä alamme rakentamaan uutta taloa, joten vauvahaaveet saavat jäädä taka-alalle ainakin 1,5 vuodeksi. Josko sitten alkaisi tosissaan miestä hiillostamaan...

Terkuin Meimi kera lapsosten 2 ja 7 v.