Saako nainen orgasmin hevosella ratsastaessaan?
Onko tyttöjen ratsastusharrastukseen syynä se, että he saavat seksuaaslista tyydytystä, kun klitoris hinkkaa satulaa? Voisiko joku asiasta tietävä valaista asiaa? Onko torttu koko ajan kostea hevosen selässä ja saako aina orgasmin? Häpyhuulet lienevät aina turvoksissa ratsastuksen jälkeen? Liekö tutkittu klitoriksen koon merkitystä sille, aloittaako ratsastusharrastukseen? Luulisi, että jos se on iso, stimulaatio on voimakkaampi. Lisäksi olisi hyvä tutkia, ovatko sinkkunaiset innokkaampia aloittamaan ratsastusharrastuksen juuri sen takia, että orgasmin tarve tulee tyydytettyä ratsailla. Kun ei ole miestä, jolla ratsastaa, hevonen voi tarjota korvikkeen.
Kommentit (20)
Ei. Satulassa istutaan takapuolen, ei hävyn päällä.
Olen aina ollut heppatyttö. Syystä tai toisesta ratsastaitojani on aina miehet kehuneet.
Rouva
tunnen naisen joka tykkää hevosista, mutta vähän toisella tavalla.
Eikös täällä muuan munahullu mies ja joku muukin, kovasti ole sitä mieltä, että naisen orgasmiin tarvitaan se muna, välttämättä. Ja en vielä ole sellaisessa satulassa istunut, jossa sellainen on, siis hevosen selässä ollessani.
Ratsastanut olen vuoskikaudet, myös hevosella. Omistanut moniakin. Nyt ratsastelen enimmäkseen miehellä.
Onko tosiaan niin, ettei satulan kosketus häpyyn tiukoissa ratsastushousuissa liikeessä ollessa aiheuta naiselle kiihotusta klitorikseen?
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin, ettei satulan kosketus häpyyn tiukoissa ratsastushousuissa liikeessä ollessa aiheuta naiselle kiihotusta klitorikseen?
On. Mietipä stondaako muka pyöräilevillä miehillä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut jo pikkutytöstä lähtien orgasmin välittömästi kun olen laskeutunut satulaan. Jo pelkkä satulanahkan tuoksu saa minut valumaan reidetkin märäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut jo pikkutytöstä lähtien orgasmin välittömästi kun olen laskeutunut satulaan. Jo pelkkä satulanahkan tuoksu saa minut valumaan reidetkin märäksi.
Noniin Reiska, reites on märkänä ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan koko ajan. Pitää olla kevlar vahvistettu etumus pyöräilyhousuissa, ettei kalu tule housut repien ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan koko ajan. Pitää olla kevlar vahvistettu etumus pyöräilyhousuissa, ettei kalu tule housut repien ulos.
Ookkona teheny lenkkiä pyörällä iliman penkkiä
Eipä täälläkään kyllä ole ikinä ollut hevosen selässä mielessä mikään muu kuin keskittyminen tekniikkaan, ympäristöön, hevoseen ja nauttimiseen (siitä ratsastuksesta ihan vain ratsastuksena, ilman mitään seksuaalisia värinöitä :D)
Ja juu miehellä ratsastaminen sekstaillessa on mun lempiasento kyllä, mutta hevosella meno sen verran eri asia että eipä kyllä assosioidu seksiin millään tavalla.
Joku setämies siellä nyt yrittänee saada fantasioilleen vahvistusta. Jatka sitä fantasiointia vain. Ja pliis, pidä se sellaisena. Talleilla pyörivä ja naisia tuijottava limainen ukko ei aiheuta mitään muuta kehollista tuntemusta kuin välittömän oksurefleksin.
Miesten moottoripyörä- ja autoharrastusten innoittaja on pakoputki. Alitajuisesti haluavat yhtyä ajokkiinsa. Ja selvimmin se näkyy noilla kromipakoputkien tuunaajilla ..
Miehillä moottoripyörän riittävän tehon mittaamiseen on yksi keino : Teho on riittävä kun kahvaa kääntäesssä esinahka liikkuu edestakaisin :)
Eikö toi ole eläimiinsekaantumista?
Asiasta oli äskettäin sanomalehdessäkin:
Saa siis orgasmin kun hinkuttaa itseään eiläintä vasten ja on asiasta ylpeä, ihan iltapäivälehdessä. Anteeksi, mutta onko yhteiskunnassemme jotain vialla?
Höpöä! Niin monet vuodet ratsastanut, ei ainoatakaan orgasmia. Ihan muut asiat siinä meinaa.
pyörällä jos pyöräilee ilman penkkiä niin nainen tulee helposti
Vierailija kirjoitti:
Miehillä moottoripyörän riittävän tehon mittaamiseen on yksi keino : Teho on riittävä kun kahvaa kääntäesssä esinahka liikkuu edestakaisin :)
Minä olen jo pitkään ihmetellyt miksi ne teinit sitä kaasua mopoissaan hinkkaa paikallaan, mutta nythän sekin selvisi.
Otapa nyt jo se juhannuksen avauskalja ja rauhoitu!