Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos moniavioisuus olisi pakollista, mikä "vaimotyyppi" olisit?

Vierailija
06.01.2026 |

Jos mormonien ja muutamien muiden tahojen mukaan miehellä saisi olla monta vaimoa ja tämä olisi "pakollista", millainen vaimo olisit?

Eli jos mietitään, että yksi vaimo hoitaisi sänkytarpeet, yksi emotionaalinen turva&tuki, yksi kodinaskareista vastaava, yksi lapsista jne. 

Mikä olisit mieluiten?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka hoitaa raha-asiat eikä ole velvollinen kokkaamaan, siivoamaan tai vahtimaan kakaroita. Sänkypuuhatkin jättäisin muille. Jonkinlainen manageri siis. 

Vierailija
2/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hirviö joka komentelisi koko tuota lössiä. Etenkin äijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin kolme aviomiestä itselleni. Nam!

Vierailija
4/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkimuija. Vastaisin suurperheemme (4 vaimoa, 1 mies, 17 lasta) pyykeistä. Viettäisin isossa kodinhoitohuoneessamme Kirkkonummella idyllisessä omakotitalolähiössä "työajan" ja illat juoruttaisiin vaimojen numero 2 & 3 kanssa vaimosta numero 1.

Auttaisin myös filippiiniläisen vaimokokelaan (numero 5) kouluttamisessa tulevaan vaimon tehtäviin.

Vierailija
5/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin se kotitöiden tekijä. Joku toinen vaimo saisi synnyttää ja hoitaa lapset, hoitaa tienaamisen ja miehen tarpeiden tyydyttämisen. Pesisin pyykit, suunnittelisin ruokalistat ja tekisin ruoat, tekisin budjetin, hankkisin taloudessa tarvittavat tavarat, tiskaisin ja siivoisin.

Vierailija
6/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsille kotikoulua

Vierailija
7/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voisin harrastaa paljon enemmän kuin mihin se yks mies ikinä pystyis. Muut vois siivota. Ruokaa voisin laittaa jos muut korjais jäljet. 

Vierailija
8/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin se kotitöiden tekijä. Joku toinen vaimo saisi synnyttää ja hoitaa lapset, hoitaa tienaamisen ja miehen tarpeiden tyydyttämisen. Pesisin pyykit, suunnittelisin ruokalistat ja tekisin ruoat, tekisin budjetin, hankkisin taloudessa tarvittavat tavarat, tiskaisin ja siivoisin.

Aika orjanhommat olisi. Tajuatko edes  kuinka paljon olisi esim. siivoamista ?

Vierailija
9/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin johtaja, joka jakaisi tehtävät muille.  Mies siirtää palkan suoraan tililleni ja jaa siitä sitten muille tarpeen mukaan.

Vierailija
10/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi viidestä kuuteen miestä, joista jokainen kävisi asiantuntijatöissä kuten minä itsekin. Erinomainen elintaso kaikille, ja mukava sivistynyt yhteisö. 

Vierailija
11/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyypillinen suomalainen nalkuttava akka.

Vierailija
12/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo kaksi miestä ja täytyy myöntää, että tämä on aika kätevää.

Vierailija
13/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hoitaisin mielelläni raha-asiat. Muut saisivat tiskata, hoitaa pentuja ja naida ja kokkailla. Lopulta karkaisin rahojen kanssa.

Vierailija
14/14 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän minä sen seksipuolen omisi itselleni, muut saisivat siivota ja laittaa ruokaa. Niin, siitä seksistä syntyneet lapset olisivat tietysti kaikki minun. Muut saisivat hoitaa heitä toki, siivota oksennukset öisin vatsataudin aikana ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme