Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saavuttaa taas yhteys lapsiin? Apua

Vierailija
02.01.2008 |

Hei!

Olen ollut todella väsynyt useamman kuukauden ja huomaan, etten kestä lainkaan lapsiani lähelläni. Menee hermot ihan kaikesta, olen kireä kuin mikäkin. Huudan ja räyhään. Iltaisin, kun nukkuvat, itkun kanssa päätän, että nyt lopetan tämän möykkäämisen ja huomaan taas aamulla aloittavani saman rallin alusta...

Miten saa katkastua tämän kierteen?

Lähtökohdat ovat nämä: lapset ovat vaikeassa iässä 6-v (kaksoset) ja olen yh. Auttakaa!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti tolkuttoman väsynyt, tottakai olet ärtyisä. Ja tiedostanet ihan hyvin, että se on noidankehä: ärtyisä äiti, riehuvat lapset, vielä ärtyisämpi äiti...

Tarvitset lepoa, lasten kanssa tai ilman, ja te kaikki tarvitsette pitkän kiireettömän ajan perheenä.

Vierailija
2/5 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos syömään. Nukut ja vaan löhöät päivän. Sitten valkkaat lapsille jonkun kivan lautapelin, jota pelaatte yhdessä lasten tultua kotiin. Siinä pelaat ja katsot miten ihania ne sun nuppuset onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaat itsellesi lepotauon, lapset johonkin hoitoon. sitten lepäät, ja kun voimavarat ovat palautuneet, on pinnakin pidempi. sitten teet pysyviä elämänjärjestelyjä sillä tavalla, että saat säännöllisesti breikin (tyyliin ainakin viikottain).

olet hyvä äiti, kun haluat korjata tilanteen! tsemppi, laitahan hommat kuntoon ja hanki itsellesi vähän tilaa olla oma henkilösi, ei vain äiti.

Vierailija
4/5 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viikonloppuna olin ystäväni kanssa ulkona.

Lapset ovat joka toinen vkl isällään ja siitähän tämä vaikeus johtuu. Heillä kun ei ole isällään mitään säännöllistä rytmiä, ei syömis eikä nukkumis. Kun tulevat kotiin ovat NIIN kiukkuisia (nälkäisiä ja väsyneitä) ettei mitään rajaa. Koko ensimmäinen viikko tapellaan, kun ovat olleet niin rajattomia isällään. Tottakai koittavat, että pitäähän ne kodin rajat. Ja pitäähän ne. Mutta olen tolkuttoman väsynyt, kyllästynyt tähän ainaiseen paskaan...

Isän kanssa olen puhunut, mutta ei tajua miksi arjen pitää olla jollain tasolla aikataulutettu eli että uni- ja syömisrytmi on edes jollain tasolla.

Enkö laita lapsia enää isälleen vai mitä hittoa mä teen? Auttakaa, oikeasti.

Vierailija
5/5 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hänen on pakko pitää rytmeistä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan