Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miehesi pahin ulkonäöllinen " vika" ?

Vierailija
02.02.2008 |

Rakkaus on sokea (ainakin pari vuotta), mutta mikä on miehesi pahin ulkonäöllinen vika tai omituisuus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen takia hengittää jatkuvasti suun kautta. ihan dorkan näköstä ja useimmiten henki haisee kaatopaikalta, jonka takia en taho oikee enää pussaillakaan sitä. ostin sille sitä SB12, mut se auttaa sen pari tuntia. jei.

Vierailija
2/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mieheni voisi olla vielä vähän rumempi, eipä olisi pelkoa vokottelevista vosuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa joku 173!! se ois mulle jo pitkä..

Vierailija
4/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono ryhti, kävelee typerän näköisesti, seisoo selkä kumarassa ja jalat harallaan varpaat osoittaen ero suuntiin todella tökerän näköisesti. Hiukset harottaa ja näyttää aina likaisilta. Hampaat vinossa ja niissä jotain kiveä, vaatteet ihan kamalia, ei osaa ollenkaan pukeutua eikä suostu ottamaan neuvoja vastaan.. ei peseydy tarpeeksi, kädet pinttyneessä liassa ja kynnet järsistyt ja likaiset, haisee.

Ero edessä, kun pelkkä ajatuskin kosketuksesta oksettaa. Ei enää auta rikkaus, kunnollisuus ja hyvyys.

Vierailija
5/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

munki ukko vaan 170cm ja ite oon 169cm.

Vierailija
6/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näyttää ihan sialta.

Vierailija
7/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rakkaus on sokea (ainakin pari vuotta), mutta mikä on miehesi pahin ulkonäöllinen vika tai omituisuus?

Vierailija
8/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahasti, mutta ei nyt ihan pojaltakaan enää näytä. On silti nuorekas ja urheilullinen 44-vuotias. Osa tuon ikäisistä on tosi ukkoja: viiksiä, mahaa, huonosti pukeutuneita, kaljuuntumista jne.

Itse olen 10 vuotta nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän