varoitus: aloitan ma työt miesvaltaisella alalla. olen kaunis, hoikka ja
todella symppis tyyppi. monet varatutkin miehet ihastuvat minuun vaikka sormus on sormessa ... :)
ettäs näin.. saa nähä käykö tällä kertaa tässä työpaikassa nii... hihi.
Kommentit (47)
no ihan kuule raksapuolella olen. kirvesmiehenä ;)
kyllä voi lyyä vaikka vetoa et miehet tykkää ku muodokas ja lihaksiaki omistava nainen tulee sinne.
voisha sitä roskakuskiksi. tosin ne miehet mitää komeita ole.
miks muute aina oletetaa et nainen hyökkää varatun miehen kimppuu?
voiha se olla toisinki päin, vai?
ja jos äly on tuota tasoa, niin nassu ei pelasta. Sitäpaitsi vanhenet joka päivä sinäkin. Olisit harkinnut uraa seuralaispalvelussa, siellä saisit toteuttaa kykyjäsi täysillä=)
että minne olet oikeastaan päässyt töihin. Ihan ällistyttää, että tuollainen älynjättiläinen edes saisi töitä mistään. Kerro ala, että saisin päivän parhaat naurut.
koko juttunsa ihan läpällä ja te ootte heti varpaillanne. onko parisuhteenne niin huonolla tolalla, vai itsetunto; ettei pientä lauantai piristystä kestetä?
Itsekkin olen erittäin kaunis ja vientiä olisi, harvemmin kuitenkin tulee sitä toitotettua muille. Ja mitä varattuihin / sinkku miehiin tulee niin kyllä ihminen pystyy käytöksellään siihen vaikuttaa tuleeko äijät vinkumaan. Minä en tarvi muiden miesten / naisten huomiota pönkittääkseni itsetuntoani.
- ei ap -
joten en laittaisi kaikkea ulkonäön varaan. Tosin mun mies tietää, että jos toisen kerran repsahtaa ihastumaan johonkin niin kenkää tulee. Tsemppäi sulle uuteen työhön, kannattaa kuitenkin kesittyä ihan työntekoon.
OIKEASSA OLET. kuha pilailin näitten mamsellien kanssa :D
ja jokainen iha kusi sukassa et kenen työpaikalle se tulee.. :)
kiitos nauruista:D :D:D
ap
säikyksi.. hieno veto :)
Ressukat ei uskalla maanantaina päästää miehiä töihin;)
en muuten ole kusisukassa. . kirvesmies ja älykäs buahahaaaaaaaa!
Tuskin täällä nyt kukaan mitään säikkyy. Vituttaa vaan kun joku on niin tyhmä kuin ap. Hävettää ap:een puolesta, ja sitten kun se vielä kerto olevansa kirvesmies, ei helvetti! Ei tollasta voi olla todellakaan olemassa? ja joku vielä muka tykkäisi, en usko kyllä ikipäivänä sitä.
Kommentit sen kun paranee tällä vastustamattomalla kaunottarella :D
Vierailija:
OIKEASSA OLET. kuha pilailin näitten mamsellien kanssa :Dja jokainen iha kusi sukassa et kenen työpaikalle se tulee.. :)
kiitos nauruista:D :D:D
ap
täähä oli vaan vitsi.. voi että te ootta tosikoita!:D
Ystävällisesti numero 15 ja joku myöhäisempikin kommentti taisi multa tulla ;D
Vierailija:
täähä oli vaan vitsi.. voi että te ootta tosikoita!:D
entä sitten? Et ole ainoa kaunotar :DDDDDDD
Ap vaikuttaa itse ressukalta, no eipä kirvesmieheltä voi paljon mitään muuta olettaakaan. Varmaan nytkin ap istuu jonkun kälysen komennuskämpän patjalla, ja kaipaa omaa kirvesmiestään kajaanista. Säälittävää!
JA työskentelen miesvaltaisella alalla. Käykö kateeksi ap? :D
Ei miehet älyä arvosta, vaan silmänruokaa.
Ihan hyvin olen pärjännyt elämässä, vaikka minulla ei ole edes korkeakoulututkintoa taskussa. Palkka juoksee, eikä mikään surkea ole ja elämä hymyilee.
Minä olen perustanut perheen ja asun omakotitalossa. Mitään älykköjuttuja en edes elämääni kaipaa, vaan nautin olostani näin.
=)
Ja ap:lle oikein paljon onnea uudesta työpaikasta!
Vaikea löytää yhtään mitään viisasta tai sympaattista tuosta Ap:n aloituksesta ja vastaukset sen kun paranee!
Huoh, kyllähän ne miehet tykkää naisia katella joo. Mut kuka on niin tyhjäpää et pönkittää sillä egoaan.
Ja säälin sitä rassukkaa joka on moisen Apn kaltaisen otuksen itselleen ottanut. Kovasti miehiä syyttää mutta itse flirttaa ja metsästää varattujen miesten suosiota.