Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni hoitotäti pussasi lastani suulle ja minusta se oli mahtavaa!

Vierailija
09.02.2008 |

Tuli tosi hyvä mieli! Siis lapsi itse halusi pusua ja hoitaja moiskautti kunnolla (tätä ennen lapseni oli pussannut kaikkia kavereita hoidossa).

Ajattelin vaan jälkeenpäin, että kun täällä kerran väijyttiin jotain joka oli pussanut toisen lasta, niin oikeasti en ymmärrä! Minusta se oli lutusta!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sitä lutuista näkyä sitten hammashoitolassa kun lapsesi huutaa hammaslääkärin tuolissa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta hoitaja oli itsekin hieman hämmentynyt. En usko, että usein pusuttelevat. Karies on ikävä joo, mutta hei eiköhän sen lapsi saa varmemmin kotoaan tai läheisiltään kuin vierailta?

Ei ole reikiä meidän lapsilla ja toinen on murkku ja tämä kuopuskin kohta eskari.

ap

Vierailija
24/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eihän ekasta kerrasta voi tulla raskaaksi, saada mitään tautia, kun onhan se niin ainutkertaista ja vain kerran elämässä" . Kaikkeen liittyy aina se entä jos.

Vierailija
25/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se nyt oli herkkä hetki josta en ollut pahoillani. En ala vaatia hoitajalta nyt terveyslausuntoa. En ole välinpitämätön TODELLAKAAN! En vai pitänyt tuota pahana. YMMÄRRÄN, että moni olisi loukkaantunut, mutta minä en.

ap

Vierailija
26/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyttäneet hammashuollon palveluja ollenkaan?

Vierailija
28/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suulle suuteleminen kuuluu parisuhteeseen?!

Vierailija
29/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä SUUTELEMINEN ja suulle PUSSAAMINEN on ihan eri asioita! Kyllä mun mielestä lasta voi pussata myös suulle, esim mun tutuilla lapsilla on kaikilla ollut joskus 2 v:nä sellainen vaihe, jolloin ne tuli huulet törröllään antamaan pusun suulle.

Se on aika eri asia kuin se, miten mä suutelen mun miehen kanssa.

Vierailija
30/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisipä kärpäsenä katossa, kun pieni lapsenne suikkaa teille suukon, miten selittelette ettei se käy. ;)

Oma 4-vuotiaani sanoi kerran, että äiti anna aikuisten pusu. Kysyin että mikäs se sitten on. Lapsi siihen muikisti suutaan ja vikisytti huuliaan kauan aikaa. Siihen sitten sanoin, että no ne on vain aikuisten pusuja. Lapset voi antaa vanhemmille sellaisen, suiks, suukon. Ja annoinkin lapselle, eikä kuola vaihtunut...

Vierailija
31/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti, ei kukaan. Ja minullakin on hammaslääkäriystävä ja yksi ystäväni on suuhygienisti. Heh! En syö raskuasaikanakaan tyhjiöpakattuja tuotteita, koska tiedän, että niistä VOI saada listeriatartunnan. En kuitenkaan ole hysteerikko asian suhteen vaan olen vain tietoinen asiasta.

Vierailija
32/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon! No, meitä on moneen junaan.

Vierailija
33/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille 2-vuotiaalle.

Vierailija
34/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä suulle pussaaminen ole epäsoveliasta!

Ja kaikki mun tuntemat lapset on lopettaneet sen kai itsestään jossain vaiheessa ja siirtyneet halaamiseen ja poskipusuihin.

t. 40

Vierailija
35/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä onko soveliasta pussata toisen lasta suulle!! Ja se EI ole soveliasta! Jokaisen fiksun aikuisen tulisi se ymmärtää! Ja minusta on todella kuvottavaa edes ajatella, että joku hoitotäti pussailisi minun lastani suulle, kun edes itse en sitä tee!

Vierailija
36/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hoitotädin ammattitaito? Voi " mahtavaa" sentään!

Vierailija
37/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aika hysteeristä pelätä karieksen tarttuvan pusuista. Olen kyllä muutenkin sitä mieltä, että ravinnolla on suurempi merkitys kuin tuolla bakteerilla.

Vierailija
38/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitääkö sitä ihan hakemalla hakea, vaikka olisi kuinka lutuista ja mahtavaa.

Vierailija
39/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pusuttelua, koska kariesbakteeri tarttuu myös pusuista. Samoin kuin yhteisistä ruokailuvälineistä, tuteista jne. Hammashoitoloissa voi käydä testauttamassa onko itse karies-bakteerin kantaja. Varsinkin raskaanaoleville tätä suositellaan.

T:suuhygienisti

Vierailija
40/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:nipottaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme