Tiesittekö, että siiveton, on tummaihoinen?
Kommentit (48)
siivettomalle kävi äitimammaset, HAHAAAAAAAA!!!!!!
Mistäs muuten tiedätte etten ole juuri äitimammanen.
Minulla oli ihan pakottava tarve laittaa tällainen huhu liikkeelle.
Kuka on Siivetön ja kuka Äitimammanen? Ja ei kai kukaan oikeasti halua huomiota nettipalstalla :D? Miksi pelkäät tai toivot, että sinut tunnistettaisiin? Oletko kirjoittanut jotain todella kärkkäitä kommentteja?
Aloitus oli kyllä niin outo, ettei mene mitkään itseruskettaja jutut läpi. Miksi ketään edes kiinnostaisi, että Siivetön on tummaihoinen? Onko hän joku palstan julkkis?
tämä menee hauskaksi!
kas kun et väittänyt että mustat kenkälankit levisi naamalle!!!
kun puolustan kehitysvammaisia. Ja tuo rusketusjuttu on ihan totta. Ja se eräs toisessa ketjussa ollut asiat paljastavat minut, jos joku hoksaa. Äitimammanen kirjoitti joskus vuosia sitten ketjun jossa sanoi ettei ole äitimammanen. Siitä tulee tuo termi. Olisin mielelläni tummaihoinen, ettei tarvitsisi turvautua keinotekoiseen rusketukseen.
Minä kirjoitin aloituksen. En ole sitä kieltänyt. Ja myönnän että hain huomiota. Mutta en ole saanut sitä haluamallani tavalla. Eli en ole saanut vastausta, jota ei taida ollakkaan. Joten odotan lievästi kauhulla huomista.
et tajunnut kirjautua ulos kun kirjoitit aloitusviestin, tarkoitus oli selvästikin harhauttaa niitä joiden pelkään tunnistavan sinut.
Sulle nauraa tän jälkeen kaikki! :) Ota sijoituslapset kainaloon ja juokse!
Eikä yhtään haittaa vaikka koko maailma nauraisi. Minua ei naurata kun katson peiliin. Miksi yrittäisin harhauttaa, kun itse nyt annan vinkin, että tämän ketjun ja eräässä toisessa tänään olleessa ketjussa kirjoittamieni asioiden avulla minut on helppo tunnistaa.
Joku onneton joka OIKEASTI on mennyt pilaamaan naamansa itseruskettavalla leimataan nyt loppuiäkseen siivettomaksi. Häpeäisit.
Mutta eikö kukaan tosiaan osaa kertoa mitä minä teen tuossa asiassa väärin. Ja etenkin voiko asiaa mitenkään korjata.
nyt oo kaikille selvää ettet tarvii neuvoja itseruskettavan kanssa.
Joku onneton joka OIKEASTI on mennyt pilaamaan naamansa itseruskettavalla leimataan nyt loppuiäkseen siivettomaksi. Häpeäisit.
Kun sinulla ei sitä naamassasi ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hähhäähhääää!!!!!!!!!!!!!!
Äitimammanen kirjoitti joskus vuosia sitten ketjun jossa sanoi ettei ole äitimammanen. Siitä tulee tuo termi.
Äitimammasten tekeminen tarkoittaa sitä, että unohtaa kirjautua ulos ja siten paljastaa vastailevansa itselleen tms. noloa.
Tosin mokasin taas noissa värjäysasioissa ja värjäsin tukkani ihan liian tummaksi. Olen paksu, ruma, vanha ja milloin mitäkin. Mutta tyhmä en ole. Tahalliselle tyhmyydelle olen vihainen.