Tiesittekö, että siiveton, on tummaihoinen?
Kommentit (48)
Vaan tumma-vaalea raidallinen! Mitä ihmettä teen? Neuvokaa nyt jos osaatte. Miten saan epäonnistuneen itserusketuksen pois. Tämän näköisenä en voi mennä edes lähikauppaan. Ja nyt todellakin jokainen tunnistaa minut.
Mutta etpäs onnistunutkaan hähää. Mutta kerro jos vaan osaat, miten naaman saa valkaistua. Ja kerro myös mitä teen väärin tuon ruskettajan kanssa.
Kyllä tämä pienen luokan äitimammanen nyt on! ;-)
että itseruskettavan voiteen saa tasaisesti levitettyä. Olen kuorinut ja kosteuttanut ja silti rusketus jää selvästi näkyviksi laikuiksi. Ja nyt ne laikut ovat vielä naamassa.
En tieda sen enempaa sinusta tai aitimammasestakaan mutta imiselvasti yritit saada itseesi huomiota. Ensi kerralla kirjaudu eka ulos. Eiks jeh? ;o)
Kukas sä sitten ole ellet Siivetön alias äitimammanen?
ole jo vähän passé. Ollut itse asiassa jo 70-luvulta lähtien?
Kirjoitin keväällä miten epäonnistuin säärien rusketuksessa ja nyt sama juttu yläpäässä. Silloin sain ohjeeksi vain kosteuttaa enemmän. Eipä näytä auttavan. Itse asiassa olen tehnyt eräänlaiset äitimammaset tänään. Olen kahdessa ketjussa kertonut sellaisia asioita, joista minut nyt voi joku tunnistaa,
itsestäänruskettavan voiteen käyttöön?
Tajusin justaansa kuka hän on.
Tajusin justaansa kuka hän on paljastaa.
Se nyt tarkoittaa että näen itseni peilissä ja tajuan olevani tumma. Mutta sitä ei kannata alkaa selitellä, kun se tulkitaan kuitenkin selittelyksi. Mutta jos olisin tehnyt ne mammaset niin olisin kertonut olevani nuori ja kaunis. Vaikka ei tummassa ihossakaan mitään pahaa ole.
Itse asiassa olen tehnyt eräänlaiset äitimammaset tänään. Olen kahdessa ketjussa kertonut sellaisia asioita, joista minut nyt voi joku tunnistaa,
Siiveton yrittää harhauttaa valehtelemalla olevansa tummaihoinen, paljastettuaan itsestään liikaa. Missä muuten paljastaa ja mitä?
"Tiesittekö, että siiveton, on tummaihoinen?
Tajusin justaansa kuka hän on."
Mita muuta tuosta voi paatella? TUMMAIHOINEN. Ihan selvasti nyt mokasit ja pahasti. Turha yrittaa selitella mitaan, luovuta! Se nayttaisi paljon paremmalta kun turha jankuttaminen.
Mita yritit pyrkia talla aloituksellasi saamaan aikaan?
yhdessä paljastavat asian, josta joku näppärä äiti-ihminen voisi minut tunnistaa. Mutta otan riskin ja kerron tässä sen, koska on kuitenkin aika pieni mahdollisuus että joku palstamammoista kuuluisi asiakaspiiriin.
äitimammasjuttu on, ei Siivetön selvästikään ole äitimammanen, mutta teki samanlaisen mokan kuin vanha kunnon äitimammanen aikanaan...
En edes ilennyt lukea koko ketjua.
Olen aina pelännyt tämän siivettömän mokan tapahtuvan itselleni. =//
et sitten huomannut kirjautua ulos ennen kuin kirjoitit "äitimammanen"...