Minkä suomalaisen kaupungin nimessä on 5 A+kirjainta?
Nelosella Tiedä ja voita live-lähetyksessä sellanen peli. Ei tule mieleen vaikka olen mietiskellyt enkä kyllä halua kattoa tuota loppuun.
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin Haaparantaa..
Onko kaupunki ja ees suomes
Noniin, Maarianhaminasta tuli mieleen ruotsinkieli. Kertokaapa lyhin ruotsinkielinen runo?
Minkä kunnan nimi lopusta alkuun on miehen nimi?
Vierailija kirjoitti:
Maarianhamina =6AA.ta!!
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Maarianhamina =6AA.ta!!
Laske uudestaan.
Minkä maan nimi lopusta alkuun on miehen nimi?
Irak hei mitä meille tuli läksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarianhamina =6AA.ta!!
Laske uudestaan.
Nii näkkyy sano sokkee...😀
Voivoi. Tiedäjavoita-pelissä se tissivakoinen tyttö kyselee joka viikko suomalaista kaupunkia jossa on viisi a-kirjainta. Joka kerta laitetaan lopuksi vinkki että kaupunki alkaa M-kirjaimella. Tulee tytön puolesta hiki kun hän joutuu tunnin venyttämään lähetystä: tsemppaa, älä luovuta kesken, tämä on tosi vaikea, eikö KUKAAN keksi oikeaa vastausta, nyt tarvitsen voittajan :D ...Sitten vasta viimein lopuksi aina joku vakiokilpailija "tietää" ja saa sen tonnin tai 1500, vaikka koko ajan katsojat ovat tienneet että Maarianhaminahan se taas ja hyväuskoiset ovat soitelleet lähetykseen :DD
Vierailija kirjoitti:
Kokk Ola (Ola Tuominen)
Vierailija kirjoitti:
Voivoi. Tiedäjavoita-pelissä se tissivakoinen tyttö kyselee joka viikko suomalaista kaupunkia jossa on viisi a-kirjainta. Joka kerta laitetaan lopuksi vinkki että kaupunki alkaa M-kirjaimella. Tulee tytön puolesta hiki kun hän joutuu tunnin venyttämään lähetystä: tsemppaa, älä luovuta kesken, tämä on tosi vaikea, eikö KUKAAN keksi oikeaa vastausta, nyt tarvitsen voittajan :D ...Sitten vasta viimein lopuksi aina joku vakiokilpailija "tietää" ja saa sen tonnin tai 1500, vaikka koko ajan katsojat ovat tienneet että Maarianhaminahan se taas ja hyväuskoiset ovat soitelleet lähetykseen :DD
Minuakin on alkanut säälittää tuon tytön työ, kun tätä samaa peliä ja viiden an kysymystä on pelattu n 5 vuotta, tai mitä minä olen nähnyt. Voihan peli olla vielä vanhempi. Aina vaan hänen pitäisi saada soittajia linjalle, siitähän se pelifirma rahansa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokk Ola (Ola Tuominen)
Piti olla maan nimi.
T. Urkki
Naisen nimi alusta loppuun melkein on B. Olivia tai IN -Tia tai K-Iina.
Terveisiä vielä S-Aksalle sanoin Missi-Sippi.
Vierailija kirjoitti:
Virrat. Tosin ei kyllä kaupunki, kuten ei Kaavikaan.
Itseasiassa Virrat on ollut kaupunki vuodesta 1976 asi, jolloin kauppalat muuttuivat pääosin kaupungeiksi.
Öö, mitä?! Sanooko Ahvenanmaa mitään???