Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huusin äsken pentukoiralle niin kovaa kuin keuhkoista lähti :(

Vierailija
09.02.2008 |

Mieheni otti koiran, ennestään meillä on kissoja. Minä olen joutunut siivoojaksi ja pentuvahdiksi, mies tekee pitkää päivää. Koiran halusi, että hänellä olisi " edes joku" . Pesin lattialta juuri muutamat oksennukset, kuset ja paskat yksintehdyn viikkosiivouksen lisäksi. Sen jälkeen koira kusi uudestaan lattialle, pesin senkin. Mulla on fyysisesti helvetin rankka päivä takana, olen ihan poikki. Silti se olen minä, joka joudun yksin suursiivoamaan täällä ja hoitamaan koiran. Vittuvittuvittu. Äsken vielä jahtasi kissoja ja yritti purra, kun kissa ei päässytkään karkuun. Vittu mulla kilahti päässä. Pidän eläimistä mutta tätä koiraa en olisi halunnut. On semmoinen olo, että kohta etin itselleni ja kissoille muualta paikan. Perkele.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua siivota sotkuja niin etsi sille toinen koti kun on vielä pentu. Tai mene kirkumaan jonnekin pellon laitaan ennemmin kuin koiralle.

Vierailija
2/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kissoja eikä koiria.

ota nyt järki käteen ja tajua että ei se koira sitä pahuuttaan tee! pennut nyt kuseskelee lattialle, ennen kuin oppii (opetetaan) sisäsiisteiksi ja senkin jälkeen voi tulla joskus vahinko!

etsikää koiralle uusi hyvä koti, jos ette itse ole kykeneväisiä koiranpennun pitämiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka on miehen, joten tekee mitä haluaa, minä en ole se, joka voi päättää laitetaanko koira pois vai ei. Enkä jaksa enää nalkuttaakaan siivoamisesta hänelle. Ennemmin siivoan itse. Olen vaan tänään joutunut tekemään liikaa. Voi että mua vituttaa.

Vierailija
4/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät leikkiä marttyyriä ja sitten kiukuttelet siitä koiranpennulle. Kasva aikuiseksi, jookos.

Vierailija
5/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on liikaan tähän porukkaan. Siksi meneekin hermo. Kotona ollessaan mies on vaan selin tupaan, kun pitää olla koneella koko ajan, eli ei edes vahdi koiraa kotona ollessaan. Voi helvetin helvetti.

Vierailija
6/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun teillä on unelmamiehet, jotka osallistuu koko ajan! Mulla ei ole. Mutta periaatteesta en voi vaihtaakaan. Miksi ihmeessä on heti marttyyri ja lapsellinen kun purkaa pahaa oloaan????

Vierailija
7/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että tässä käy näin. Selittäkää, miksi minä olen se idiootti?

Vierailija
8/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin vedit itsesi niin loppuun suursiivouksesi kanssa, että tuli tarve purkaa vihaa ja turhautumista karjumalla koiranpennulle. Ei tollasille aivottomille jaksa enää edes vääntää. Jos ukkosi on niin paska, niin vittuako sen kämppää meet siivoomaan?

Vierailija
9/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyviä ihmisiä. Ja varsinkin empaattisia. Tehän ette ikinä joudu tekemään asioita ettekä anna muitten olla teille epäreiluja tms. Saatanan sädekehät.

Vierailija
10/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiralle, kun täällä ei siis voi purkautua ilman syyllistämistä. Taidanpa jopa heittää sen pihalle hortoilemaan.

Vierailija
11/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun karjuit puolustuskyvyttömälle pennulle niin olet tyhmä. Mitä siinä vielä iniset, mee ittees. Ja toisekseen, jos sun ongelmasi ovat tuota luokkaa niin sun pitäis olla vielä aika tyytyväinen.

Vierailija
12/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura kiukkusi miehelle, ja ole sen verran viisaampi ettet huuda.

Vierailija
13/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä olen puolustuskyvytön häneen verrattuna. Kiitti vaan teille. Kaikilla ei ole niin hyvää elämää kuin teillä. Ja minunhan ongelmat ovat pieniä... Suurin ongelma teille taitaa olla kynnenkatkeaminen.

Vierailija
14/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varsinaisesti vähätellyt " ongelmaasi" vaan tapaa käsitellä sitä.

Vierailija
15/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua tuota teidän set-uppia siellä. Miehen asunto, miehen koira. Mitä oletko sinä sen siivooja, vai mitä? Onko teillä lapsia, käytkö töissä? Jos sä haluat apua ja empatiaa niin kerro sitten jotain että sua voidaan auttaa. Nyt sinä vain kiukuttelet kuin pentu.

Vierailija
16/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tajuan, mitä se tekee pennulle. Olen vaan semmoisessa ihmissuhteessa, josta ei ole poispääsyä. Ääh, antaa olla. Vittuako se muita kiinnostaa, omapahan on ongelmani.

Vierailija
17/17 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen annat miehesi päättää hoitaako koiran, kun sen halusi, jos ei hoida niin koira pois!

ÄLÄ OLE KYNNYSMATTO!