Tiesittekö, että siiveton, on tummaihoinen?
Kommentit (48)
Minua ette saa ulos savustettua, vaikka mitä mammasia kehittelisitte. Mutta asiasta toiseen. En tykkää että joku sanoo yöks mikä somali. Se on rasistista. Ja koskettaa sikälikin, että suvussa on myös somalialaisia.
Kyllä tämä nyt on selvää että äitimammaset on käynyt, hahaa!
Meidänkin suvussa on joo vaikka minkämaalaisia, kyllä kyllä...
"tehdä siivettomat" eli paikata jossain ketjussa nimimerkillä tekemäänsä mokaa aloittamalla uuden hämäysketjun ja ups unohtaa kirjautua ulos.
Ei ole minulla hätiä mitiä. Ja uskokaa tai älkää, mutta afrikkalaista verta on suvussa. Ei tosin minussa.
mainitsee miten hänen vanhaa nikkiään haukutaan. Oletko Siiveton Piilipuu? Nimittäin olen törmännyt Piilipuuhun aikaisemminkin toisaalla ja Siivettoman tekstejä lukiessa on tullut Piilipuu mieleen monta kertaa.
Ei ole minulla hätiä mitiä. Ja uskokaa tai älkää, mutta afrikkalaista verta on suvussa. Ei tosin minussa.
Kun noita ketjuja nostellaan, niin miten sellaisessa tapauksessa käy jos ketju on poistettu? Onko sellainen ketju ikuisesti kadonnut vai voiko senkin vielä haulla löytää?
Hait myoskin huomiota, kylla, yrittamalla valehdella etta olisit tummaihoinen. Kovin nopeasti myos keksit tekosyyn. Kun ekaa kertaa luin taman aloituksen, ja HETI tajusin mika moka oli kaynyt, innoissani tsekkasin heti etta milloin sulta tullut eka puolustusviesti... Hyva hyva!
Ja en nyt oikein ymmarra.
Ensin sanot etta aloituksen tarkoituksena oli kysya neuvoa itseruskettavan varin poistamisesta (eiko sita olisi yksinkertaisemmalla tavalla voinut kysya? Hmmm pistaa miettimaan...).
Seuraavaksi sanot etta halusit vedattaa meita etta olisit oikeasti tummaihoinen.
Voisitko selventaa pliis???