Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin erota..

Vierailija
09.02.2008 |

Tilanne on se, että meillä ei oo miehen kanssa enää mitään yhteistä. Ei hellyyttä, ei iloa, ei seksiäkään, tosin sitä ei oo koskaan sen suuremmin ollukkaan.

Mun täytyy sanoa, että en todellakaan rakasta enää miestäni, lähinnä se etoo mua. Oon jatkuvasti huonotuulinen ja masentunut.

Haluaisin läheisyyttä ja lämpöä, sellasta ilosta parisuhdetta.

Kovasti oon yrittäny aiemmin miehen kanssa jutella asiasta, pari päivää on ollu enemmän " läsnä" , siihen se on taas jääny.

Toinen juttu on, että mulla on 2 lasta aiemmasta suhteesta. Mies pakkaa olemaan kova komentamaan niitä, välillä ihan turhastakin. Jotenki se nalkuttaa niille ihan kokoajan.

Tästä on ollu riitoja ja se hetkeks höllää, mut unohtuu nopeesti. :(

Meillä on yks yhteinen lapsi, sen vuoksi tässä yritän jaksaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ollu vastaavaa?

Vierailija
2/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole ollut hellyyttä eikä seksiä eikä iloa? Vai pamahditko paksuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellyyttä ja iloa, seksiä ei oo oikeen koskaan paljoa halunnu. siinäkin kuussa kun lapsi sai alkunsa, sekstattiin vain kerran..

Niin, mä aattelin, että tuo seksi ei oo niin tärkeetä kun on muuten hyvä mies.

Mut nyt ei oo sit mitään. Ja tuo isommille nalkutus on alkanu sen jälkeen kun olin tullu raskaaks..

Tällä hetkellä mun suurin haave on se, että pääsen muuttamaan omaan kotiin. Ahdistaa vaan kun tiedän siihen kuluvan ainakin 15 vuotta. :-(

Vierailija
4/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan halua omaa kämppää ja mulla on yks tytär ja meillä kaks yhteistä lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi