Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varoitus: aloitan ma työt miesvaltaisella alalla. olen kaunis, hoikka ja

Vierailija
09.02.2008 |

todella symppis tyyppi. monet varatutkin miehet ihastuvat minuun vaikka sormus on sormessa ... :)

ettäs näin.. saa nähä käykö tällä kertaa tässä työpaikassa nii... hihi.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei miehet älyä arvosta, vaan silmänruokaa.

Ihan hyvin olen pärjännyt elämässä, vaikka minulla ei ole edes korkeakoulututkintoa taskussa. Palkka juoksee, eikä mikään surkea ole ja elämä hymyilee.

Minä olen perustanut perheen ja asun omakotitalossa. Mitään älykköjuttuja en edes elämääni kaipaa, vaan nautin olostani näin.

=)

Ja ap:lle oikein paljon onnea uudesta työpaikasta!

Enkä saa kiksejä siitä.

Vierailija
42/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajutkaa, se oli vedätystä! en ole mikään kirvesmies, en ole mikää kaunotar, iha normaalin ehkä sievän näköinen nainen.

se itsensä mainostaminen kuulu tähä vitsiin myös, ellette tajunneet.. täällä saa provoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tykkää susta. Ei edes oma äitis!

Vierailija
44/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjun lukeneena en voi kuin onnitella ap:tä, että on ylipäätään tuolla älykkyyden loisteella ja käytöstapojen hohdokkuudella saanut työpaikan! Mahtavaa! Naisvaltaiselle työpaikalle tuskin olisit päässytkään.

Mieheni on miesvaltaisella alalla, jossa työtä tehdään tiiviinä työpareina. Työpaikalla on jo jokunen nainen ja aina välillä sinne tulee työharjoitteluun tyttöjä/nuoria naisia. Siellä on myöskin pari ukkomiestä, jotka enemmän tai vähemmän säännönmukaisesti käyvät panemassa nämä naiset ja sitten kuulemma vertailevat keskenään, millaisia olivat. Eli, miehet kyllä varmasti ihastuvat nuoriin naisiin, luonnollistahan se on. Henkilökohtainen kysymys on sitten se, että miten kukin mies käyttäytyy. Ihastustakin kun voi osoittaa, mutta pysyä uskollisena.

Minua ei kuitenkaan yhtään ahdista ajatus siitä, että mieheni tekee töitä naisten kanssa. Onhan hän ollut ennen avioliittoamme jopa ihan sängyssä toisten naisten kanssa. Kuitenkin nyt tiedän, että on uskollinen (ja vaikka ei olisikaan, maailmani ei kaatuisi siihen tietoon). Mieheni on komea, raamikas, älykäs, mutta on näille tyrkyille nartuille sen verran tyly, että eivät yleensä kiinnostu hänestä. Pari kertaa siellä on kuulemma kipinöinyt hänenkin kanssaan, mutta eipä se ole minulta pois, melkein ennemmin päinvastoin, kun kotona sama vire pysyy päällä...

Olen myös itse töissä miesvaltaisella alalla, olen ihan nätti, sopusuhtainen ja ehkä enimmäkseen älykäs ja huumorintajuinen näistä AP:n mainitsemista määreistä. Lähes kaikki alaiseni ovat miehiä, samoin kolleegat. Olen kyllä huomannut kipinöintiä, mutta mielestäni vain nartut reagoivat siihen, jos jompi kumpi tai molemmat ovat varattuja. Minua ei huvita olla narttu, sillä mielestäni ihmisarvoani ja itsetuntoani hivelee enemmän se, että osaan käyttäytyä, kuin se, kuolaavatko miehet perääni.

Mutta, onnea kullekin (myös ap:lle) valitsemallaan tiellä!

Vierailija
45/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen polvillani! Mieheni ajattelee vain etumuksellaan ja varmasti hän häikäistyy kauneutesi ja lihastesi edessä! Ja kun vielä olet niin älykäskin etkä mikään tyhjäpää niinkuin yleensä kaltaisesi naiset ovat. Tunnen itseni todella uhatuksi! Onneksi olet niin solidaarinen, että tulet tänne av:lle meitä läskejä ja rumia kotiäitejä varoittamaan, kiitos sinulle!! Yritän kyllä tehdä kaikkeni laihtuakseni, jotta mieheni ei lähtisi mukaasi tai edes flirttailisi kanssasi, mutta olenhan niin saamaton ja laiska! Niinkuin kaikki tällä palstalla kirjoittelevat ovat, paitsi sinä tietenkin.

Tämä ketju toi kyllä parhaimmat naurut tänään! Kiitos siitä ap!

Vierailija
46/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiksi vain tämän ap:n provoilun pohjalta...

Ainiin, mutta ainahan ihminen on tyhmä, ellei ole maisterinpapereita taskussa ja " siistiä sisätyötä" . Ilman noita tyhmiä duunareita olisi teidänkin kodit jääneet rakentamatta... arkkitehdit vain piirtää ne ;)

Terkuin miesvaltaisella alalla kanssa työskentelevä :)

Vierailija
47/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIllä on oma mies, mutta silti pitää vongata flirttiä kylällä. Säälittävää. Hävettää kuunnellakin sen juttuja siitä kuinka joku vinkkas sille silmää tai katso sen perää kun luultavasti se mies teki samana mulle ja kaikille muille ympärillä oleville. Niin säälittävää vongata huomiota muilta ja erityisesti muiden miehiltä. Aito viaton flirtti on erikseen, mutta kukaan järkevä itseään kunnioittava ihminen ei lähde sellaista edes sen kummemmin kommentoimaan. Sitä kun tapahtuu KAIKILLE JOKA IKINEN PÄIVÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi