Minkämaalaiset miehet ovat rumimpia?
Kommentit (19)
Ei se ole se kansalaisuus tms, vaan se ihminen oikeasti... Hyväsydäminen mies on aina kaunis!
Vierailija:
Ei se ole se kansalaisuus tms, vaan se ihminen oikeasti... Hyväsydäminen mies on aina kaunis!
Mutta ruma luonne näkyy kyllä ulkomuodossakin vastenmielisesti.
Esim. joku lihava, kaljupää (varsinkin jos on kyseessä nuori mies) on vastenmielisen näköinen kuvatus.
Muuten olen aika LÄHES kaikkiruokainen ;) ja ihon värillä ei ole mitään väliä jos mies on vaan pitkä ( yli 185cm) ja osaa käyttäytyä kauniisti naista kohtaan.
australialaiset aboriginaalit eivät nekään kaikki ole rumia, yksikin ranskalainen miesmalli on syntyjään niitä. Harmi kun unohdin nimen.
Eskomotkaan ei ole kivannäköisiä..
Musta tälläiset länsimaiset miehet on jees.
Oma kultani on bangladeshilainen. <3
Niillä on aina virheetön iho ja kauniit, paksut hiukset.
mutta se että on nähnyt yhden kertoo jo jotain miljardi väestöisistä aasialaisista ;)
Itse en tykkää ollenkaan etelän miehistä.. siis, Turkki, kereikka jne...
Vierailija:
Niillä on aina virheetön iho ja kauniit, paksut hiukset.
mutta itse en viehäty japanilaisista, kiinalaisista jne.
en ole rasistinen, mutta hyvä ihme kun ne on rumia...
Ja muut mustat. Romanialaiset mustalaiset on rumia, turkkilaiset ja mongolialaiset on rumia, onhan niitä.
Mutta minua ei sellaiset perusvaaleat sytytä, toki heissäkin on komeita, mutta enemmän vetoaa minuun tummat miehet.
Aasialaiset eivät periaatteessa ole kovin komeita, siis nämä japanilaiset, kiinalaiset, mutta toki heissäkin on hyvännäköisiä, mutta tämähän oli nyt yleistystä.
Slaavilaisista tykkään! Esim. bulgarialaiset, venäläiset, niissä on jotain mikä sytyttää. Niin no tämähän oli nyt rumin kansa, no jotkut tumman afrikan kansat, ja sitten nämä maantienvärisen hiuksiset vaaleat
Vierailija:
Hän on puoliksi romanialainen.
Esim. Tiger Woods kuuluu samaan sarjaan...
ylimielisiä siilipäitä...