Minkä suomalaisen kaupungin nimessä on 5 A+kirjainta?
Nelosella Tiedä ja voita live-lähetyksessä sellanen peli. Ei tule mieleen vaikka olen mietiskellyt enkä kyllä halua kattoa tuota loppuun.
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Nelosella Tiedä ja voita live-lähetyksessä sellanen peli. Ei tule mieleen vaikka olen mietiskellyt enkä kyllä halua kattoa tuota loppuun.
Sehän on Utsjoella Haminan vieressä keskellä hailuotoa
Vierailija kirjoitti:
Tohon alkuperäiseen kysymykseen itsekin pikaisella miettimisellä olisin vastannut Maarianhamina,
mutta onhan meillä materellakin: SAASTAMALA :n kaupunki, eikä siinä ole edes muita vokaaleja kuin a, jos sitä vielä vaadittaisiin. M40
KAJAAAANI käy myös
Vierailija kirjoitti:
AAvAsAksA
Paitsi että ei ole kaupunki... jos sitä nyt alkuperäisessä kysymyksessä on oikeasti edes edellytetty.
Rautavaara menee samaan ryhmään
Vierailija kirjoitti:
Kaupungin nimi joka on monikossa?
Virrat
Vieläkö tuota kysytään siinä television rahastus-ohjelmassa. Ei muutakuin pellaajat pellaamaan sieltä. :D
Kaikki pellaamaan, nyt on , tai olisi, kyllä tiiätte. Seuraava kysymys, missä kaupungisä 4 u-kirjainta.
Vinkki, autojen valmistus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon alkuperäiseen kysymykseen itsekin pikaisella miettimisellä olisin vastannut Maarianhamina,
mutta onhan meillä materellakin: SAASTAMALA :n kaupunki, eikä siinä ole edes muita vokaaleja kuin a, jos sitä vielä vaadittaisiin. M40KAJAAAANI käy myös
Väärin! Siinä on kolme J:tä, Kajjjaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta onhan meillä materellakin: SAASTAMALA :n kaupunki, eikä siinä ole edes muita vokaaleja kuin a, jos sitä vielä vaadittaisiin. M40KAJAAAANI käy myös
Väärin! Siinä on kolme J:tä, Kajjjaani.
Eikös se kirjoiteta Kaijjaani
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pellaamaan, nyt on , tai olisi, kyllä tiiätte. Seuraava kysymys, missä kaupungisä 4 u-kirjainta.
Vinkki, autojen valmistus :)
Helppo, Uusikaupunki
öö Aavasaxa...ai mutta se onkin valtio.
Ilmeisesti soittajia riittää, kun vuodesta toiseen samaa kysytään. Itse tykkään niistä kirjainruudukoista, joissa on johonkin suuntaan Suomen kaupunkeja. Yritän löytää ne mahdollisimman nopeasti, vaikka pelaankin vain yksin. Ne ruudukotkin ovat kyllä samoja, vaikka niitä useampi.
KANADA